Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02103 Вокалдық өнер в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

  • Есту дайындығы -1
    Несиелер: 3

    Есту дайындығы 1 курсы болашақ музыканттың іс -әрекетіне қажетті практикалық аудиторлық дағдыларды дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты - студенттің музыкалық ойлауы мен қабылдауын тәрбиелеу, кәсіби жұмыста дербестігін, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Пән бір тонды және монофониялық музыкалық диктантты, есту талдауларын жаза білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыка теориясы
    Несиелер: 3

    Бұл курс теориялық және практикалық дағдыларды, музыка теориясының негіздерін алуға бағытталған. Бұл курстың міндеттері музыкалық сөйлеудің интервалдарын, аккордтарын, режимдерін және басқа элементтерін терең зерттеуді қамтиды. «Музыкалық теория» пәндер циклінің алдында-гармония, полифония, музыкалық формаларды талдау. Сольфеджио курсымен қатар оқылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сольфеджио 1
    Несиелер: 3

    Музыкалық есту қабілетін, музыкалық есте сақтау қабілетін бірте -бірте дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін практикалық пән, нотада еркін сөйлеу дағдысы (солфегинг), тыңдалған материалды белгілеу дағдысы (музыкалық диктант, есту талдауы), таңдау дағдысы. әуен және құлақпен сүйемелдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық 1
    Несиелер: 5

    Оқудың бастапқы кезеңінде қажетті көлемде вокалдық, техникалық және орындаушылық дағдыларды дамытуды қарастыратын негізгі пән. Ән айтуда денені дұрыс ұстау, бас пен ауызды орналасуы.Вокалдық есту қабілетін дамыту. Әншілік тыныс, өтпелі ноталар бойынша жұмыс. Мамандық талаптарына сәйкес дауыс жаттығулары мен вокализдер, жеңіл сөзбен айтылатын шығармалар айту

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гармония
    Несиелер: 3

    Курс студенттердің классикалық және романтикалық музыкалық мұра шеңберіндегі текстураның негізгі түрі - гомофониялық –гармоникалық түрі саласындағы білімдерін дамытуға және тереңдетуге бағытталған. Семестр барысында туыстықтың II дәрежелі модуляциялары, эллипсис, туыстықтың ІІІ және одан да алыс дәрежесіндегі кіші және негізгі модуляцияларды қосқанда барлық негіздер оқылады. Мелодияны аккордсыз дыбыстармен үйлестіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Міндетті фортепиано - 1
    Несиелер: 2

    Жан-жақты кәсіби музыкантты тәрбиелеу үшін тәртіп маңызды. Курс студенттерді музыкалық әдебиеттің бароккодан бастап қазіргі уақытқа дейінгі үздік үлгілеріне үйретуге негізделген. Білім беру репертуарында міндетті түрде қазақстандық композиторлардың мазмұны, формасы, стилі, текстурасы, метро ырғағы мен техникасы бойынша әр түрлі жоғары көркем туындылары енгізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Камералык ән салу-1
    Несиелер: 3

    Камералық ән айту саласындағы студенттердің кәсіби білімдерін қалыптастыру; оқытушының жетекшілігімен концерттік және камералық репертуар дайындау бойынша өзіндік жұмыстың практикалық дағдыларын дамыту. Концерт репертуарын кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Есту дайындығы -2
    Несиелер: 3

    «Есту дайындығы 2» курсының бағдарламасы есту анализі мен музыкалық диктанттардың күрделілік деңгейін жоғарылатады. Студенттер монофониялық диктанттарды хроматизм мен альтерациямен жазуды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сольфеджио 2
    Несиелер: 3

    Музыкалық есту қабілетін, музыкалық есте сақтау қабілетін, біркелкі көру әнін айту дағдысын біртіндеп дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін практикалық пән. Пән хроматизм мен альтерация сияқты тақырыптарды кеңейтуге және енгізуге бағытталған. Бірдыбысты сандар мен аккордтар тізбегін айту шеберлігі шыңдалды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Міндетті фортепиано - 2
    Несиелер: 2

    Бұл курс жан-жақты кәсіби музыкантты қалыптастыру үшін қажет. Фортепиано аспабының ерекшелігі оған әр түрлі аспаптар мен шығармалар үшін жазылған шығармаларды ойнауға мүмкіндік береді. Ансамбль әртісі, солист және мұғалімнің қызметіне дайындалатын студент үшін фортепиано - бұл арнайы пәнмен органикалық түрде байланысқан екінші музыкалық аспап.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Камералық орындаушылық-1
    Несиелер: 3

    «Камералық орындаушылық» пәні бойынша сабақтар практикалық және теориялық сипатта болады. Бұл жұмыстың негізгі компоненттері: жұмыстың формасын, мазмұнын, оның құрылымы мен жалпы динамикасын меңгеруге деген ұмтылыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық 2
    Несиелер: 5

    Вокалдық, техникалық және музыкалық орындау дағдыларын қалыптастыру. Дауыс қою бойынша қосымша жұмыс. Ән жаттығулары мен вокализдер. Дауыс динамикасы, дұрыс дыбыстану, тыныс алуды күшейту, дикция, интонация, метро ырғағымен жұмыс. Ән айтудағы психологиялық процестер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Актерлік шеберлік
    Несиелер: 3

    Сахналық орындаудың бастапқы теориялық негіздері және бастапқы практикалық дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыка тарихы 1760-1900 - 1
    Несиелер: 3

    Бұл пән студенттердің XVII-XVIII ғасырлардағы шетелдік классикалық-романтикалық музыканың қалыптасуы мен даму кезеңдерін меңгеруіне бағытталған. Тарихи курс ғасыр басындағы музыканың стилі мен эстетикасын түсіндіруге де, осы кезеңнің жанрлық панорамасына да, жалпы еуропалық музыкалық өнердің мәселелеріне де қатысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Актерлік шеберлік 1 (Minor)
    Несиелер: 3

    Негізгі пән қосымша ББ-«Minor» бойынша оқытудың бастапқы кезеңі үшін қажетті көлемде актерлік және орындаушылық дағдыларды дамытуды көздейді. Көрнекі және есту қабілетін, есте сақтауды, байқауды, қиялды, қиялды, қиялды ойлауды дамыту. хореографиялық дағдылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық-романтикалық музыка тарихы 1
    Несиелер: 3

    1750-1860 жылдардағы шетелдік классикалық-романтикалық музыканың қалыптасуы мен даму кезеңдерін меңгеруге бағытталған тарихи пән. әлемдік музыкалық өнердің дамуы жағдайында. Пәннің мақсаты-композитордың осы дәуірдегі ойлау ерекшеліктерін, 17-18 ғасырлардағы музыкалық мұраның стилі мен эстетикасын нақтылау, студенттердің музыкалық ой-өрісін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Камералык ән салу 2
    Несиелер: 3

    Әлемдік вокалдық-камералық әдебиет үлгілері бойынша көркемдік талғамды, қиялды ойлауды дамыту; концертмейстермен ансамбльде жұмыс істей білу, концерт пен камералық репертуар дайындауда өзіндік жұмыстың практикалық дағдылары. Концерт репертуарын кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандық 3
    Несиелер: 3

    Сабақ барысында алған дағдыларын, білімі мен дағдыларын өз бетінше практикалық қолдану дағдыларын дамыту және бекіту. Дыбыс шығарудың негізгі принциптері бойынша жұмысты жалғастыру, еркін сөйлеу техникасы, жоғары дыбыстық позиция. Регистрлерді туралау. Вокал репертуарын кеңейту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Камералық орындаушылық-2
    Несиелер: 3

    «Камералық орындаушылық» пәні орындалатын шығармаға жеке көзқарасты дамытады, шығарма идеясының нақты музыкалық бейнелерде көрініс табуы; дикцияның айқындылығы бойынша жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Міндетті фортепиано (Вокальды сүйемелдеу өнері) 3
    Несиелер: 2

    Вокалист болуда тәртіптің кәсіби маңызы зор. Ол студенттерде сыни көзқарас, байқағыштық, стилистикалық идеялардың айқындығы, полифониялық және гармониялық ойлау, дыбыстық тепе -теңдікті есту арқылы бақылау, серіктесті ести білу, сіздің партияның әуеніне жетекшілік ету сияқты кәсіби және психологиялық қасиеттерді тәрбиелейді. Курс студенттерді музыкалық әдебиеттің бароккодан бастап қазіргі уақытқа дейінгі үздік үлгілеріне үйретуге негізделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыка тарихы 1760-1900 - 2
    Несиелер: 3

    Тарихи пән, оның мақсаты - оқушылар арасында еуропалық классиканың, атап айтқанда, Веналық классикалық мектептің дамуының толық бейнесін қалыптастыру. Бұл кезеңнің орталық композиторлары - К.Ф.Глюк, Дж.Гайдн, В.Моцарт, Л.Бетховен. Пән классицизм дәуірінің стилистикалық ерекшеліктерін, жанрларын, стилистикасы мен эстетикасын меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Итальян тiлiнің әлемi (Лингво-мәдениеттанушылық курсы)
    Несиелер: 3

    Ұсынылып отырған курс «Вокалдық өнер» мамандығының студенттеріне арналған және Италия мәдениетімен тығыз байланыста итальян тілін үйренуге бағытталған. «Итальян тілі әлемі (Лингво-мәдениеттану курсы)» пәнін меңгерудің мақсаты әлеуметтік-мәдени құзыреттілікті ескере отырып, ресми емес және ресми қарым - қатынастың негізгі коммуникативтік жағдайларында шет тілін белсенді қолдану үшін күнделікті ауызекі сөйлеу тілін және мамандық тілін практикалық меңгеруді оқыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мамандық 4
    Несиелер: 3

    Вокализацияның әр түрлі түрлері бойынша, ән айтуда, ән айту ауқымын кеңейтуде, ән тынысын күшейтуде, вокал техникасының әр түрлі түрлерінде, дауысты естуді жақсартуда жұмыс жасаңыз. Дауысты дыбыстардың туралануы, артикуляция. Ән айтудағы мәнерлілік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық-романтикалық музыка тарихы 2
    Несиелер: 3

    Бұл пән тарихи пәндер курсына жатады. Мақсаты-классикалық-романтикалық дәуірдің көркемдік рефлексиясының ерекшеліктерін ашу және студенттер арасында 1750-1820 жылдардағы шетелдік классикалық-романтикалық музыканың дамуының негізгі кезеңдері туралы ойлардың қалыптасуы. Пәнді меңгеру нәтижесінде еуропалық музыкалық өнердің дамуы, стилистиканың ерекшеліктері мен дәуір жанрларының суреті қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Этика және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс этика мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негізгі түсініктерін қамтиды және 2025 жылға дейінгі Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарына сәйкес мамандық бойынша одан әрі енгізу үшін студенттердің этикалық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Опералық дайындық
    Несиелер: 3

    «Опералық дайындық»-бұл сахнадағы практикалық жаттығулардан тұратын курс. Ол рөл бойынша жұмысты қамтиды - «әрекетпен» және «ұсынылған жағдайлар» теориялық талдаудан дайындық кезеңіне дейін және дайын үзінділер шығаруға дейін. Жұмыстың ерекшелігі бұл пәнге бөлінген шектеулі сағаттар барысында дауысты шығармалардың ішінен репертуарды дауыстың барлық түріне таңдаудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Вокал өнерінің тарихы -2
    Несиелер: 3

    Курс классицизм мен романтизм кезеңдерінің музыкалық мәдениетін зерттеуге бағытталған. Дәуірдің музыкалық эстетикасы, тұлғалары мен олардың шығармашылық мұрасы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Актерлік шеберлік 2 (Minor)
    Несиелер: 3

    Қысылу мен қаттылықты алып тастау. Ырғақ сезімін дамыту және қозғалыстарды үйлестіру, сөйлеу тынысы мен артикуляция, өлеңдер мен жұмбақтар материалындағы дикция. Этюдтермен, жаттығулармен жұмыс. Сахналық зейіннің, қиялдың және қиялдың дамуы. Темпоритм. Ритмопластика. Үйлестіруді, хореографиялық дағдыларды дамыту. мимикалық жаттығулар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хор сыныбы -1
    Несиелер: 3

    Массаның жеке хор партияларын және орыс және шетелдік композиторлардың опералық шығармаларынан үзінділер дайындау. Классикалық бағдарламадан басқа хор мүшелері арасындағы еркіндікті жан-жақты дамыту және үйлескен композициялармен орындалған жағдайдағы әрекеттерді үйлестіру мақсатында заманауи композиторлардың туындылары, фильмдерден алынған музыка және заманауи туындылардың әртүрлі өңделуі мен өңделуі зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Опера шеберлігі
    Несиелер: 3

    Сахналық образға енген кезде вокалдың, қозғалыстардың, эмоциялардың органикалық бірігуі. Сахнада «образда» әрекет ету кезінде физикалық аппараттың болуы. Сахнада өзін ұстаудың негізгі принциптерін білу. Ұсынылған жағдайларда музыкалық үзінді орындау кезінде сахнада серіктестермен қарым -қатынас жасау дағдылары (ария, дуэт, операдан көрініс және т.б.) Вокалистің көркемдік дамуы. Сахналық этика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хормен ән айту - 1
    Несиелер: 3

    Пән студенттерді хормен ән айтуға байланысты мамандық ретінде дайындауға бағытталған. Хор әні музыкалық материалмен тәуелсіз танысу кезінде орындаушының кеңірек санасын қалыптастырады, дәлірек айтқанда, ол орындаушының дирижерлік ыммен ән айту шеберлігін қалыптастырады, сонымен қатар партитураны оқу, музыкалық ансамбль құру, музыканың құлағын дамыту сияқты кәсіби дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орындаушылық өнер тарихы 2
    Несиелер: 3

    Вокалдық орындаушылық өнер тарихындағы вокалистердің жан-жақты дамуына, вокалдық мектептердің қалыптасуы мен дамуына арналған «Орындаушылық өнер тарихы» пәнінің курсы, білімді кеңейту мен дамытудың құрамдас бөліктерінің бірі ретінде. Курстың бұл бөлімі Еуропа елдерінің вокалдық өнерінің қалыптасуын зерттеуге арналған. Тәртіп - әншінің кәсіби білімінің ажырамас бөлігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Камералык ән салу - 3
    Несиелер: 3

    Шығармалардың жанрлық және стилистикалық әртүрлілігін қоса алғанда, концерттік және камералық бағдарламаларды зерттеу, орындаушылық шеберліктің кәсіби деңгейін арттыру. Репертуарды кеңейту, орыс, шетелдік және отандық композиторлардың вокалдық циклдарынан жеке романстарды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Камералық орындаушылық - 3
    Несиелер: 3

    Мәнерлеп ән айту, орындаушылық шеберлікті меңгеруге, көркемдік даралықты дамытуға, шығарма идеясының нақты музыкалық бейнелерде көрініс табуына бағытталды; дикцияның айқындылығы бойынша жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және сыни ойлау
    Несиелер: 5

    "Көшбасшылық және сыни ойлау" пәні білім алушылардың жалпы мәдени, кәсіби құзыреттіліктерін, сыни ойлауын қалыптастыруға, өзін-өзі ұйымдастыру және топты басқару қабілетін дамытуға, өзінің ойын анық, айқын, дұрыс жеткізе білуге, сонымен қатар көшбасшылық дағдыларын дамытуға, жаңашылдыққа бейім болуға, құндылықтарды бағдарлауға, әрдайым жаңарып отыратын ақпараттық ағында мәтінмен жұмыс істей білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Итальяндық тіл
    Несиелер: 3

    Маңызды өмірлік жағдайларды білдіретін лексикалық тақырыптар шеңберінде негізгі лингвистикалық (лексикалық және грамматикалық) материалды жалпылауға және жүйелеуге бағытталған және сөйлеудің негізгі функционалдық стильдері, олардың түрлері, тілдік ерекшеліктері мен сипаттамасы туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. жанрлар. Басты міндет-кәсіби салада сөйлеу мен жазу мәдениетін арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Актерлік шеберлік 3 (Minor)
    Несиелер: 3

    Пәнсіз және пластикалық этюдтермен, жаттығулармен жұмыс. Импровизация. Импровизациялық қабілеттерді дамытуға арналған этюдтерді орындау. Ритмопластика, хореографиялық дағдылар. Ұсынылатын жағдайлар рөлді сауатты және мағыналы орындау дағдысын қалыптастыру және тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Стильдер тарихы -1
    Несиелер: 3

    Пән көркемдік стильдер мен тенденциялардың дамуының негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған, бұл өнердің ол үлкен көркемдік дәуір болсын, жеке көркемдік бағыт болсын, жеке суретшінің мәнер болсын белгілі бір агрегаттары мен құбылыстарының көркемдік өзіндік ерекшелігін сипаттайтын көркемдік құрал

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Камералық класс 1
    Несиелер: 3

    Вокалдық, техникалық және музыкалық орындау дағдыларын қалыптастыру, репертуарды кеңейту бойынша өздік жұмыс., «Камералық ән айту» сабақтары барысында алынған дағдыларды, білім мен дағдыларды практикада қолдану. 18-20 ғасырлардағы ән мен романс музыкасының негізгі жанрларын практикалық тұрғыда зерттеу арқылы көркемдік қабілеттерін дамыту, вокалдық циклдермен танысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыка тарихы 1900-1945
    Несиелер: 3

    Бұл пән ХХ ғасырдағы әлемдік музыканың қалыптасуы мен даму кезеңдерін зерттеуге бағытталған. Тарихи курс ғасыр басындағы музыканың стильдері мен эстетикалық қарым -қатынасының алуан түрлілігін, осы кезең жанрларының әртүрлілігін, бұқаралық жанрларды, жалпы еуропалық музыкалық өнердің мәселелерін қалай түсіндіруге болатынын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Вокалдық ансамбль -1
    Несиелер: 3

    Ансамбльдік музыка материалында ансамбльдік орындау дағдыларын дамыту, ансамбльдік романстық ән әдебиетімен кеңінен танысу, көркем талғамға тәрбиелеу және орындалатын шығармалардың стилін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хормен ән айту - 2
    Несиелер: 3

    Пән интонацияны бақылау, музыкалық фразаларды жүргізу, шығарманың гармоникалық компонентін зерттеу және ритмикалық дағдыларды жетілдіру арқылы тиімді кәсіби өсуге ықпал етеді. Барлық осы қасиеттер табиғи түрде негізгі мамандыққа оң әсер етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Опералық сыныбы 1
    Несиелер: 3

    Сахналық шеберліктің практикалық дағдыларын, вокалдық орындаушылық, сахналық әрекеттің қисыны мен пластикасын меңгеру, сөзді сапалы беру, хореографиялық дағдыларды меңгеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Костюм тарихы және грим өнері -1
    Несиелер: 3

    Еуропа мен Азияның көркем мәдениеттері мен стильдерін дамыту аясында, экономикалық, саяси, мәдени, әлеуметтік оқиғалар контексінде костюм формаларының эволюциясы туралы түсінік алу. Макияж өнері арқылы кейіпкер бейнесін жасау әдістері мен тәсілдерін практикалық игеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сөйлеу мәдениеті 1
    Несиелер: 3

    «Сөйлеу мәдениеті» пәні - студенттердің аудиториялық және өзіндік жұмысына арналған теориялық және практикалық материалдарды қамтиды. Пән автордың сөзін, оның мағыналы, әсерлі, стилистикалық сипатын меңгере отырып, дикцияның, интонациялық-мелодиялық және орфоэпиялық мәдениеттің өзекті мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еуропалық тілдер «Неміс тілі» 1
    Несиелер: 3

    Ұсынылған қиын курс «Вокал өнері» мамандығының студенттеріне арналған және неміс тілін практикалық білуге жету болып табылады, бұл оны өз жұмысында қолдануға мүмкіндік береді, ол мынаны білдіреді: -шет тілінде ауызша және жазбаша қарым -қатынас қызметін жүзеге асыру -университетте алған білімді дербес тереңдету және дағдыларды жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор сыныбы -2
    Несиелер: 3

    Романтизм мен Барокко дәуіріндегі орыс және шетелдік композиторлардың хор шығармаларын дайындау, музыкалық сүйемелдеуімен немесе онсыз (a’cappella). Классикалық бағдарламадан басқа хор мүшелері арасындағы еркіндікті толық дамыту және аралас композициялармен орындалған жағдайдағы әрекеттерді үйлестіру мақсатында заманауи композиторлардың шығармалары, фильмдерден алынған музыка және заманауи туындылардың әртүрлі өңделуі мен өңделуі зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сахна тілінің негіздері 1
    Несиелер: 3

    Вокальдық аппаратта және дикцияда жұмыс істеудің бастапқы практикалық дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі 1
    Несиелер: 3

    Болашақ мұғалімнің мәдениетін тәрбиелеу негіздері, белгілі бір педагогикалық дағдыларды алуға бағытталған мамандандырылған оқыту курсы. Курста педагогикалық шеберлікті дамытуға бағытталған практикалық тапсырмалар мен жаттығулар блогы ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Вокалдық дуэт - 1
    Несиелер: 3

    Екі дауыстан тұратын әнге (әндер, романстар) негізделген ансамбльдің орындау дағдыларын дамыту, жұмыс мәнерін түсіну, орындаушылық шеберлік пен әртістікке тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ән айту тәрбиесінің әдістемесі -1
    Несиелер: 3

    «Ән айту тәрбиесінің әдістемесі» пәні вокалды әдістеме саласындағы білімді игеруге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандық - 5
    Несиелер: 3

    Ән айтатын диафрагмалық тыныс алуды жақсарту, дауыстың қозғалғыштығы мен икемділігі. Дауыс және интонация дағдыларын жетілдіру. Шығарманың эмоционалды -экспрессивті жағымен, әртістікпен, әншілік ауқымын кеңейту бойынша жұмыс жасаңыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Заманауи музыка тарихы 1
    Несиелер: 3

    Тарихи пән, оның мақсаты ХХ ғасырдағы еуропалық музыкалық мәдениеттің даму картинасы туралы түсінік беру. Пән студенттердің ХХ ғасырдағы музыканың жаңа жанрлары мен стилистік, бұқаралық музыканың пайда болуы және осы кезеңнің тарихи аясындағы маңызы туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еуропа тілдері «Француз тілі» 1
    Несиелер: 3

    Француз тілін оқытудың міндеттері: жалпы білім беретін, аймақтық және кәсіби маңызды ақпаратты алу үшін түпнұсқалық әдебиеттерді оқу және аудару дағдыларын үйрету; француз тілінің барлық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармаларға сараптама -1
    Несиелер: 3

    Дистспилина «Музыкалық шығармаларды талдау 1» оқушылардың талдау қабілетін қалыптастырады музыкалық ғылым тұрғысынан музыкалық шығармалар, қабілеттілік аналитикалық қызметтің нәтижелерін тәжірибе талаптарымен байланыстырады көркемдік білім мен музыкалық білім, музыкалық форманы қалыптастырудың негізгі принциптері зерттеледі, анықтамасы музыкалық форма.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сахна тілінің негіздері 2
    Несиелер: 3

    Сахналық қойылымның практикалық дағдыларын жалғастыру, болашақ опера және камералық әншілердің актерлік шеберлігі мен сауатты және кәсіби сөйлеу дайындығының негіздерін алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Стильдер тарихы -2
    Несиелер: 3

    Курстың ерекшелігі теориялық білімді қалыптастыруда және дәріс материалын семинарларда тікелей бекітуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Опералық сыныбы 2
    Несиелер: 3

    Вокалды орындау синтезі дағдылары, жалпы музыкалық сауаттылық, логика мен сахналық әрекеттің икемділігін меңгеру, сөзді сапалы беру, хореографиялық дағдылар сахна бейнесін ішкі сезіммен толтыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі 2
    Несиелер: 3

    «Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі »вокалды педагогика мен әдістеме саласында жан -жақты дамытуға арналған, білімді кеңейту мен дамытудың компоненттерінің бірі болғандықтан, бұл пәннің курсы қазіргі бәсекеге қабілетті әнші, мұғалім тәрбиелеудің ажырамас бөлігі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еуропа тілдері «Француз тілі» - 2
    Несиелер: 3

    «Француз тілі» пәні кіріспе және негізгі курстан тұрады. Кіріспе курс (5 сабақ) француз алфавитімен танысуды, дауысты және дауыссыз дыбыстарды оқу мен дұрыс айтудың ережелерімен таныстырады, бұл болашақ вокалистерді дайындауда маңызды. Негізгі курс (25 сабақ) лексика-грамматикалық дағдыларды қалыптастыруға, сөйлеу дағдыларын дамытуға және тұрақты оқу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Бұған қарапайым мәтіндерді оқу мен көптеген жаттығуларды орындау арқылы қол жеткізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Актерлік шеберлік 4 (Minor)
    Несиелер: 3

    Ұсынылған жағдайлар. Рөлді сауатты және мағыналы орындау дағдысын қалыптастыру мен тәрбиелеуді жалғастыру. Сахналық ритмопластика. Сахналық бейнені жасау кезінде вокалдық техника мен хореографиялық дағдылардың әртүрлі тәсілдерін қолдану дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандық 6
    Несиелер: 3

    Вокал техникасын, интонацияны, регистрді сәйкестендіруді, орындаудың мәнерлілігін, дыбыс динамикасын, кантиленаны жетілдіру, ән тынысын күшейту, музыкалық қабілет, әртістік бойынша әрі қарай жұмыс. Вокалды репертуардың кеңеюі мен күрделенуі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық композиция және стильдік талдау-1
    Несиелер: 3

    Қазіргі классикалық музыканың музыкалық шығармаларының құрылымы, мазмұны мен формасының заңдылықтарын зерттеу; классикалық композиторлар мен замандастарының стильдік ерекшеліктері бар шығармаларының формасы, идеясы мен көркемдік концепциясының өзара байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 1945 жылдан кейінгі музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Бұл пән студенттердің ХХ ғасырдың екінші жартысындағы шетелдік музыканың қалыптасуы мен даму кезеңдерін меңгеруіне бағытталған. Тарихи курс ғасырлар аясындағы музыканың стильдерінің әртүрлілігі мен эстетикалық көзқарастарын түсіндіруге, осы кезеңдегі стилистикалық үрдістердің эклектикалық әртүрлілігіне, бұқаралық жанрларға, заманауи композициялық әдістерге, электронды музыканың пайда болуына және мәселелеріне қатысты. 1950 жылдардағы еуропалық музыкалық өнер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Вокалдық дуэт - 2
    Несиелер: 3

    Батыс Еуропа, Ресей және Қазақстан композиторларының операларынан дуэт негізінде ансамбльдік орындау дағдыларын дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еуропалық тілдер «Неміс тілі»-2
    Несиелер: 3

    «Неміс тілі» пәні фонетикалық материалды, дыбысты айту ережесін дамытуды және қарапайым оқу дағдыларын үйретуді қарастырады. Неміс тілінің сөздік қорын қалыптастыру, сөйлем құруда жаңа сөздерді қолдану және бейімделген мәтіндерді оқу. Диалогтік және монологтық сөйлеуді дамыту. Неміс тілінің бастапқы деңгейін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Вокалдық ансамбль 2
    Несиелер: 3

    Опера терцеттерін, квартеттерді, квинтеттерді және т.б. орындау кезінде ансамбльдік шеберлікті барынша дамыту, дауыс дыбысының дұрыс теңгерімін табу, ансамбльдік орындаушылыққа бағытталған батыс еуропалық, орыс және қазақстандық композиторлардың операларының кең спектрімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сөйлеу мәдениеті 2
    Несиелер: 3

    Болашақ опера және камералық әншілердің сауатты және кәсіби сөйлеу мәдениетін дамыту. Опера және камералық сабақтарда музыкалық шығарма бойынша жұмыста сөйлеу мәдениетінің негіздерін қолдану;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи музыка тарихы 2
    Несиелер: 3

    Пән әлемдік музыкалық өнердің дамуы тұрғысынан 50-жылдардан бастап шетел музыкасының қалыптасу және даму кезеңдерін игеруге бағытталған. Пәннің мақсаты композитордың осы дәуірдегі ойлау ерекшеліктерін, XIX ғ. музыкалық дағдарысты, стильдің алуан түрлілігін, композицияның жаңа тәсілдерінің, сонористика мен электроакустикалық музыканың пайда болуын нақтылау болып табылады. Курс Еуропаның және АҚШ-тың ХХ ғасырдың екінші жартысындағы музыкалық мәдениетін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Камералық класс 2
    Несиелер: 3

    Вокалдық, техникалық және музыкалық орындау дағдыларын қалыптастыру. Вокалды репертуарды кеңейту, ән айту процесінің технологиясы бойынша ZUN қалыптастыру, «Камералық ән айту» сабақтары барысында алған дағдыларын, білімі мен дағдыларын өз бетінше практикалық қолдану дағдыларын дамыту және бекіту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Костюм тарихы және грим өнері -2
    Несиелер: 3

    Экономикалық, саяси, мәдени, әлеуметтік оқиғалар жағдайында Еуропа мен Азияның көркем мәдениеттері мен стильдерінің дамуындағы костюм формаларының эволюциясы туралы түсінік алу. Макияж өнері арқылы кейіпкер бейнесін жасау әдістері мен әдістерін іс жүзінде меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ән айту тәрбиесінің әдістемесі - 2
    Несиелер: 3

    Бұл пән кәсіби әнші мен вокалист-педагогты тәрбиелеудегі міндетті арнайы теориялық бөлім болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық шығармаларға сараптама 2
    Несиелер: 3

    «Музыкалық шығармаларды талдау 2» пәні музыканың негізгі құралдары: әуен, ладты-гармоникалық құралдар, өлшем-ырғақ, динамика, тақырып, тембр-регистрлік түсітер, фактуралар, тұрмыстық жанр, музыкалық, сөйлеу және пластикалық интонацияны білеттеріне бағытталған. пластикалық интонация. Музыкалық пішін бөліктерінің қызметті және олардың драматургиямен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ әнінің композициясы
    Несиелер: 3

    Курс қазақтың дәстүрлі әндерінің қалыптасу заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Құрылымдық әдіске негізделген қазақ әндерінің композициясын талдау версиялану көлемін, сонымен қатар поэтикалық және музыкалық жүйелердің әр түрлі иерархиялық деңгейлерін анықтауды көздейді. Поэтикалық жүйенің бунақ, тармақ, костармак, шумақ сияқты құрылымдық бірліктері мелобунак, мелострока, мелостроф және мелострофқа сәйкес келеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 3

    «Ғылыми зерттеулер негіздері» музыкалық және орындаушылық мамандықтардың студенттеріне арналған және олардың ғылыми дайындығын тереңдетуге бағытталған; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын дамыту. Бұл курсты оқу барысында студенттер ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс жасау дағдыларын бекітеді,

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ дәстүрлі музыка тарихы 1
    Несиелер: 3

    Курс қазақтың дәстүрлі әндерінің қалыптасу заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Құрылымдық әдіске негізделген қазақ әндерінің композициясын талдау версиялану көлемін, сонымен қатар поэтикалық және музыкалық жүйелердің әр түрлі иерархиялық деңгейлерін анықтауды көздейді. Поэтикалық жүйенің бунақ, тармақ, костармак, шумақ сияқты құрылымдық бірліктері мелобунак, мелострока, мелостроф және мелострофқа сәйкес келеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Актерлік шеберлік 5 (Minor)
    Несиелер: 3

    Ұсынылған жағдайлар. Актерлік жаттығулар жаттығуларын өз бетінше орындау, эскиздер мен музыкалық үзінділерде рөлде жұмыс істеу қабілетін дамыту. Сахналық бейнені жасау кезінде вокалдық техника мен хореографиялық дағдылардың әртүрлі тәсілдерін қолдану дағдыларын дамытуды жалғастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық композиция және стильдік талдау-2
    Несиелер: 3

    Курс қазіргі классикалық музыканың музыкалық шығармаларының құрылымы, мазмұны мен формасының заңдылықтарын зерттеуге бағытталған; классикалық композиторлар мен замандастарының стильдік ерекшеліктері бар шығармаларының формасы, идеясы мен көркемдік концепциясының өзара байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Камералық сыныбы 3
    Несиелер: 4

    Вокалдық, техникалық және камералық орындау дағдыларын қалыптастыру. Орындаушылық репертуарды кеңейту, өткеннің және қазіргі музыканың музыкалық мұрасы бойынша қалыптастыру, оқу барысында алған дағдылары, білімі мен дағдыларын, көркемдік қабілеттерін өз бетінше практикалық қолдану қабілеттерін дамыту және бекіту, 18-20 ғасырлардағы ән мен романстық музыканың негізгі жанрларын, романтизм дәуірін, қазіргі заманғы музыканы және Қазақстан композиторларының камералық-вокалдық жанрын практикалық зерттеу арқылы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандық 7
    Несиелер: 3

    Кәсіби дайындықты анықтайды және опералық -концерттік камералық әншінің одан әрі қызметі үшін қажетті көлемде вокалдық және техникалық және орындаушылық шеберлікті дамытуды қамтамасыз етеді. Сабақ барысында алынған дағдыларды өз бетінше іс жүзінде қолдану, шығармаларды стилистикалық интерпретациялау, қарқынды, рационалды вокалдық жүктеме дағдыларын бекіту, ойластырылған және мақсатты түрде өздерінің концерттік бағдарламаларының бағдарламасын құру қабілеттерін дамыту және бекіту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    Педагогика - болашақ музыкалық білім беру мұғалімін кәсіби даярлау процесінің маңызды компоненттерінің бірі. Бұл курс студенттердің жалпы және музыкалық психология саласындағы ғылыми ой -пікірлерін қалыптастыру қажеттіліктерінің негізінде, педагогиканың негіздері, болашақтың практикалық іс -әрекетінде қажетті ғылыми -теориялық құзыреттілік дәрежесін түсіну үшін құрастырылған. музыкалық білімнің орта буын мұғалімі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ән айту тәрбиесінің әдістемесі - 3
    Несиелер: 3

    Вокал өнерінің әдіснамасына ғылыми негізделген түсініктеме береді. Дәріс курсының екінші бөлімі: кәсіби дағдылар мен вокалдық техниканы ғылыми -теретикалық негіздеуге; ән айту процесінде әншінің психологиясын зерттеу; дауыс аппаратының функциялары. Бұл пән кәсіби әнші мен вокалист-педагогты тәрбиелеудегі міндетті арнайы теориялық бөлім болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы пәндерді окыту әдістемесі 3
    Несиелер: 3

    Білімді кеңейту мен дамытудың компоненттерінің бірі ретінде вокалды педагогика мен әдістеме саласында жан-жақты дамытуға арналған, бұл пәннің курсы қазіргі бәсекеге қабілетті әнші мен педагог-вокалист тәрбиелеудің ажырамас бөлігі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Опералық сыныбы 3
    Несиелер: 4

    Опералық бөлікпен жұмыс (сурет, әрекет, операдан акт, бір актілі опера буффа, зингельшпиль).Студенттің шығармашылық бастамасы, оның техникалық және дыбыстық қиындықтарды жеңу үшін өз бетінше жұмыс жасай білуінің маңызы ерекше. музыкалық және опералық образдарды енгізудің жеке жолдарын табу, шығарманың көркемдік мазмұнын ашу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Опералық сыныбы 4
    Несиелер: 5

    «Мамандық», «Камералық ән айту», «Вокалдық ансамбль», сонымен қатар «Актерлік шеберлік», «Опера дайындығы», «Сахналық қозғалыс» және т.б пәндер бойынша алынған ЗУН-ды біріктіру. Шығармашылық әрі қарай: вокалдық өнердің синтезі мен сахналық әрекеттің икемділігі, хореографиялық дағдылар, өзіндік интерпретация жасау қабілеті, берілген образдың іс -әрекеті мен сахналық мінез-құлқының логикасын тауып, сахналау, сахна бейнесінде дағдыларды көрсету актерлік және вокалдық өнімділік, пластика мен эстетика дәуірге сәйкес келеді, олар опера кенептерін тұтас енгізуге ұмтылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Камералық сыныбы 4
    Несиелер: 5

    «Камералық класс» пәні 18-20 ғасырлардағы ән, романстық музыканың негізгі жанрларын, романтизм дәуірін, заманауи музыканы және Қазақстан композиторларының камералық-вокалдық жанрларын практикалық зерттеу арқылы студенттердің әртістік даралығын дамытуға, камералық ән айту дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Актерлік шеберлік 6 (Minor)
    Несиелер: 3

    Рөлді пысықтау. Вокалдық өнердің, актерлік шеберліктің, сахналық пластиканың, хореографиялық дағдылардың синтезі. Өз образын жасай білу, сахналық бейнеде актерлік шеберлік пен вокалдық орындау дағдыларын білдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақ музыкасы
    Несиелер: 3

    Курс XIX ғасырдағы қазақ халқының кәсіби фольклорлық, ән, аспаптық музыкасын, дәуірдің көрнекті өкілдерінің өмірі мен шығармашылығын, олардың шығармаларының стильдік, жанрлық ерекшеліктерін зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • ХХ ғасырдағы казақ музыкасынын тарихы
    Несиелер: 3

    Курс студенттердің ХХ ғасырдағы қазақ музыкасы туралы білім жүйесін қалыптастырады, оның дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуіне, дәуірдің әлеуметтік-мәдени аясындағы музыкалық құбылыстарды стилистикалық және жанрлық талдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Пән Қазақстан композиторларының бірнеше аға буынының шығармашылығын, олардың шығармашылық идеялық-бейнелік және жанрлық-стильдік ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мамандық 8
    Несиелер: 3

    Алынған білімдерді, дағдылар мен дағдыларды кеңейту, шығармаларды стилистикалық түсіндіру, интенсивті, рационалды вокалды-жүктеу дағдыларын бекіту, ойластырылған және мақсатты түрде өздерінің концерттік қойылымдарының бағдарламасын құру; олардың практикалық қолданылуы. Вокалдық -техникалық дағдылар мен музыкалық орындаушылық шеберлікті мінсіз меңгеру, ұлттық вокалдық мектепті насихаттау, актерлік шеберлік. Вокал репертуарын кеңейту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON10

    Әр түрлі орындаушылардың интерпретациясын, стиль мен ұлттық мектептердің ерекшеліктерін талдай білу;

  • Код ON9

    Вокалдық шығармамен жұмыс істеу заңдылықтары мен әдістерін білу; авторлық (редакторлық) ноталық және көркем мәтінді терең оқу және мағынасын ашу үшін музыкалық-текстологиялық мәдениетті меңгеру;

  • Код ON6

    Дипломдық зерттеу проблематикасына сәйкес эксперименттік деректерді, ақпаратты жинау мен өңдеудің заманауи технологияларын пайдалана білу;

  • Код ON4

    Әр түрлі ансамбльдерде, басқа бірлескен жобаларда музыканы орындау және ойлау мәдениетін, жалпылау, мақсат қою қабілеттерін көрсету;

  • Код ON5

    Әр түрлі дәуірлердің, стильдердің, жанрлар мен формалардың вокалдық туындыларын талдай білу;

  • Код ON3

    Вокалдық шығарма жасалған және ұсынылған теориялық және тарихи контекстті, оның ішінде музыкалық стильдерді және олармен байланысты орындау дәстүрлерін білу/түсіну;

  • Код ON2

    Әлемдік және қазақ музыкалық өнерінің тарихы мен қазіргі даму үрдістерін білу/түсіну;

  • Код ON12

    Музыкант пен актер-Орындаушының кәсіби қызметі жағдайында психологиялық механизмдерді (музыкалық есте сақтау, есту қабілетін өзін-өзі бақылау, эмоциялар, ерік, назар, қиял) пайдалана білу;

  • Код ON14

    Есту және гармониялық талдау, интонациялау дағдыларын қолдану, полифониялық жазудың негізгі қағидаттарын меңгеру, шығармашылық, сыни және рефлексивті ойлау мен практика арқылы музыкалық идеяларды әзірлеу, зерттеу және бағалау, компьютерлік технологияларды пайдалану;

  • Код ON13

    Философияның негізгі мәселелерін, түсінігі мен категорияларын, діннің, қазақ мемлекетінің, қазақтардың дәстүрлі мәдениетінің даму заңдылықтарын білу. ҚР Мемлекеттік тілінде және шет тілінде ауызша және жазбаша түрде коммуникация дағдыларын қолдана білу;

  • Код ON11

    Музыкалық-практикалық қызметті ұйымдастыра білу: концерттік жұмысты жүргізу; студиялық жағдайларда жұмыс істеу қабілеті мен дайындығына ие болу; өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі танытуға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайын болу;

  • Код ON8

    Вокалдық өнердегі педагогикалық диагностика мен педагогикалық кеңес беру әдістерін қолдана білу

  • Код ON1

    Стильдік және жанрлық жағынан әртүрлі репертуарды орындауда кәсіби вокалдық дағдылардың болуын көрсету.

  • Код ON7

    Музыкалық өнердегі вокал жанрына қатысты тәжірибені, стильдерді, жанрларды, тілдерді, форма мен техниканы және олармен байланысты мәтіндік деректерді, ресурстар мен ұғымдарды білу/түсіну;

Top