7M05101 Биология в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі биология мәселелері бойынша жоғары білікті мамандар даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M080 Биология
-
Білім беру саласы 7M05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 7M051 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
-
Биологиялық ақпаратты құрастыру және іздеу әдістері
Несиелер: 5Пән магистранттарды биологиялық ақпаратты іздеу және құрылымдау әдістерімен, оны сақтау және өңдеу принциптерімен таныстырады. Ақпараттық кәсіби қоғамдағы өмір мен қызмет үшін қажетті заманауи ақпараттық технологияларды, техникалық құралдар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Өсімдіктер физиологиясының теориялық концепциялары
Несиелер: 5Пән өсімдіктер тіршілігінің заңдылықтарын зерттейді. Ауыл шаруашылығы дақылдарының ең жоғары өнімін алудың теориялық негіздерін қарастырады. Жасанды жағдайларда фотосинтез процестерін жүзеге асыру үшін қондырғылар әзірлейді. Белгілі бір сыртқы жағдайларда өсімдіктердің жеке даму ерекшеліктері, түрлері физиологиясының ерекшеліктерін ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Зерттеудің биохимиялық әдістері
Несиелер: 5Бұл пән биологиялық сұйықтықтардың, жасушалар мен ұлпалардың химиялық компоненттерінің диагностикасындағы биохимиялық зерттеу әдістерін, сонымен қатар адам ағзасында қалыпты және патологияда өтетін заттар мен энергияның түрлену процестерін зерттейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 5Бұл пәнді оқу кезінде магистрлер оқытылатын лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын меңгереді. Кәсіби қызмет саласында арнайы және ғылыми әдебиетті түсіну дағдыларын дамытуға көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Пән магистранттардың басқару психологи-ясының теориялық-әдіснамалық негіздерін түсінуін, басқару үрдістері жүйесіндегі тұлғаның рөлі мен орны туралы түсінігін береді, басқару қызметінің және басқаруөзара әрекетінің мәнін ашады. Магистранттар персоналды басқару принциптері мен әдістерін, мотивация теориясын, басқарушылық шешімдерді қабылдауды зерттейді, басқару-ортасындағы басшылық, көшбасшылық және тұлғааралық коммуникация дағдыларын алады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 3Пән ғылым феноменінде арнайы философи-ялық талдау пәні ретінде қаралады, ғылым-негіздері мен теориясы туралы, ғылымның даму заңдылықтары мен ғылыми білімнің құрылымы туралы, мамандық және әлеуметтік институттар ретіндегі Ғылым туралы, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері туралы, қоғамның дамуындағы ғылымның рөлі туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Несиелер: 2Бұл пәнді оқу магистранттарда жоғары мектепте оқытушылық қызметке қажетті қазіргі заманғы білімнің маңызды салаларының бірі ретінде білім мен педагогикалық ғылым туралы идеялар жүйесін қалыптастыруға мүмкіндікбереді. Пәннің мазмұнында жоғары мектеп педагогикасының орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік беретін педагогикалық теорияның ғылыми, теориялық негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Эволюциялық ілім туралы қазіргі идеялар
Несиелер: 5Эволюциялық ілім – қазіргі биологияның және жалпы жаратылыстанудың іргелі теориялық қорытуларының бірі. Бұл пәнді оқу барысында алған теориялық білім магистранттарға биологиядағы эволюциялық ойлау принциптерін меңгеруге, табиғат құбылыстарының себеп-салдарлық байланыстарын негіздеуде аналитикалық көзқарасты дамытуға мүмкіндік береді. Эволюциялық оқыту негіздерін меңгеру қазіргі биологияның күрделі материалын ары қарай өз бетінше талдау қабілетін дамытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Интеллектуалды дарынды білім алушылардың дамуын басқару
Несиелер: 5Бұл пән дарынды оқушылардың дамуын басқару саласында педагог-психологтың кәсіби құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Онда дарынды білім алушылардың білім беру саласындағы заманауи үрдістер, зияткерлік дарынды білім алушылардың дамуын басқарудың мазмұнды және аспаптық аспектілері, осы процесті психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламасын әзірлеу технологиялары және оны іске асырудың инновациялық форматтары көрініс тапты.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Интернет технологиялары
Несиелер: 5Интернет технологиялар веб - қызметті қашықтан жұмыс істеу үшін дербес дамытуға мүмкіндік береді. Деректерді нақты уақытта басқару қажет.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Бұлтты технологияларды пайдалану
Несиелер: 5Бұлтты технологияларды пайдалану қашықтан басқаруға арналған арнайы бағдарламалық қамтамасыз ету мен құралдарды қолданудың заманауи әдістері мен технологияларын қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Конструктивті қарым-қатынас психологиясы
Несиелер: 5Пән кез келген профильдегі маманның іс-әрекетінің түрі ретінде қарым-қатынас туралы білімді меңгеруге бағытталған, кәсіби даму мен тұлғаның өзін-өзі жүзеге асырудағы қарым-қатынастың маңызы туралы. Пән барлық әлеуметтік жағдайларда табысты қарым -қатынас дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Молекулалық генетиканың қазіргі аспектілері
Несиелер: 4Пән білім алушыларда про-және эукеритикалық жасушалардағы генетикалық ақпаратты сақтау және жүзеге асырудың молекулалық механизмдері туралы кешенді түсінік қалыптастырады, геномды ұйымдастыру принциптерін оқып, репликация, рестрикация және модификация, рекомбинация және генетикалық материалдың репарациясы, гендердің транскрипциясы және ақуыз биосинтезі саласындағы соңғы жетістіктерімен және негіздерімен таныстырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
IT-сервис менеджменті
Несиелер: 5АТ-қызметтерді басқару арқылы автоматтандырылған бизнес-процестердін тәсілін және принциптерін үйрену.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Оқу іс-әрекетінің инновациялық формаларының әдістемесі
Несиелер: 5Жоғары мектепте инновациялық оқытудың мәнін меңгеруге бағытталған.Білім берудегі инновацияның әдіснамалық тәсілдері қарастырылады. Инновация теориясы мен практикасының интеграциялық үдерістері анықталады. Педагогтың жаңашыл мәдениетіне қойылатын талаптар берілген. Курстың мазмұны оқу қызметін ұйымдастырудың инновациялық форматын, оқытуды ұйымдастыру формаларын, технологиялары мен әдіс-тәсілдері университеттегі оқу үдерісінің жоғары сапалы нәтижесін қамтамасыз ететін тұрғыда қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Іскерлік риторика
Несиелер: 5Пән магистранттарды риторика өнерінің қалыптасу және даму тарихымен, риторика түрлерімен, заманауи спикерлердің сөйлеу мәдениетінің шарттары мен талаптарымен таныстырады. Ауызша сөйлеуге дайындық кезеңдері (тақырып, мақсат, сөйлеу типі мен түрі), сөйлеудің негізгі формалары (диалог, монолог), риторика түрлері (жалпы және жеке) туралы түсінік береді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Іскерлік қазақ тілі
Несиелер: 5Бұл пән жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламасында оқитын магистранттарға арналған. Пәнде іскерлік қазақ тілінің практикалық негізі қарастырылады. Магистранттар тіл мәдениетінің нормаларын, іскери лексикалық минимумдарды, қазақ тілінде іс-жүргізу дағдыларын меңгереді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жобаларды басқарудың қазiргi технологиясы
Несиелер: 5Жобаларды басқарудың қазiргi технологиялары заманауи CASE-құралдарымен кәсіпорындардың тиімділігін арттыруға бағытталған пәндік мәселелерді шешу үшін жоспарлау мен жобалық басқаруды қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Білім беруді жекелендіру
Несиелер: 5Пән қазіргі білім беру трендтерінің бірі – дербестендіру туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Оның мазмұны келесі тақырыптармен ұсынылған: білім берудің жеке моделі, оның құрылымы мен факторлары; жеке оқыту принциптері; оқытудың жеке траекториясы туралы түсінік; жеке білім берудегі байланыс ерекшеліктері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Арнайы мақсаттар үшін шет тілі
Несиелер: 5Бұл пәнді оқу кезінде кәсіби терминологияға және академиялық жазуға (мақалалар, эсселер, түйіндемелер және т.б.) басты назар аударылады. Магистранттар ғылыми мақалаларды оқу және аудару, кәсіби тақырыптар бойынша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Организмдер тіршілігінің молекулалы-клеткалық механизмдері
Несиелер: 4Пән нуклеин қышқылдарының құрылысы мен функцияларын, тұқым қуалайтын ақпаратты жүзеге асыру принциптері мен механизмдерін, сондай-ақ жасушалардың құрылымы мен функциясының молекулалық негіздерін, өсу, даму, бөлу, трансформация және жасушалардың өлу процестерін зерттейді. Ағзаның негізгі молекулалық-генетикалық және жасушалық механизмдері туралы заманауи білімді қалыптастыру және оларды клиникалық практикада қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Биологияның қазіргі кездегі мәселелері
Несиелер: 5Пән биология саласындағы қазіргі ғылыми зерттеулердің өзекті мәселелерімен және перспективалы бағыттарымен таныстырады, ағзаның дамуындағы және жасушалардың дифференцияларындағы генетикалық және эпигенетикалық ақпаратты жүзеге асырудағы биологияның соңғы жетістіктерін қарастырады, әртүрлі жасушалардағы генетикалық ақпаратты жүзеге асыру механизмдері туралы заманауи түсініктерді зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Клеткалық биология
Несиелер: 6Пән жануарлар мен өсімдіктердің жасушаларын, бір жасушалы организмдерді, бактерияларды оқытады. Көп жасушалы организмдердегі олардың рөлі мен орнын, жекелеген жасушалық компоненттердің құрылысы мен қызметін зерттейді, көптеген жасушалардың жалпы қасиеттерін, сондай-ақ қалыпты және патологиялық өзгерістер кезіндегі ерекше жасушалық құрылымдардың жұмысын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Балдырлар систематикасының қазіргі бағыттары
Несиелер: 4Бұл пән балдырлардың морфологиясын, анатомиясын, биохимиясын, физиологиясын, генетикасын, экологиясын, географиялық таралуын зерттейді. Альгологияның жетекші бағыты балдырлардың систематикасы мен флористикасын құрайды – бұл түрлер мен түр үстіндегі таксондарды зерттеу, олардың жүйесін құру, әртүрлі аймақтардың флорасын және олардың таралу заңдылықтарын зерттеу. Бұл пәннің маңыздылығы биосферадағы балдырлардың рөлі Органикалық заттардың бастапқы продуценттері ретінде анықталады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қоршаған орта және биологиялық әртүрлілік
Несиелер: 4Пән оның барлық көріністерінде өмірдің алуан түрлілігін, сондай-ақ биологиялық жүйелердің күрделілік көрсеткіштерін, оның компоненттерінің әртүрлі сапалылығын зерттейді. Биологиялық иерархияның әртүрлі деңгейлерінде биологиялық әртүрлілікті үлгілеудің жалпы тәсілдерін, сондай-ақ биологиялық әртүрлілікті сақтау жолдарын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Биологиялық статистика
Несиелер: 5Пән тірі табиғат құбылыстарын зерттеудегі математикалық әдістерді қолдануды қарастырады. Математикалық статистика әдістерімен биологиялық зерттеулер мен бақылау деректерін жоспарлау және өңдеу тәсілдерінің жиынтығын қамтиды. Биологиялық статистика биологияның барлық салаларында, сондай-ақ өсімдік шаруашылығында, мал шаруашылығында және медицинада кеңінен қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Жоғарғы сатыдағы өсімдіктер систематикасының қазіргі сұрақтары
Несиелер: 6Пән студенттерді Жоғары өсімдіктердің алуан түрлілігімен, олардың құрылысымен және жіктелуімен таныстырады, олардың жаңа тіршілік ету жағдайларына бейімделуі барысында болған Жоғары өсімдіктердің ұйымдастырылуының өзгеруі мен жетілдірілуі көрсетіледі. Жүйелеу жоғары өсімдіктердің ұзақ және күрделі эволюциялық даму жолдарын көрсетеді және жеке таксондар арасындағы туыстық (филогенетикалық) қатынастарды анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Биологиядағы зерттеудің методологиялық негіздері
Несиелер: 4Пән келесі сұрақтарды қарастырады: биологиядағы ғылыми танымның логикасы мен методологиясы, биологиядағы зерттеу әдіснамасы, биологиядағы зерттеу әдістері, биологиялық эксперимент, эксперимент нәтижелерінің анықтығын бағалау әдістері. Білім беру мекемесі жағдайында ғылыми зерттеуді жүзеге асырудың негізгі әдістері мен әдістемелерін меңгеру мен ерекшелігін ашады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON2
Ғылыми таным әдіснамасын білу; ғылыми қызметті ұйымдастыру принциптері мен құрылымын білу, кәсіби биологиялық қызметте ғылыми-зерттеу іс-әрекеті дағдысының болуы.
-
Код ON7
Өсімдіктердің биологиялық әртүрлілігін сақтау бойынша іс-шараларды әзірлеу және іске асыру.
-
Код ON8
Өсімдіктер, адам және жануарлар биологиясының ғылыми жетістіктеріне негізделген инновациялық технологияларды өнеркәсіптік өндіріске енгізу кезінде сараптамалық, консультациялық, алдын алу жұмыстарын жүргізу.
-
Код ON5
Инновациялық технологиялар негізінде орта және жоғары кәсіптік білім беру мекемелерінде педагогикалық процесті жобалау, нарық қажеттіліктеріне сәйкес өз әлеуетін іске асыруға қабілетті бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеу.
-
Код ON6
Биологиялық өнеркәсіп өндірістерінде ғылыми және ғылыми-өндірістік қызметті басқару.
-
Код ON1
Ғылыми коммуникацияны орыс, қазақ және шет тілдерінде жүзеге асыру.
-
Код ON4
Жасушалық, ағзалық және биосфералық биологияның негізгі ережелерін терең білуді ғылыми зерттеулер контекстінде идеялардың түпнұсқалық дамуы немесе қолданылуы үшін қолдану.
-
Код ON3
Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды жүргізу; кәсіби биологиялық қызмет саласында ақпараттық және компьютерлік технологияларды пайдалану.
7M05101 Биология
МагистратураА.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті
БББТ: M080 Биология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M05101 Биология
МагистратураМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: M080 Биология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M05101 Биология
МагистратураИнновациялық Еуразия университеті
БББТ: M080 Биология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M05101 Биология
МагистратураӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: M080 Биология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M05101 Биология
МагистратураТорайгыров университеті
БББТ: M080 Биология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M05101 Биология
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M080 Биология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M05101 Биология
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M080 Биология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M05101 Биология
МагистратураШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: M080 Биология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M05101 Биология
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M080 Биология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M05101 Биология
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M080 Биология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M05101 Биология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M080 Биология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M05101 Биология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M080 Биология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M05101 Биология микробиология негіздерімен
МагистратураХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: M080 Биология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M05101 Биология
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M080 Биология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M05101 Биология
МагистратураАстана медицина университеті
БББТ: M080 Биология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M05101 Биология
МагистратураАстана халықаралық университеті
БББТ: M080 Биология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша