Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. Құқық салалары. "Сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникацияның құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық қарым-қатынас саласындағы заманауи инновациялық процестер. Кредиттік оқыту технологиясының негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Білім берудің заманауи жүйесінің ғылыми негіздемесі. Әлеуметтік және мәдени құндылықтарды жинақтау мен сақтаудағы білімнің рөлі. Педагогиканың әдіснамалық негіздері, зерттеу әдістері. Тұтас педагогикалық процестің мәні, құрылымы, функциялары және оны жүзеге асыру технологиясы.Оқытудың мәні. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары. Педагог кадрларын даярлау, мұғалімнің жеке қасиеттерін, кәсіби құзыреттілігін, шеберлігін қалыптастыру жолдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиялары '
    Несиелер: 4

    Сыни ойлаудың мәні мен негізгі түсініктері. Сыни ойлауды дамытуға бағытталған мазмұн, принциптер, стратегиялар мен рәсімдер. Ақпаратты талдау қабілеттерін қалыптастыру, әртүрлі дәлелдер әзірлеу, ойластырылған шешімдер қабылдау. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын пайдалана отырып, оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйретудің негізгі тәсілдерін тәжірибеде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш сынып мұғалімінің педагогикалық қызметінің нормативті-құқықтық базасы '
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесіндегі нормативтік құжаттарға сипаттама. Оқытуда бастауыш білім беруге қатысты нормативтік-құқықтық құжаттарды талдау. ҚР Пәндік бағдарламалармен, SMART-мақсаттар жасалатын мақсаттар жүйесімен танысу, үлгілік оқу жоспарларын талдау; бастауыш білім беру пәндері бойынша «Суммативті және формативті жұмыстардың жинақтарын» талдау, отандық баспалардың (НЗМ, «Алматыкітап», «Атамұра» және т.б.) жаңа буындағы оқулықтарына сараптамалық талдау жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ҚР Білім беру саласындағы нормативтік құжаттарды зерделеу '
    Несиелер: 5

    ҚР білім беру саласындағы нормативтік құжаттардың негізгі мазмұны, сипаттамасы мен талдауы. Білім беру мазмұнының құқықтық негізін сипаттайтын ресми материалдар мен құжаттар. Білім берудің тиісті деңгейлерінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары туралы. Білім беру бағдарламалары туралы жалпы түсінікті қалыптастыру. Оқу жоспарын талдау. Оқу үрдісінде қолданылатын бастауыш білімнің типтік оқу бағдарламалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология негіздері
    Несиелер: 5

    Психологиялық ғылымның негізгі түсініктері мен қазіргі мәселелері. Психологияның қалыптасу кезеңдері. Психологиядағы міндеттер мен әдістер. Психика, сана және өзін-өзі тану. Жоғары психикалық функциялар. Психикалық танымдық процестер. Адамның мінез-құлқы мен психикасын реттеудегі психикалық күйлердің рөлі. Жеке типологиялық қасиеттер мен категориялар: бағдарлау, темперамент, мінез, қабілет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ (орыс) тілі негіздері
    Несиелер: 5

    Тіл білімі әдебиет саласы ретінде. Тілдің маңызды құрылымы. Тілдің маңызды лингвистикалық бірліктері. Тіл және сөйлеу. Фонетика тіл білімінің саласы ретінде. Фонетика о ның пәні және оны зерттеу әдістері. Сөйлеу дыбыстары дауысты және дауыссыз. Лексикология. Сөздің лексикалық мағынасы. Тілдің сөздік құрамы. Сөзжасам. Лексика. Сөздің мағынасы, оның түрлері. Морфология. Бірыңғай мүшелерден құрылған сөйлемдер. Зат есім туралы түсінік. Сөйлеу бөліктері. Синтаксис және тыныс белгілер. Сөйлемдегі тіркестер. Етістік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш сынып оқушыларының креативті қызметін дамыту '
    Несиелер: 4

    Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін дамытудың теориялық және әдіснамалық аспектілері. Бастауыш мектеп жасындағы психологиялық-педагогикалық ерекшеліктер және білім беру процесі арқылы шығармашылықты өзектендіру факторлары. Шығармашылық қабілеттер деңгейін диагностикалау және бастауыш сынып оқушыларының дамуы үшін әлеуетті мүмкіндіктерді анықтау құралдары. Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қызметін ұйымдастырудың қолданылатын формаларының, әдістері мен әдістерінің тиімділігін талдау. Оқу процесінде шығармашылық тапсырмаларды қолдану, оқушылардың шығармашылық іс-әрекетінің рефлексиясын жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл білімінің жаңа бағыттары '
    Несиелер: 5

    Тіл білімінің тарихы ғылым ретінде. Жаңа лингвистикалық бағыттардың пайда болуы. Лингвистикадағы заманауи бағыттар. Қазіргі тіл білімі зерттеу пәні ретінде. Қазіргі тіл ғылымының парадигмалары. Түрлі лингвистикалық мектептер. Қазіргі лингвистиканың негізгі принциптері. Қазақ тілі білімінің жаңа бағыттарының мәні, тіл жүйесі мен құрылымы. Тіл және сөйлеу. Тіл және ойлау. Тілдің семантикалық жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының руханиятының қалыптасуының алғышарттары мен бастаулары. Түркі және ислам өркениеттерінің өзара байланысы мен сабақтастығы. Әл-Фараби мен Абайдың шығармашылық мұрасының негізгі аспектілері, олардың тарихи маңызы мен рухани құндылығы. Орта ғасырдағы түркі-мұсылман ойшылдары және олардың ілімдеріндегі рухани құндылықтар. М. Х. Дулати тарихы, философиясындағы рухани-адамгершілік бағдарлар. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік және рухани-адамгершілік құндылықтар. Қазақ халқының руханиятының даму кезеңі ретіндегі қазақ ағартушылығы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өз өлкесінің табиғаты, халқы, тарихы мен мәдениетін жан - жақты тану; оның экономикалық, табиғи және мәдени мүмкіндіктерін есепке алу; өлке тарихының этнографиялық, географиялық және демографиялық сипаттамаларын, қоғамдық өмірі мен даму перспективаларын есепке алу; туған өлке тұрғындарының шаруашылық-тұрмыстық жағдайын, өлкенің археологиялық ескерткіштерін, өлкетанудың мәні мен рөлін есепке алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепалды білім беру'
    Несиелер: 5

    Мектепалды білім берудің құрылымы мен мазмұны. Мектепалды білім берудің мақсаты мен міндеттері. Мектепалды білім беруді ұйымдастыру моделі. Білім беру процесін сапалы жүзеге асыруды қамтамасыз ететін педагогикалық принциптер. Танымдық процестерді кешенді дамыту (есте сақтау, зейін, ойлау, қиял). Мектепалды білім беруді бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету. Мектепалды білім беруді жүзеге асыру шарттары. Баланың мектепте оқуға дайындық критерийлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қарапайым математика '
    Несиелер: 5

    Бастауыш сынып балаларын оқыту кезінде стандарты және стандарты емес есептерді шешу. Тапсырмамен және оның мазмұнымен танысу. Есептерді шешу әдістері, әрекеттерді орындау, жауаптарды, шешімдерді тексеру. Қарапайым есептердің түрлері, арифметикалық амалдардың қасиеттері. Күрделі міндеттерді шешуге дайындық. Бастауыш сынып оқушыларын түзу сызықпен, кесіндімен, үшбұрышпен, тіктөртбұрышпен, осы фигуралардың ауданы мен периметрін өлшеумен таныстыру. Сегменттің ұзындығын, бұрышын қалай өлшеуге болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі балалар әдебиеті '
    Несиелер: 5

    Әр жастағы балаларға арналған әдебиеттің пайда болуы мен онтогенезінің тарихы. Ауызша халық шығармашылығы және оның ғибратты күші. Балаларды оқу үшін пайдаланылған авторлардың XVIII, XIX –XX ғғ. басындағы шығармалары. Ертегілерге идеялық-көркемдік сипаттама. Шетел авторларының авторлық ертегісі. ХІХ-ХХ ғасырлардағы шетелдік ертегі. Орыстың авторлық ертегісі. Халық ертегісінен кейін стильдеу. Қазақтың авторлық ертегісі. Түпнұсқа және аударылған авторлық ертегілер. Кеңес авторының ертегісі. Поэзия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі'
    Несиелер: 3

    Бастауыш мектепте тәрбие жұмысын ұйымдастыру мен жүргізудің теориялық негіздері. Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысы әдістерінің мазмұны. Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының негізгі принциптері мен аспектілері. Тәрбие жұмысы процесінде бастауыш сынып оқушыларының рухани-адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру. Бастауыш мектепте тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және жүзеге асыруға қойылатын заманауи талаптар мен ережелер шеңберіндегі сынып жетекшісінің функциялары. Оқушылардың ата-аналарымен педагогикалық қарым-қатынас. Тәрбие жұмысының тиімділігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы, оның өкіметтік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, гуманистік сипаты. "Тарих –и –Рашиди" еңбегінің тәрбиелік рөлі; ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылығының негізгі аспектілерін талдау; М.х. Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану'
    Несиелер: 3

    "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының философиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының қағидаттары. "Өзін-өзі тану"м азмұнының негізі ретіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар. Өзін-өзі танудың мақсаты - ақиқат, әділ мінез және тыныштық. Махаббат-өзін-өзі танудың негізгі қағидасы. "Зорлық-зомбылықтың" ерекше сипаттамалары. Зорлық-зомбылықтың үш аспектісі. "Өзін-өзі тану" пәні мен басқа пәндермен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Б. Момышұлының өмірі мен шығармашылық жолы. Б. Момышұлының шығармалары. Б.Момышұлының күнделіктері мен естеліктері, мақал – мәтелдері мен афоризмдері, публицистика мен әңгімелері, хаттары - қазақ сөз өнері тарихындағы бірегей жаңалықтар. Ұлы Б.Момышұлының "Әкеге көтерілу", «Во имя отца» шығармалары бала тәрбиесіндегі таптырмас құрал бола алады. Б. Момышұлы туралы шығармалар, онда құрылған батыр бейнесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кіші мектеп жасындағы оқушы тұлғасының психологиялық-педагогикалық диагностикасы'
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектеп жасындағы баланың жеке ерекшеліктерін анықтау. Диагностикалық құралдарды қолданудың кәсіби-этикалық принциптерінің маңыздылығы. Кіші мектеп оқушысының тұлғасын психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың заманауи әдістерінің мазмұнын талдау. Кіші мектеп жасындағы оқушылардың оқушы тұлғасының психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың өзекті мәселелерін анықтау. Кіші мектеп жасындағы оқушылардың тұлғалық қасиеттері мен қызметінің әртүрлі аспектілерін зерттеу үшін диагностиканың психологиялық-педагогикалық әдістерін тәжірибелік қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математиканың алғашқы курсының негіздері '
    Несиелер: 5

    Математика курсының жалпы ұғымдары. Жиындар. Олар қолданылатын амалдар. Эйлер-Венн диаграммасы. Бинарлық қатынас. Граф. Эйлер теоремасы. Сәйкестік. Бейнелеулер. Қатынас. Оның қасиеттері. Комбинаторика. Пікірлер. Квантор. Предикат. Рационал сандар жиыны. Бөлшек. Шексіз бөлшектер. Теңдеулер. Теңсіздіктер. Функция. Сызықтық функция. Тура және кері пропорционалдылық. Шама және оның өлшемдері. Аудан. Көлем.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • 1-сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық негіздері'
    Несиелер: 5

    Бірінші сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеуге жеке-тұлғалық көзқарас. Оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық аспектілері. Оқу пәндері арқылы бірінші сынып оқушыларының танымдық процестерін дамыту бойынша дәстүрлі және инновациялық технологиялар. Әр баланың табысты оқуын қамтамасыз ететін оқушылардың интеллектуалдық, эмоциялық және ерік-жігерін ұйымдастыру формалары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызы. Ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны. Ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы рөлі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері. Дәстүр түрлері. Ұлттық дүниетанымдағы дәстүрдің орны. Ұлт, этникалық топ, адам туралы түсінік пен дәстүрлердің өзара байланысы. Ұлттық әдебиеттегі салт-дәстүрлердің көрінісі. Ұлттық дәстүрлердегі Түрік өркениетінің интеграциялық әлеуеті. Заң шеңберіндегі ұлттық дәстүрлер және Заң Үстемдігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Қазақстанның киелі жерлерінің мәдени - географиялық аумағын зерттеу және қазақстандық мәдениетті дәріптеу, оның рөлін анықтау; негізгі ұғымдар; Қазақстанның киелі орындарының орналасуы; Қазақстанның аномалды және жұмбақ орындары; археологиялық және сәулет ескерткіштері; діни және діни объектілер; тарихи тұлғалармен байланысты киелі орындар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш сынып пәндері бойынша кіріктірілген сабақтар '
    Несиелер: 4

    Педагогикалық интеграцияның түсінігі мен функциялары. Кіріктірілген сабақтың мақсаты, міндеттері және құрылымы. Пәнаралық байланыс мәселелері. Бастауыш оқытудың интеграциясы. Қазіргі мектепте пәндерді интеграциялау үрдісінің тарихи аспектісі. Кіріктірілген сабақты өткізу әдістемесі. Кіріктірілген сабақтарды ұйымдастыру ерекшеліктері. Бастауыш мектепте кіріктірілген сабақтарды құру және өткізу ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дүниетану мен жаратылыстануды оқыту әдістемесі '
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектептегі экологиялық білім және тәрбие. Бастауыш сыныптарда дүниетануды оқытудың тарихы мен әдістемесі. Қазіргі кезеңде дүниетану пәнін оқыту әдістемесін дамыту. Табиғаттану ұғымдары мен түсініктерін қалыптастыру. «Дүниетану» курсында оқытудың әдістері мен тәсілдері: олардың жіктелуі. Оқытудың практикалық әдістері. Әдістемелік тәсілдер. «Әлемді тануда» оқытуды ұйымдастыру формалары. Сабақ түрлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Каллиграфияны оқыту әдістемесі'
    Несиелер: 5

    Графикалық дағдыларды қалыптастырудың психофизиологиялық ерекшеліктері. Каллиграфиялық жазу дағдыларына оқытудың әдістемелік тәсілдері. Жазу құралдары. Жазудың негізгі сапасы және оны қалыптастыру. Айқын және анық жұмыс. Әріптерді байланыстыру жұмыстары. Әріптерді топтарға бөлу. Көзбен бақылау арқылы қабылдауды және дыбыстық-әріптік талдауды жетілдіру жаттығулары.Әріптердің биіктігі бірдей, жолды сақтау, жазу жылдамдығы. Қалыптасатын жазбалардың кемшіліктері және оларды түзету. Каллиграфияны оқытудың дәстүрлі емес әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Басқару объектісі, субъектісі және функциялары. Мектеп жүйесін басқарудың формалары мен тәсілдері. Басқару дағдыларын игеру: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, талдау және бақылау. Білім беру мекемесінің инновациялық процесін диагностикалау және басқару. Бөлімше басшыларының, мұғалімдер мен сынып жетекшілерінің технологиялық деңгейі мен кәсіби шеберлігін арттыру жүйесін басқару. Білім беру менеджерлерінің басшылығы мен көшбасшылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шешендік өнерге үйрету '
    Несиелер: 4

    Шешендік өнердің қалыптасу тарихымен таныстыру, шешендік сөздің түрлерін, әрқайсысының мазмұнын беретін сөз қолданыс ерекшеліктерін, студенттердің әдеби тіл нормасын, шығармашылық ойлау операцияларын қодана алу дағдыларын қалыптастыру, шешендік сөз қолданыс ережелерін тиімді қолдана алуға үйрету. Шешендік сөздердің құрылысы, мазмұны, шешендік сөздерге қойылатын талаптар. Шешенге тән сөйлеу мәдениетін игеру шеберлігі артады. Шешендік сөздердің бастауыш сыныпта оқытылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте көркем еңбекті оқыту әдістемесі '
    Несиелер: 4

    Бастауыш мектептегі көркем еңбектің теориялық негіздері мен мазмұны. Шығармашылық қабілеттерін дамыту бойынша практикалық қызметті ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Ойлау мәдениетін қалыптастыру, жалпылау, талдау, көркем образдар жасау қабілеті. Көркем еңбек бойынша балама бағдарламалар мен оқулықтардың мазмұнын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары'
    Несиелер: 3

    Бағалау критерийлері. Қалыптастырушы бағалау. Қалыптастырушы бағалау әдістері. Бағалау Құралдары. Дескрипторлар. Жалпы ішкі бағалау. Бөлімнің жиынтық бағасы. Жалпы сыртқы бағалау. Оқушылардың үлгерімі туралы есеп. Портфолио. Модерация. Ата-аналармен жұмыс. Студенттің жеке үлгерімі. Студенттің жеке даму траекториясын түзету. Студенттерді ынталандыру. Рефлексия. Рефлексивті есеп. Қашықтықтан оқытуда бағалау құралдарын әзірлеу және пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш сынып оқушыларының оқу және жазу функционалдық сауаттылығын қалыптастыру '
    Несиелер: 4

    Бастауыш мектеп жасына арналған тілді оқыту әдістемесіне байланысты негізгі мәселелер. Курстың теориялық ережелерін және оның негіздерін ашу. Бастауыш мектепте сауаттылыққа оқыту. «Сауаттылыққа оқыту» пәнін оқыту «Қазақ тілі» курсының құрамдас бөлігі болып табылатын. Бастауыш сынып оқушыларын оқуға үйретудің негізгіәдістері мен тәсілдері. «Мәтінді оқи білу» ұғымы оқудың механикалық дағдысын қалыптастыру және оқуға үйрету үдерісі кезінде өздігінен оқуын дамыту. Бастауыш сынып оқушысын оқырман ретінде қалыптастыру. Кіші мектеп жасындағы оқушыны қалыптастыру әдістемесінің негізгі ережелері және оның оқырман ретінде қалыптасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілі (Латынша жазу)
    Несиелер: 2

    Латын әліпбиіне негізделген қазақ жазуының тарихы. Латын әліпбиін зерттеудің теориялық және практикалық мақсаттары. Латын әліпбиін оқытудың әдістемесі мен теориялық негіздері. Латын әліпбиін оқытудың педагогикалық және психологиялық негіздері. Латын әліпбиінің лингвистикалық негіздері. Сөйлеу әрекетінің түрлері арқылы латын әліпбиін меңгеру. Латын әліпбиінің халықтық жазуының әдістемелік жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені. Жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    "Жасыл" экономика және тұрақты даму; парниктік газдар және олардың климатқа әсері; энергетика және жанғыш пайдалы қазбалар; жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері; орман және оның "жасыл" экономикаға әсері; топырақтың шөлейттенуі және тозуы; климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары; электрондық қалдықтар, олардың оң және теріс әсері; қалдықтар, қалдықтарды өңдеу және жою; автокөлік және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері'
    Несиелер: 3

    "Адам – тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіптерді сәйкестендіру (тану немесе анықтау). Адамның қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсерінен техносферада пайда болатын қауіпті және зиянды факторлар. Азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы. Тіршілік ету ортасында (техносфера) адамға жайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында әртүрлі төтенше жағдайлардан халықты қорғаудың негізгі қағидаттарын ұйымдастыру және жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сөйлеу мәдениетінің негіздері '
    Несиелер: 4

    Сөйлеу мәдениеті туралы түсінік. Сөйлеу мәдениетінің негізгі аспектілері. Тілдін орфоэпиялық нормалары. Сөйлеуге қойылатын негізгі талаптар. Сөйлеу мәдениетінің коммуникативті аспектісі. Логикалық және сөйлеу композициясы. Сөйлеудің стильдері мен түрлері. Мәтін. Мәтіннің белгілері. Тілдік норма және оның түрлері. .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі '
    Несиелер: 5

    Сауат ашу әдістемесі. Білім берудің жаңартылған мазмұны бойынша сауаттылыққа үйрету оқу сабақтар жүйесі. Қазақ (орыс) тілін ғылым ретінде оқыту әдістемесі. Грамматикалық және сөзжасам ұғымдарын қалыптастырудың әдістемелік негіздері. Фонетика және графика негіздерін оқыту әдістемесі. Сөз таптарын оқыту әдістемесі. Емлені оқыту әдістемесі. Емле ережелерін түсіндіру. Жазу жұмысының түрлері мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш сынып оқушыларын тәрбиелеудегі мектеп пен отбасы ынтымақтастығы'
    Несиелер: 5

    Отбасы ғылыми зерттеу объектісі, педагогикалық ықпал ету субъектісі және баланың дамуының әлеуметтік-мәдени ортасы ретінде. Отбасы тәрбиесінің психологиялық-педагогикалық негіздері. Ата-ана билігі және педагогикалық тактика Ата-ана билігінің түсінігі. Ата-ана билігінің түрлері. Ата-аналардың жалған билігінің түрлері. Педагогикалық такт. Отбасындағы қиын және дарынды балалармен жұмыс мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдістемесі '
    Несиелер: 5

    Математиканы оқыту әдістемесінің басқа пәндермен байланысы. Математиканың дамуының негізгі кезеңдері. Бастауыш мектептегі математиканың негізгі мақсаты. Бастауыш сыныптардағы математика бағдарламалары. Математика бойынша үй жұмыстарын орындау жөніндегі нұсқаулық. Математика сабағында бастауыш мектеп жасындағы балалардың ұйымдастырылған жұмысының негізгі әдістері мен құралдары. Математика сабағындағы рефлексия. Сыныптан тыс жұмыстар. Теңдеулерді шешу әдістері. Геометриялық фигуралардың периметрін, ауданын, көлемін табуға арналған формулалар. Шығармашылық есептер. Есептерді шешудің әртүрлі әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • "Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар" оқу пәнін оқыту әдістемесі" '
    Несиелер: 4

    Бастауыш мектептегі информатиканың негізгі рөлі. Компьютерлік бөлмелерде қауіпсіздік шараларын сақтау. Информатика бастауыш мектептегі пән ретінде. Бастауыш мектептегі информатика сабағының айрықша ерекшеліктері. Мұғалімнің информатикадан сабақ жоспарын құруы. Ақпараттың жіктелуі, адам, компьютер. Информатика бойынша дидактикалық материалдар әзірлеу. Компьютерді өмірдің әр түрлі саласында қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Экология тарихы және даму кезеңдері; экология бөлімдері; биосфера және оның құрылымы; табиғи ресурстар және олардың жіктелуі; Табиғи ресурстар және табиғатты ұтымды пайдалану жолдары; тұрақты даму концепциясы; антропогендік жүктеменің қоршаған ортаға, өркениетке әсері; тұрақты дамуды қамтамасыз ету үрдістері; ҚР-да тұрақты дамуға қол жеткізу мүмкіндіктері; техногенез және техносфераның тұрақты дамуға әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру мен оқытудың жаңа тәсілдері '
    Несиелер: 4

    Білім беру стандарттары шеңберінде әзірленген қазіргі заманғы оқулықтардың, оқыту бағдарламаларының мазмұны. Сыни ойлауды қалыптастыру мен дамытуға негізделген оқу материалының мазмұнын талдау, білімді бағалаудың заманауи әдістері мен әдістерін қолдану. Оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды практикада қолдану. Оқытудағы басқару және көшбасшылық принциптері. Білім берудегі жаңа тәсілдер, соның ішінде оқудағы белсенділік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының тұжырымдамалық негіздері, микро және макро деңгейде экономиканың жұмыс істеуінің негізгі санаттары мен заңдары, бизнес-құрылымдардың жұмыс істеуінің экономикалық тетігі, сұраныс пен ұсыныс, серпімділік, бәсекелестік және нарық түрлері, нарыққа мемлекеттің араласуы, өндірістің экономикалық негіздері және кәсіпорын ресурстары, өндіріс пен шығындар, экономикалық тиімділік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру мекемелеріндегі әдістемелік жұмыс'
    Несиелер: 4

    Әдістемелік қызметтің теориялық негіздері. «Әдістемелік жұмыс» түсінігі, оның мәні. Әдістемелік қызметтің негізгі бағыттары. Әдістемелік қызметтің белсенді формалары. Әдістемелік өнімдер. Оқыту өнімдерінің түрлері. Оқыту өнімдерінің негізгі түрлерінің классификациясы. Әдістемелік жұмысты талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    AutoCAD компьютерлік бағдарламасы ортасында конструкторлық құжаттаманың графикалық бөлігін дайындаудың негізгі әдістері; сызбаларды кеңістіктік елестетуді жетілдіру және дамыту; 2D сызу және 3D модельдеудің негізгі қағидаттарын меңгеру; машина бөлшектері мен буындарының жұмыс сызбаларын дайындау және ресімдеу дағдыларын игеру және олардың 3D модельдерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем мәтінді талдау теориясы мен технологиясы '
    Несиелер: 4

    Бастауыш сыныптардағы әдебиеттік оқу сабақтарында көркем шығармаларды талдау бойынша жұмыс. Бастауыш сынып оқушыларымен көркем шығармаларды талдау әдістемесі. Бастауыш мектеп жасындағы балалардың оқу дағдыларын жақсарту бойынша жұмыс. Бастауыш мектепте әдебиеттік оқу сабағында оқу дағдыларын жетілдіру бойынша жұмыс. Әдеби шығармадағы жұмыс кезеңдерінің жіктелуі. Әдеби оқу сабақтарында әдеби шығарманы талдаудың тиімді жолдары мен принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте үйірме жұмысын ұйымдастыру әдістемесі'
    Несиелер: 3

    Үйірмені ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық негіздері. Үйірме жұмысын құрудың жетекші принциптері. Үйірме жұмысын белсенділік тәсілі негізінде ұйымдастыра отырып жүргізетін мұғалімнің іс-әрекетінің ерекшелігі. Үйірме жұмысын ұйымдастыру. Кіші оқушының жалпы даму құралы ретінде тақырып бойынша үйірме жұмысы. Үйірме жұмысын құру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әдебиеттік оқыту әдістемесі '
    Несиелер: 4

    Әдебиеттік оқу сабақтарының әдістемесі. Әдебиеттік оқу сабақтарының міндеттері мен принциптері. Әдебиеттік оқу сабағында сөздік жұмыс. Оқу сапасымен дұрыс және тез оқуға машықтандыру тәсілдері. Әртүрлі жанрдағы шығармалармен жұмыс жасау ерекшеліктері. Эпикалық шығармаларды оқу. Әңгіме, өлең оқу. Жылдам оқуға оқушыларды машықтандыру. Жылдам оқу резервтері. Жадыны жедел дамыту әдісі. Көру диктанты Федоренко. Мәтін мен жұмыс істеу түрлері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кіші мектеп жасындағы оқушы тұлғасының әлеуметтенуі'
    Несиелер: 3

    Кіші оқушының әлеуметтік бейімделуінің теориялық негіздері, тұлғаралық қатынастар жүйесінде баланың жеке басының дамуы. Кіші мектеп жасындағы балалардың жасерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесінде кіші мектеп оқушысының тұлғалық әлеуметтендірудің ерекшелігі. Бастауыш сынып оқушысының жеке басын сәтті әлеуметтендірудің факторлары ретінде мектеп пен мұғалімнің рөлі. Бастауыш мектеп жасындағы балалардың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері. Бастауыш мектеп жағдайында бастауыш мектеп оқушысының тұлғасын әлеуметтендірудің негізгі кезеңдері. Қарым-қатынас, өзара іс-қимыл және ынтымақтастық негізінде бастауыш сынып оқушыларының әлеуметтік белсенділігін қалыптастыружәне дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету ұғымы, оның түрлері мен жіктелуі. Қашықтықтан оқыту формасындағы мұғалімнің жұмыс ерекшеліктері. Интерактивті тақталар мен панельдерде сабақ құруға арналған бағдарламалық жасақтама. Сызықтық емес презентация жасау. Электрондық оқытуды қолдана отырып, білім беру бағдарламаларын іске асыру. Жаппай ашық онлайн курстар. Оқыту нәтижелерін бағалау. Видеолекцияларды құру тұжырымдамасы, бейне монтаж элементтері. Архиваторлар мен конвертерлер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи педагогтың кәсіби біліктілігін қалыптастыру'
    Несиелер: 5

    Мұғалімге қойылатын заманауи талаптардың ерекшеліктері. "Кәсіби құзыреттілік", "мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі" ұғымдарының мазмұны. Қазіргі жағдайда мұғалімнің кәсіби құзыреттілігіне қойылатын психологиялық-педагогикалық талаптар. Негізгі, арнайы және негізгі құзыреттер. Қазіргі жағдайда мұғалімнің кәсіби қызметке дайындығы. Қазіргі мұғалімнің кәсіби құзіреттілігінің мазмұны мен құрылымын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шағын жинақталған мектептегі оқу үдерісінің теориясы мен технологиясы '
    Несиелер: 5

    Шағын жинақталған мектептегі педагогикалық үдерісті басқаруды жетілдірудің әдіснамалық және теориялық негіздері. Шағын жинақталған мектептің ерекшелігін ескере отырып, сынақтан өткен педагогикалық технологиялар. Шағын жинақталған мектеп жағдайындағы жұмыс ерекшеліктері. Дамыту мен тәрбиелеуге бағытталған жеке тұлғаға бағытталған оқытудың принциптері мен әдістерін жүзеге асыру. Шағын жинақталған мектеп жағдайында қолданылатын инновациялық, білім беру технологиялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, дайындау бағыты бойынша есептерді, ғылыми жобалар мен конкурстарға өтінімдерді құрастыру мен олардың жұмысының негізгі қағидаттары; авторлық куәлік алу; жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру; ҒЗЖ коммерцияландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мұғалім мен оқушының зерттеу іс-әрекетінің негіздері '
    Несиелер: 4

    Педагогикалық мәселе ретінде оқушылардың зерттеу қызметінің негіздерін қалыптастыру. Оқушылардың оқу зерттеулерін ұйымдастыру. Зерттеу іс-әрекетін жүзеге асыру тәсілі ретінде. Оқушылардың оқу-зерттеу қызметі негізгі құзыреттілікті қалыптастыру әдістерінің бірі. Қазіргі білім беру кеңістігіндегі оқу-тәрбие үрдісіндегі оқушылардың зерттеу қызметі. Оқу-зерттеу қызметі арқылы шығармашылық дарындылықты дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық'
    Несиелер: 4

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте есептер шығару практикумы '
    Несиелер: 4

    1-4 сыныптарға арналған логикалық және шығармашылық есептері. Қосу мен азарту амалына берілген есептер. Алгебралық символика. Қарапайым теңдеулер. Арифметикалық амалдардың компоненттері арасындағы байланыс. Оларды шешу әдістемелері. Айырмалық салыстыруға берілген есептер. Белгісіз қосылғышты табу. Белгісіз азайғышты табу. Көбейтуді салыстыруға берілген есептер. Белгісіз көбейтіндіні табу. Белгісіз көбейгішті табуға берілген есептер. Шамаларға және қозғалысқа берілген есептер. Бөлу амалдарының орындалу әдістемесі. Логика термині. 1-4 сыныпта кездесетін логикалық есептердің классификациясы.Шығармашылық есептер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Ұлттық экономика жүйесіндегі саланың орны мен рөлі, саланың негізгі және айналым капиталының ерекшелігі саланың негізгі буыны ретінде кәсіпорынның мәні мен түрлері; саланың экономикалық ресурстары және оларды пайдалану көрсеткіштері, өндіріс тиімділігі өсуінің негізгі бағыттары, саланың техникалық,экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мұғалімнің кәсіби бағдарлары '
    Несиелер: 5

    Оқыту деген не? мәселелері. Диалог-бұл ойлау құбылысы дамитын маңызды тәсіл. Топтық жұмыс түрлері. Бастауыш мектеп жасындағы балалар мен бастауыш сынып мұғалімдеріндегі сыни ойлауды дамытуға байланысты мәселелер. Оқытушылық қызметтегі әдістерді жетілдіру жолдары. Оқудағы кедергілерді жою. Мұғалім қандай болуы керек. Сыныпта әртүрлі тәсілдерді қолдану. Табыс критерийлері. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту. Оқушыларды жақсы оқуға ынталандыруды қалай жүзеге асырса болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    ҚР инклюзивті білім берудің құқықтық негізі. Инклюзивті сыныптарға арналған типтік бағдарламалардың ерекшеліктері. Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосудың шетелдік тәжірибесі. Инклюзивті білім беру модельдері. Қазіргі мектепте инклюзивті процесті ұйымдастыру әдістері. Инклюзияны қолданатын мекемелердегі жабдықтарға қойылатын әдістемелік талаптар. Инклюзивті сыныптағы педагогтардың функционалдық міндеттері. Білім беру ортасын модельдеу ерекшеліктері.Инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Пән Қазақстан Республикасы құқығының жекелеген салаларының негізгі ережелері мен институттарын зерттеуге бағытталған. Бұл пән студенттерде конституциялық-құқықтық, азаматтық-құқықтық, әкімшілік-құқықтық, қылмыстық-құқықтық, сондай-ақ қандай да бір саладағы іс жүргізу құқықтық қатынастарға түскен объектілер мен субъектілер туралы жалпы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогтың кәсіби этикасы'
    Несиелер: 5

    Педагогикалық этика категориялары. Педагогикалық этика принциптері. Мұғалімнің моральдық қасиеттері. Педагогикалық ұжымдағы ұйымшылдық пен гуманизм. Педагогикалық әдеп. Педагогтың кәсіби этикеті. Педагогикалық этика-ұжымдағы қақтығыстарды шешу жолдары. «Педагог-педагог» қарым-қатынасындағы этика жүйесі. «Мұғалім-оқушы» қарым-қатынасындағы этика жүйесі. Мұғалімнің педагогикалық жұмысқа қатынасының өлшемдері. Педагогикалық этиканың компоненттері. Мұғалімнің кәсіби мәдениеті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік '
    Несиелер: 5

    Педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері. Мұғалімнің кәсіби қызметінің құрылымы. Педагогикалық шеберліктің мәні мен мазмұны, Педагогикалық шеберлік негізінің құрылымдық компоненттері. Педагогикалық қабілеттер, педагогикалық техника және педагогикалық ықпал ету құралдары, театр педагогикасы мен шешендік өнер элементтері туралы идеяларды қалыптастыру. Сөйлеу мәдениеті мен техникасын, балалар тобында мақсатты және еркін әрекет ету дағдыларын, оқу процесін басқару қабілетін меңгеру. Оқу процесін белсендірудегі мұғалімнің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін талдау, бейтаныс аудиториямен жұмыс істеу және аудиториямен қарым-қатынаста туындайтын кедергілерді жеңу мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 3

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалды оқыту
    Несиелер: 3

    Білім беру ұйымдарында саралап оқытуды ұйымдастырудың технологиясы мен принциптері. Дифференциалды оқыту түрлері. Ойлау түрі, зияткерлік даму деңгейі,темперамент, қызығушылықтары мен бейімділігі бойынша білім алушыларды топтарға бөлу критерийлері:. Саралап оқыту сабағында топтық және жеке жұмыс түрлері. Мұғалімнің рөлі. Оқушылар мен мұғалім үшін артықшылық және негізгі қиындықтар. Саралап оқыту сабағының құрылымы. Дидактикалық материалдың деңгейлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON11

    ОN-11 Білім берудің жаңартылған мазмұны аясында бастауыш мектепте сараланған, интеграцияланған және дамыта оқытудың теориялық, практикалық және әдістемелік білімдері мен педагогикалық технологияларын практикада қолдана білу. Меңгеруі тиіс: оқытудың инновациялық формалары мен әдістерін, бастауыш сыныптарда жеке пәндерді оқыту стратегиясын; оқушылардың жеке және жас ерекшеліктерін және оқытылатын пән ерекшелігін ескере отырып, білім беру процесін оның әр түрлі формаларында ұйымдастыру дағдыларын.

  • Код ON10

    ОN-10 Педагогикалық технологиялардың ғылыми негіздері мен жіктелуін, мұғалім мен оқушылардың зерттеушілік, креативті іс-әрекет негіздерін білу. Оқу материалын меңгерудің қажетті деңгейіне және қоғамның әлеуметтік тапсырысына байланысты оқыту және тәрбиелеу әдістерін таңдай білу. Меңгеруі тиіс: заманауи педагогикалық технологияларды; әртүрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда білім беру процесі мен зерттеу қызметін ұйымдастыру дағдыларын; кәсіби қызметтегі туындаған мәселелерді шешу үшін логикалық сыни ойлауды.

  • Код ON12

    ОN-12 Білуге тиіс: педагогикалық этика объектісі, пәні; бастауыш мектепке арналған білім беру бағдарламаларының құрылымы, мазмұны, принциптері, вариативтілігі; бастауыш мектепте және ШЖМ-де оқу-тәрбие процесін құруға қойылатын негізгі тәсілдер мен талаптар. Академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетінің маңызын түсіну. Әр түрлі типтегі оқу орындарында оқу процесін ұйымдастыруда кәсіби қабілеттерін көрсете білу.

  • Код ON5

    ОN -5 Кәсіпкерлік іс, экономика пәндері жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.

  • Код ON1

    ОN - 1 Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу.

  • Код ON7

    ОN-7 Білу: балалар әдебиетін, сөйлеу мәдениетінің мәні мен әлеуметтік маңызын. Меңгеруі қажет: білім алушылардың тіл, әдебиетті оқуға деген қызығушылығы мен оң көзқарасын оқу, танымдық іс-әрекет және ойын арқылы қалыптастыру; кәсіби міндеттерді шешу үшін ауызша және жазбаша коммуникациялық әртүрлі құралдарды қолдану. Жазу және оқу функционалдық сауаттылығын; шешендік өнер негіздерін, тілдік құзыреттілікті қалыптастыру дағдылары мен әдістерін меңгеру.

  • Код ON3

    ОN -3 Түрлі қызмет үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылуын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.

  • Код ON4

    ОN -4 өнеркәсіптік объектінің қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен аудит жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау

  • Код ON6

    ОN-6 педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, олардың заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту.

  • Код ON9

    ОN-9 Математика негіздері пәнін, міндеттерін, принциптері мен әдістерін, ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың мазмұны мен даму үрдістерінің негізгі түсініктерін білу. Педагогикалық мәселелерді шешуге бағытталған ақпаратты іздеуді, сақтауды, өңдеуді және ұсынуды жүзеге асыра білу. Меңгеруі тиіс: бастауыш сынып оқушыларын математиканы оқыту процесінде білім мен дағдыларды; ақпараттық орта мүмкіндіктерін пайдалану арқылы кәсіби білім мен іскерлікті жетілдіру әдістерін; АКТ-құзыреттіліктің жалпы педагогикалық деңгейін.

  • Код ON2

    ОN -2 Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON8

    ОN-8 Білуі керек: ҚР Білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттардың жалпы сипаттамасын; білім беру мекемесінің отбасымен жұмыс істеу формалары мен әдістерін; үйірме жұмысын ұйымдастыру әдістерін. Меңгеруі қажет: отбасылық қарым-қатынас, кіші мектеп оқушысының тұлғасын диагностикалау және әлеуметтендіру саласындағы психологиялық-педагогикалық міндеттерді шешу. Нормативтік актілер, жаңартылған бағдарлама талаптарына сәйкес білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлау қабілетінің болуы.

Top