Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02302 Аударма ісі в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Фонологиялық жүйе негіздері
    Несиелер: 4

    Оқу пәні ағылшын тілінің фонетикалық құрылымын зерттеуге; ағылшын фонетикасын зерттеуге, дамытуға, қалыптастыру объектісі туралы ақпарат беруге; тіл дыбыстарын игеруге; дұрыс айтылу дағдыларын қалыптастыруға, дауысты және дауыссыз дыбыстардың ерекшеліктерін игеруге; буындар, екпіндер туралы түсінік беруге; дыбыстардың өзара әрекеттесу заңдылықтарымен танысу және сөйлеу түрлерінің өзгерістеріне бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аудармашы кәсіби қызметінің негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәні негізгі ұғымдарды қолдануға және аудармашының кәсіби қызметінің ерекшелігін меңгеруге бағытталған. Сонымен қатар аударма туралы ғылымның қазіргі жағдайын, аударма қызметінің негізгі концепцияларын, аударманың әртүрлі типтері мен нысандарының ерекшеліктерін, аударманың негізгі лексика-семантикалық, фразеологиялық, грамматикалық және стилистикалық мәселелерін талқылауға бағыттылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Грамматика практикумы
    Несиелер: 4

    Пән сөйлеу бөліктерінің грамматикалық, морфологиялық белгілері мен функцияларын білуге; синтаксистік құрылымдардың әртүрлі типтерінің функцияларын, ағылшын тілінің грамматикалық құрылымының ерекшеліктері мен құрылымын білуге; бағыныңқы байланыстың фразеологиялық типтері мен әдістерін анықтауға және синтаксистік талдауды жүзеге асыруға, инновациялық технологияларды қолдануға және шет тілін қолдануға қажетті теориялық білімді жүзеге асыруға, студенттердің әлеуметтік жеткілікті мәдениаралық құзіреттілігін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фонетика практикумы
    Несиелер: 4

    Пән ағылшын тілінің фонетикалық құрылымымен танысуға, ағылшын тілінің дауысты дыбыстарының, дауыссыз дыбыстарының артикуляциясын зерделеуге, буынға бөлу ерекшеліктері мен сөздерді транскрипциялай білуге; фонетикалық таңбаға сәйкес монологиялық және диалогтік сипаттағы мәтіндерді мәнерлеп оқуға; шет тіліндегі мәтінді мәнерлеп оқу дағдыларын қолдануға, монологиялық, диалогтік сипаттағы аудиоматериалдарды түсінуге, осы білімді, түсінікті кәсіби деңгейде қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық руханият
    Несиелер: 5

    Пән ұлттық болмысты құрайтын, ұлттық сана, салт-дәстүр, әдет-ғұрып, дүниетаным, наным-сенім, ырым-жоралғы, мәдениет пен өнер, тіл мен әдебиет, ұлттық тәрбие, дәстүрлі мәдениет сияқты ұлттық руханияттың өзекті категориялары мен компоненттерін оқып білуге арналған. Пән қазіргі заман тұлғасын рухани-адамгершілік жағынан қалыптастырып, ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-бабалар мұрасын құрметтеу рухында тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқытылатын тіл теориясының негіздері
    Несиелер: 4

    Оқу пәні лингвистикалық білімнің қазіргі жағдайына сәйкес оқылатын тілдің грамматикалық, фонетикалық және лексикалық жүйесі туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға;алынған білім мен іскерлікті теориялық жинақтау негізінде мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілікті байланыстыруға; оқылатын саладағы білім мен түсінік, осы саладағы алдыңғы қатарлы білім элементтерін қоса алғанда дәлелдерді түсіндіре білуге бағытталған; алынған білім мен түсініктерді пайдалану кәсіби деңгейде

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мәдениетаралық коммуникация контекстіндегі базалық шет тілі
    Несиелер: 5

    Оқу пәні мәдениетаралық және кәсіби құзыреттілікті дамытуға, білім алушылардың сөйлеу тілінің төрт түрі бойынша коммуникативтік дағдыларды қалыптастыруға, жаһандық даму, қауіпсіздік, халықаралық ұйымдар мен жеке тұлғалар өз пікірін білдіруге, шетел тілін меңгеру дағдыларын дамытуға; халықаралық смәселелер және мәдениетаралық қарым-қатынас саласында шете тілінде еркін сөйлеуді дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Екінші шетел тілі ( A1)
    Несиелер: 4

    Екінші шет тілінің шекті деңгейі A1 әлеуметтік жеткілікті мәдениетаралық қалыптастыру ретінде түсініледі - коммуникативтік құзыреттілік студенттердің қатысымдық және тірек сөз тіркестерін баяу және анық айтылатын сөйлемде қолдануы, күнделікті өмірге, отбасына, қоршаған ортаға байланысты мәтіндерді оқу және түсіну дағдысын қалыптастыру, осыған байланысты сөйлеу әрекетін жүзеге асыру. Пән оқытылатын тіл елінің мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, тілдік деңгейді дамытыға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    «Құқық негіздері» оқу пәні студенттердің құқықтық қатынастардың табиғаты мен мәні туралы, құқықтық жүйенің пайда болуының, дамуының және қызмет етуінің негізгі заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Студент практикалық жағдайда дағдыларды қалыптастыратын құқықтық білім алады. Курс құқықтық дүниетанымды, көзқарасты және құқыққа деген оң көзқарасты қалыптастырады. Проблемалық жағдайды модельдеу, проблемалық тапсырмаларды анықтайтын кейс-стади әдісі, модельдеу әдістері сияқты оқытудың белсенді әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Екіжақты жазбаша аударма
    Несиелер: 5

    Оқу пәні әр түрлі тілдер өкілдерінің өзара түсінушілігін қамтамасыз етуге; ағылшын және ана тілдерін тереңдетуге; аударма ғылымының қазіргі жағдайын, аударма қызметінің негізгі тұжырымдамаларын, жазбаша аударманың әртүрлі формаларының ерекшеліктерін, жазбаша аударманың лексикалық-фразеологиялық, грамматикалық және стилистикалық мәселелерін білуге; ағылшын тілінен ана тіліне және ана тілінен ағылшын тіліне жазбаша аударма жасау дағдыларын қолдануға; аударманың дәстүрлі және инновациялық әдістерін қолдана білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    «Кәсіпкерлік және бизнес негіздері» курсы студенттерге кәсіпкерлік пен бизнес туралы негізгі түсініктерін қалыптастыруға, іскерлік қабілетті дамытуға, білім алушылардың ғылым мен білім, өндіріс салаларында инновациялық ойларын ынталандыруға, кәсіпкерлік идеяларды жүзеге асыруға ықпал етеді. Бұл оқу курсы мынадай дағдыларды қалыптастырады: өз саласында кәсіби шеберлікті күшейту, креативті ойлау, бизнес жоспар құрастыру және т.с.с.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Екінші шетел тілі ( A2 деңгейі)
    Несиелер: 4

    Пән екінші шет тілі A2 деңгейін меңгеруді қалыптастыруға бағытталған; мәдениетаралық деңгейде шет тілдік қарым-қатынас құзыреттілігін қалыптастыру, күнделікті өмірде және кәсіби іс-әрекетте неміс тілінде табысты қарым-қатынас жасауға бағытталған тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын дамыту; тақырыптар аясындағы проблемаларды қамтитын өміршең материалдарды қолдана отырып, өнімді және қабылдаушы тілдік материалды кеңейту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Аударма теориясы
    Несиелер: 5

    Оқу пәні аударма теориясының мәселелерін білуге және шешуге, лингвистикалық ерекшеліктерді терең түсіну үшін түсініктемелер қызметін бағалау, қазіргі заманғы аударма аударма ғылымының жай-күйі; негізгі ұғымдар аударма қызметінің ерекшеліктерін, әр түрлі аударма түрлері мен нысандарын білу, түсіну қазіргі заманғы жай-күйін аударма туралы ғылым, аударманың негізгі түрлері мен формаларының ерекшеліктерін негізгі лексика - фразеологиялық, грамматикалық және аударманың стилистикалық мәселелері меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерін қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге қажеттімбілім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге; ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелерін үйренуге; ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беру қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Негізгі шет тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 6

    Оқу пәні қажетті қарым-қатынас дағдыларын дамыту, бұрын зерттелген лексика мен грамматиканы қамтитын ағылшын мәтінін оқу және түсіну техникасын қолдану, жазбаша сөйлеу дағдыларын пайдалану негізінде ауызекі сөйлеуді оқытуға; салт-дәстүрлерге, әдет-ғұрыптарға және қоғамдық нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтар туралы білімді көрсетуге; тіл білімі саласындағы теориялық және практикалық білімдердің аударма ісі саласында кең ауқымын пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақстан –Қытай халықаралық қатынастары
    Несиелер: 5

    Оқу пәні Халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті жүзеге асыру, мемлекеттік, жеке мекемелерде белсенді халықаралық қызметті қолдану, қолданыстағы халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін ескере отырып, халықаралық ортада аналитикалық жұмыс дағдыларын көрсету; кәсіби деңгейде халықаралық туризм саласында халықаралық конференциялар, көрмелер өткізу кезінде кәсіби қызмет дағдыларын қолдану; Аударма ісі саласындағы мәселелерді шешу және дәлелдерді қалыптастыру; күрделі мәтіндер мен аудиоматериалдарды дұрыс аударуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ағылшын тілінің аудио-визуалды курсы
    Несиелер: 5

    Пән шетел тілінде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және дамыту, осы тілдің нақты ана тілін тыңдау және түсіну; шет тілінде аудио және видео материалдарды еркін меңгеруді жақсарту және сөздік қорын дамыту, шетелдік ана тілін тыңдау және түсіну дағдыларын дамыту болып табылады. Пән аудио және бейнематериалдарды дұрыс түсінуге және түсіндіруге, берілген тақырыпта монолог және диалог дағдыларын дамытуға, кәсіби дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы мен практикумы
    Несиелер: 5

    Оқу пәні ана тілі және шет тілі мәдениеті саласындағы мәдениетаралық қарым-қатынас стратегияларын зерттеу; ойлау мәдениетін меңгеру; Ауызша және жазбаша сөйлеуді тұжырымдауға, шетелдік сөйлеуді кәсіби тақырыптарға түсіндіре білуге; кәсіби тақырыптарда шет тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді көрсету; оқытылатын тіл елдерінің тарихи даму кезеңдерін, географиясын, саяси және аумақтық бөлінуін, Оқытылатын тіл елдеріндегі қазіргі саяси, экономикалық, әлеуметтік және мәдени процестерді білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Іскерлік ағылшын тілі (B1)
    Несиелер: 5

    Пән іскерлік лексиканы, іскерлік стильге тән сөйлеу нысандарын зерделеуге және оқытылатын тақырып шеңберінде диалогтік, монологиялық сөйлеу дағдыларын пайдалануға; шет тіліндегі іскерлік сөйлеуді түсінуге, іскерлік әңгіме жүргізу дағдыларын қолдануға; бизнесті жүргізу және іскерлік құжаттаманы жасау саласындағы базалық білімді көрсетуге және қолдануға; сонымен қатар іскерлік келіссөздер жүргізу дағдыларын зерделеуге және қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Екі жақты ауызша аударма
    Несиелер: 5

    Оқу пәні аударма ғылымының қазіргі жағдайын білу және түсінуге; елеулі күрделіліктегі монологтық және диалогтік сипаттағы түпнұсқалық аудио және бейне мәтіндер мен дыбыс жазбаларын түсіну; есту арқылы сөйлеуді қабылдау дағдыларын, сондай-ақ екі жақты әңгіме мен ауызша монологтық сөйлеудің дәйекті аудармасын қолдануға; сонымен қатар екі жақты әңгімелерді, сұхбаттарды, баяндамаларды,іскерлік келіссөздерді айтарлықтай ақпараттық мазмұнда аударуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Курорттық іс
    Несиелер: 5

    Оқу пәні аймақтағы медициналық туризмнің мүмкіндіктерін, курорттық бизнестегі медициналық туризмнің жұмысын, аймақтағы медициналық туризмнің сипатын зерттеуге, сонымен қатар кәсіби аударма және туристік қызметте теориялық және практикалық білімдерін қолдануға бағытталған. Пәннің негізгі мақсаты студенттерге курорттық бизнеске жан-жақты шолу жасау, туристік қызмет түрлерін қалыптастыру және дамыту, туризм бойынша жарыстар өткен аймақты білу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Оқытылатын тіл елінің әдебиеті және аударма мәселелері
    Несиелер: 5

    Оқу пәні оқытылатын тіл елінің әдебиет тарихын, әдеби шығармалардың ерекшеліктерін, әдебиеттің дамуын зерттеуге; көркем және әдеби шығармаларды, прозаны, поэзияны аударуға; аударма мәселелерін шешуге; ағылшын тілінде әртүрлі әлеуметтік топтарда адамдармен қарым-қатынас жасау дағдыларын қолдануға; зерттелетін саладағы дәлелдерді тұжырымдауға; оқытылатын тіл елдеріндегі мәдени процестерді білуге; әдеби мәтіндерді ауызша және жазбаша аудару негізінде әр түрлі тілдер өкілдерінің өзара түсінушілігін қамтамасыз етуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қытай тілі негіздері (ортаңғы деңгей)
    Несиелер: 5

    Қытай тілін үйрену және оны кәсіби қызметте қолдану. Сөздік қорын кеңейту және оқылатын тақырып бойынша мысалдар келтіру, кәсіби сала шегінде қытай тіліндегі терминологиялық аппаратты оқыту. Оқылатын тақырып шегінде диалогтік және монологиялық сөйлеу дағдыларын қолдану, қытай тілінде сөйлеуді түсіну және түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жалпы кәсіби ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Пән ағылшын тіліндегі өзекті мәселелерді кешенді зерттеу, шет тіліндегі мәтін мен негізгі идеяны талдау;мәтіндерді құрастыру, сондай-ақ монолог және диалогтық дағдыларды қолдана сөйлеу, сөздік қорын кеңейту, белгілі тақырыпқа сыни көзқараспен ойын білдіру, эссе жазу, сұхбаттарды, хабарландыруларды, жарнамаларды құрастыру және түсіндіру, ; мәтіндерді зерделеу, шетел тілінде негізгі ойды анықтау, аударма жасау, теориялық білімдерді кәсіби міндеттерді шешуде практикамен байластыруды оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Туризмология
    Несиелер: 5

    Пән студенттерге туризм саласының негізгі ұғымдарын зерттеуге көмектеседі, сонымен қатар туризмді әлеуметтік - экономикалық және кеңістіктік даму тұрғысынан қарастырады. Пәнді меңгеру барысында білім алушылар туризмді аумақтық ұйымдастырудың ғылыми-практикалық негіздерін талдайды, туризм саласы туралы базалық білім алады және туристік саланың құрылымын жүйелейді. Пәнді оқығаннан кейін алынған дағдыларды студенттер кәсіби қызметте пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қытай тіліне аудару практикасы
    Несиелер: 5

    Оқу пәні түрлі елдердің, мәдениеттердің өкілдері арасында қытай тіліне жоғары сапалы жазбаша және ауызша аударманы жүзеге асыруға, халықаралық конференцияларды өткізу кезінде әртүрлі мекемелерде кәсіби қызмет дағдыларын қолдануға; аударманың дәстүрлі және инновациялық әдістерін қолдана білуге; мәтіндерді қытай тіліне аударуға (есту және парақтан); ауызша және жазбаша аудармалар негізінде әртүрлі мәдениеттер мен тілдердің өкілдері арасындағы өзара түсінушілікті қамтамасыз ете білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арнайы кәсіби шет тілі
    Несиелер: 5

    Оқу пәні арнайы-кәсіби мақсаттар үшін шет тілдік қарым-қатынас дағдыларын көрсетуге, оқытудың ғылыми-кәсіби және прагматикалық бағытын тереңдетуге; шет тілінде сөйлеуді, жарнамаларды, сұхбаттарды, теле және радио бағдарламаларын, жарнаманы түсіну дағдыларын қолдануға; сөйлеу жоспарларын, презентацияларды, шығармаларын, эссе жазу; теориялық және практикалық білімді Аударма ісі саласындағы практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін қолдануға; зерттелетін тақырып аясында диалогтік, монологиялық сөйлеуді, шет тіліндегі сөйлеуді түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Іскерлік ағылшын тілі (B2)
    Несиелер: 5

    Пән бизнес лексиканы, іскерлік сөйлеуді, іскерлік стильдің ерекшеліктерін одан әрі зерделеуге және оқытылатын тақырып бойынша диалог, монолог дағдыларын қолдануға; ағылшын тілінде іскерлік сөйлеуді түсінуге, іскерлік әңгіме жүргізу біліктерін қолдануға; бизнес жүргізу және ресми-іскерлік құжаттаманы жасау саласындағы білімдерін көрсетуге; іскерлік келіссөздер жүргізу дағдыларын қолдануға; сонымен қатар бизнес саласында алған білімдерін қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Халықаралық туризм географиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру процесі құзыреттілікті қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқу пәнін меңгеру барысында білім алушыларда халықаралық туризмнің жан-жақты дамуы және олардың аймақтық және мемлекеттік ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастырады. Жеке елдер мен аймақтардың дамуы туралы ұғымдарды қалыптастыруда маңызды орын алады. Сонымен қатар аумақтық дамудың құрылымы, ерекшеліктері, үрдістері туралы мәліметтер жан-жақты және толық беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Менеджмент және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Бұл курс басқару мен көшбасшылық жөнінде білімдер кешені мен көшбасшылық дағдыларды қалыптастырады. Пәнді игеру барысында менеджмент пен көшбасшылық теориясы, басқару әдістері мен функциялары, басшылық пен билік стилдері, көшбасшылық қызметтің заңдылықтары мен оны жүзеге асырудың механизмдері, командақұру және коммуникация, басқарушылық шешімдер, мотивация, жанжалдарды және өзгерістерді басқару, көшбасшы имиджі, сұрақтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Синхронды аударма практикумы
    Несиелер: 5

    Оқу пәні синхронды аударма дағдыларын үйрену және қолдануға, мәтіндерді бір уақытта құрастыру дағдыларына; бір тілден екінші тілге тез ауыса білуге; жедел жады көлеміне сүйене отырып, ақпаратты толық меңгере және түсіне білуге бағытталған; халықаралық конференцияларды өткізу кезінде кәсіби қызметті қолдануға; жүйелі аударма әдістерін қолдана білуге; едәуір күрделіліктегі мәтіндер мен аудиоматериалдарды дұрыс аударуға дуальді оқыту технологиясының элементтерін қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Экскурсиятану
    Несиелер: 5

    Оқу пәні экскурсияларды дайындау мен өткізудің заманауи тәсілдерін, Қазақстандағы экскурсиялық қызметтің ерекшеліктерін, даму шарттары мен перспективаларын әзірлеуге; экскурсиялық жұмысты ұйымдастыра алуға үйрету, сонымен қатар экскурсиялық мәтіндерді құрастыру әдістерімен және әртүрлі экскурсияларды өткізу әдістерімен, әдістемелік, өлкетану және тарихи әдебиеттерді талдау және пайдалану әдістерімен студенттерді таныса алуға; алған білімдерін кәсіби деңгейде қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Үйде оқу
    Несиелер: 5

    Оқу пәні көркем жанрдың түпнұсқалық мәтіндерінен алынған ақпаратты оқу және талдау дағдыларын қолдануға бағытталған. Аталмыш оқу пәнін меңгеру барысында студенттер орын алған оқиғаларға, кейіпкерлердің әрекеттеріне өз көзқарасын білдіруді, зерделенетін саладағы мәселелерді шешу және аргументтерді тұжырымдауға, әлеуметтік және этикалық ойларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты түсіндіруге үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ақпараттық аударма практикасы
    Несиелер: 5

    Пән ақпараттық мәтіндерді ауызша және жазбаша аудару принциптерін зерделеуге; түрлі этностар, мәдениеттер мен тілдер арасындағы интернационалдық, саяси, әлеуметтік, экономикалық және мәдени өмір саласында өзара түсіністікті енгізуге; бұқаралық ақпарат құралдары саласында, халықаралық салада аударманың кәсіби дағдыларын қолдануға, публицистикалық стильдегі күрделі мәтіндерді, сонымен қатар аудио және бейне материалдарды аудару дағдыларын пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мұнай және газ терминологиясы
    Несиелер: 5

    Оқу пәні мұнай және газ саласының ерекшеліктерін ашатын және технологиялық процесс пен техникалық жабдықты сипаттауға арналған арнайы терминдерді қамтитын арнайы мәтіндерді оқып үйренуге; мұнай-газ саласында ауызша және жазбаша аударманы қолдануға; екі жақты әңгіме - сұхбаттарды, іскерлік келіссөздерді, баяндамаларды, мұнай саласындағы баяндамаларды аударуға; оқытылатын тақырып бойынша негізгі ақпарат алу мақсатында мәтіндерді аудару дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Іскерлік қытай тілі
    Несиелер: 5

    Оқу пәні іскерлік қарым-қатынас дағдыларын қытай тілінде қолдануға, іскерлік лексиканы түсіндіруге, іскерлік мәтіндерді қытай тілінен ана тіліне және ана тілінен қытай тіліне аударуға; әр түрлі мәдениеттер өкілдерінің шет тіліндегі сөзін түсіну және іскерлік қарым-қатынас пен коммерциялық қызмет саласындағы білімді қолдану; сонымен қатар қытай тілінде іскерлік келіссөздер мен сұхбат жүргізу дағдыларын үйрену және қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас контекстіндегі арнайы кәсіби шетел тілі
    Несиелер: 5

    Оқу пәні зерттелетін саладағы білім мен түсініктерді, осы саладағы ең заманауи білім элементтерін көрсетуге; аргументтерді тұжырымдау және зерттелетін саладағы мәселелерді шешуге; оқытудың мәдениетаралық, ғылыми-кәсіптік және прагматикалық бағытын тереңдетуге; студенттердің қарым-қатынас пен сөйлеу тақырыбының арнайы кәсіби саласы аясында кәсіби маңызды дағдыларын қалыптастыруға; Қазіргі Қазақстан халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін білуге; кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ақтөбе облысының туристік-рекреациялық потенциалы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту барысында білім алушылар туристік-рекреациялық қызметті, Ақтөбе облысының туристік - рекреациялық әлеуетін зерттеуде қолданылатын терминдерді, негізгі ұғымдары, табиғи, тарихи- мәдени мұра объектілері туралы, өңірдегі туризмнің қазіргі жағдайы мен даму болашағы туралы түсінеді. Рекреациялық ресурстарды бағалау әдістемесін тәжірибеде қолдану, аумақтың туристік мүмкіндіктері, табиғи, әлеуметтік- экономикалық рекреациялық ресурстардың рөлі мен маңызын меңгереді .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ағылшын тілінің функционалдық стилистикасы
    Несиелер: 3

    Оқу пәні ағылшын тілінің стилистикасы, сонымен қатар тілдің фонетикалық, лексикалық және стилистикалық әдістері мен құралдары, олардың әртүрлі стильдегі функциялары туралы теориялық білімді меңгеруге; Аударма іс-әрекетінде ағылшын тілінің әртүрлі функционалды стильдерін дұрыс қолдана білуге; келесі стильдерді білу және түсіну: көркем, публицистикалық, газет, ғылыми және іскерлік құжаттама стилі. Меңгерілген білімдерін кәсіби қызметте қолдану білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Іскерлік ағылшын тілі C1
    Несиелер: 5

    Оқу пәні коммерциялық қызметті зерттеу, іскерлік байланысты түсіндіруге; халықаралық, қоғамдық-саяси, экономикалық, мәдени өмір салаларындағы әртүрлі мәдениеттер өкілдерінің шет тіліндегі сөзін түсінуге; іскерлік қарым-қатынас дағдыларын қолдануға; көрсету және қолдану саласындағы білімді бизнесті жүргізу және іскерлік құжаттаманы жасауға; бизнес саласындағы кәсіби қызмет дағдыларын, іскерлік келіссөздер жүргізу дағдыларын, сонымен қатар бизнес саласындағы кәсіби білімді қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қонақ үй шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Оқу пәні қонақ үй шаруашылығы демалу кезінде туристердің қажеттіліктерін толық зерттеуді, жоспарлы экономика кезінде ерекше жағдайларда ғана жүзеге асырылатын қонақ үй бизнесі туралы түсінік беруге бағытталған. Білім алушылар қонақ үй бизнесі - жаңа жұмыс орындарын құра алатын және мемлекеттік қазынаны толтыруда маңызды рөл атқаратын көп функциялы сала екендігін ескереді, кәсіби аударма және туристік қызметте теориялық және практикалық білімдерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақ/орыс және шетел тілдерінің функционалдық cтилистикасы
    Несиелер: 3

    Пән өзара байланысты тілдік құралдар жүйесін, ағылшын тілінің деңгейлерін, оның жіктелуін зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ ағылшын ,орыс және қазақ тілдерінің стилистикалық тәсілдерін, стильдерін, түрлері мен функцияларын қарастырады. Бұл тілдік құралдар мен стилистикалық әдістердің өздері емес, әр стильдің өзіндік ерекшеліктерін қалыптастыратын тілдік құралдар мен стилистикалық әдістерді үйлестіреді. Көркем, публицистикалық, газет, ғылыми және іскери құжаттама стилі сияқты стильдер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Аударма жазбасының техникасы
    Несиелер: 5

    Оқу пәні жазба жүргізудің негізгі тәсілдерін пайдалана отырып, қысқа жазбаны бірізді ауызша (монологиялық сөйлеу) және екі жақты (диалогтік сөйлеу) аударма кезінде қолдануға; әр түрлі ұйымдарда кәсіби қызметті жүзеге асыруға; мәтіндер мен аудиоматериалдарды аударма тезисі қағидаттарының негізінде аударуға; Аударма жылдамдығы қағидаттары негізінде сұхбаттардың, іскерлік келіссөздердің, баяндамалардың, сөйлеген сөздердің елеулі ақпараттық ауқымда нақты аудармасын жүзеге асыруға үйретуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қытай тіліндегі терминология
    Несиелер: 5

    Оқу пәні қытай тіліндегі лексика мен иероглифтердің белсенді қорын, нормативтік фонетикалық, грамматикалық және лексикалық модельдерді пайдалана отырып, оқытылған тақырып шегінде ауызша және жазбаша қытай тілін меңгеру дағдыларын еркін қолдануға және аудармашы функцияларын шығаруға; Қытай тілінен мәтіндерді аудару дағдыларын меңгеруге; Қытай және ана тілдерінде екі жақты әңгімелер, сұхбаттар, іскерлік келіссөздер, баяндамалар мен сөз сөйлеулерді дұрыс аударуға үйретуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ауызша аударма практикасы
    Несиелер: 5

    Оқу пәні аударма іс-әрекетінің негізгі тұжырымдамаларын, ауызша аударманың әртүрлі формаларының ерекшеліктерін, сондай-ақ ауызша аударманың лексикалық-фразеологиялық, грамматикалық және стилистикалық мәселелерін білуге, әр түрлі ауызша аударма дағдыларын қолдануға; әңгіме - сұхбаттарды, іскери келіссөздерді, сонымен қатар сөз сөйлеулерді ауызша аударуға; меңгерген білімдерін халықаралық, саяси, экономикалық, ғылыми, қоғамдық, мәдени өмірдің түрлі салаларында, сондай-ақ кәсіби қызметте қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON8

    Аударма ісі саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады; зерделенетін тақырып шеңберінде диалогтік және монологтық сөйлеуді, шет тілінде сөйлеуді, хабарландыруды, сұхбатты, аннотацияны, теле-және радиобағдарламаны, жарнаманы түсінеді; сөз сөйлеу, тұсаукесер және шығарма жоспарларын жасайды; негізгі ақпарат алу және мәтіннің бөліктерін зерделеу, оқытылатын тақырып бойынша эссе, шығарма жазу, оқу бағдарламасы бойынша қысқаша әңгімелесу мақсатында мәтіндерді оқу дағдыларын меңгереді.

  • Код ON9

    Аударма туралы ғылымның қазіргі жай-күйін, аударма іс-әрекетінің негізгі тұжырымдамаларын, аударманың әртүрлі типтері мен нысандарының ерекшеліктерін, аударманың негізгі лексикалық-фразеологиялық, грамматикалық және стилистикалық проблемаларын біледі және түсінеді; ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың негізгі әдістерін талдайды; ғылыми мәтіндер жазу, олардың жазу тілі мен стилін таңдап, қолдана біледі.Ғылыми – зерттеу жұмыстарын жүргізу туралы түсінігі бар, ғылыми ақпараттарды іздестіреді, жинақтайды және ғылыми ізденіс жұмыстарының талаптарын біледі.

  • Код ON10

    Монологтық және диалогтік сипаттағы түпнұсқалық аудио және бейне мәтіндер мен дыбыс жазбаларын түсінеді; Іскерлік хаттар жаза алады; диалогтар құрастырады; телефон арқылы іскерлік сұхбатты шет тілінде жүргізеді; екіжақты әңгімелердің, сұхбаттардың, іскерлік келіссөздердің, баяндамалардың, сөйлеген сөздердің едәуір ақпараттық ауқымда шет тілінен ана тіліне, сондай-ақ аударма жылдамдығы қағидаттары мен аударма теориясы ережелерінің негізінде шет тіліне дәлме-дәл аудармасын жүзеге асырады.

  • Код ON7

    Зерттелетін тіл елдерінің дамуының негізгі тарихи кезеңдерін, физикалық және экономикалық географиясын, әкімшілік-саяси және аумақтық бөлінуін, оқытылатын тіл елдеріндегі қазіргі саяси, экономикалық, әлеуметтік және мәдени процестерді біледі; зерттелетін саладағы фактілердің, құбылыстардың, теориялардың және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктердің білімі мен түсінігін қолданады; өз қызметінде оқытылатын шет тілінің грамматикалық құбылыстары мен қызмет ету заңдылықтары туралы алған білімдерін қолдана алады.

  • Код ON11

    Туризм теориясы мен әдіснамасының негіздерін біледі; әлемдегі және елдегі негізгі оқиғаларды тарихи және географиялық талдау арқылы туризмнің мүмкіндіктерін түсінеді; туризм түрлерін (халықаралық және ішкі туризм, әлеуметтік, экологиялық, оқиғалық, спорттық, іскерлік, сауықтыру және фитнес, мәдени және білім беру, діни) түсінеді және оны клиенттердің талаптарына сәйкес туристік маршрутты дайындау кезінде пайдаланады.

  • Код ON6

    Түрлі мекемелерде, ұйымдарда халықаралық конференциялар, көрмелер өткізу кезінде халықаралық туризм саласында кәсіби қызметті жүзеге асырады; аударманың дәстүрлі және инновациялық әдістерін қолданады; кәсіби деңгейде білім мен түсінушілікті қолданады, аргументтер қалыптастырады және аударма ісі саласындағы проблемаларды шешеді; күрделі мәтіндер мен аудиоматериалдарды (дауыстап және парақтан) дұрыс аударады. Аудармашы мамандығының кәсіби қызметінің ерекшеліктерін, аудармашы этикасы туралы мен аудармашыға қойылатын заманауи талаптарды біледі және аударма барысында кездесетін қиындықтардың алдын алады.

  • Код ON4

    Орыс, қазақ және шетел тілдерінде сөйлейтін адамдардың сөзін қабылдау және түсіну қабілеті бар; назар аудара отырып, осы тілдерде еркін сөйлесе алады; сөздердің дұрыс фонетикалық айтылуына және сөйлемдердің грамматикалық құрылымына талдау жасайды; зерттеу, кәсіпкерлік, коммерциялық және кәсіби қызмет саласында алған білімдері мен дағдыларын қолданады. Кәсіпкерлік қызмет туралы білімін кеңейтеді, коммерциялық қызметті құру дағдыларын қалыптастырады. Негізгі мақсаттың орындалуын қамтамасыз ету үшін өзіне сенімді, мақсаты айқын және адамдармен сөйлесу, қарым-қатынас жасау арқылы оларды іске, қызмет етуге ынталандырады. Кәсіпорынға сенімділік және кәсіптік бағдар беріп, оның өнімді шешім шығаруына ықпал етеді. Мұнай және газ өнеркәсібіне қатысты терминдер туралы түсінігі мен білімі бар, аударманың қатаң ережелерін сақтайды.

  • Код ON1

    Аударма саласында білім элементтерін қоса, білімі мен түсінігін көрсетеді; ұлттық дәстүрлер мен жалпыадамзаттық, тарихи құндылықтар негізінде рухани-адамгершілік дағдыларды дамытады; әлеуметтік-саяси тұжырымдамаларды біледі, философиялық көзқарастарды дамытады; салауатты өмір салтын ұстанады; әлеуметтік, этикалық және ғылыми тұжырымдамаларды ескере отырып, кәсіпкерлік идеяларды іске асырады; пікір қалыптастыру үшін компьютер арқылы ақпаратты жинайды және түрлендіреді; ғылыми зерттеулерді меңгереді және оларды оқытылатын салада қолданады.

  • Код ON2

    Оқып жатқан тілді тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін пайдаланады; пікірге, дәстүрге, әдет-ғұрыпқа, қоғамдық нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды меңгерген және өзінің кәсіби қызметінде оларға сүйенеді. Тілдің дыбыстық құрылысын зерттеу әдістері туралы; артикуляциялық база туралы, сөйлеу интонациясы, оның компоненттері мен функциялары туралы түсінігі бар және алынған теориялық білімдерді іс жүзінде қолдана біледі.

  • Код ON5

    Халықаралық, қоғамдық-саяси, экономикалық және мәдени өмір салаларында ауызша және жазбаша аударма негізінде әртүрлі мәдениеттер мен тілдердің өкілдері арасында өзара түсіністікті қамтамасыз етеді; оқытылатын тіл әдебиетінің даму кезеңдерін және оның кезеңдеріндегі негізгі шығармаларды біледі. Сондай-ақ академиялық адалдықтың мақсаттары мен міндеттерін сақтаудың маңыздылығын түсінеді және оның принциптерін кәсіби қызмет пен қоғамдық өмірде қолданады.

  • Код ON12

    Нарықтық және жоспарлы экономиканы дамытудың негізгі заңдарын , қабылдау және шығу ережелерін, шетелден туристерді қабылдау және олардың қауіпсіздігін, туризм саласындағы құқықтық құжаттарды біледі және қолданады; туристерге қызмет көрсету бағдарламаларын жасау және туристік бизнес бойынша серіктестермен шарттар жасауда ақпараттық әңгімелесуді ұйымдастыру.

  • Код ON3

    Қазіргі Қазақстан халықтарының мәдениеті мен дәстүрін біледі; ойлау мәдениетін меңгерген; Аударма ісі саласында одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын меңгерген; туған, шет және орыс тілдерінде оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді (ауызша және жазбаша) қолданады; ғылыми, ресми-іскерлік, публицистикалық және көркемдік стиль мәтіндерін жасай және өңдей алады.

6B02302 6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 6B02302-Аудармашы-референт
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 Аударма ісі (ағылшын тілі)
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
Top