Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01507 Биология және химия в Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – тұлғаның қалыптасуы мен өзгеруіне педагогикалық әсер ету, мұғалімнің жеке қасиеттерін бағалау, қабылданған шешімдер мен іс-әрекет нәтижесі үшін жауапкершілікті сезіне білу, білім беру. парызын сезіну, қарым-қатынас дағдыларын дамыту, руханилық, толеранттылық. Бұл курс мұғалім мамандығына бастапқы кіріспе ұсынады және біртұтас педагогикалық процесті түсінуге және адамның кәсіби тұлғалық бағдарларын қалыптастыруға, педагогикалық және психологиялық мәселелер мен жағдайларды сыни тұрғыдан шешуге қажетті негізгі білім мен дағдыларды ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы химия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – химияның негізгі заңдылықтары, заттардың сапалық және сандық талдауының химиялық және физика-химиялық әдістері туралы теориялық және практикалық білім алу. Пән химияның негізгі стехиометриялық заңдылықтарын, атомдық және молекулалық массаларды анықтау әдістерін, жер қыртысы мен кеңістіктегі элементтердің таралуын, периодтық заң мен периодтық жүйені, атомдардың периодты түрде өзгеретін және периодты түрде өзгермейтін қасиеттерін, атомдардың химиялық байланыстарын қарастырады. комплексті қосылыстар және олардың практикада қолданылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушының даму физиологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерде мектеп оқушыларының әр кезеңдегі дамуының негізгі заңдылықтарын қалыптастыру. Курс мектеп оқушыларының жасына байланысты физиологиясының негіздері, ағзаның жас ерекшеліктері, дене дамуының заңдылықтары, денсаулықты нығайту және оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары көрсеткіштерді қолдау туралы заманауи ақпаратты зерделеуге бағытталған; оқу іс-әрекетінің гигиеналық нормалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Полимерлер химиясы негіздері
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты студенттерді макромолекулалық қосылыстар туралы ғылымның физикалық және химиялық негіздерімен таныстыру. Пән полимерлердің номенклатурасын, олардың физикалық және химиялық қасиеттерін және қолданылуын қарастырады. Поликонденсация және полимерлену процестері, полимерлену процесінің стереохимиясының сұрақтары көрсетілген; жеке тарауда әртүрлі стереорегулярлы полимерлердің түзілу механизмдері мен кинетикасы және олардың қасиеттері қарастырылады; полимерлердің химиялық трансформациясы және кросс-байланыс, целлюлоза мен поливинил спиртінің гидроксил тобындағы полимерге ұқсас алмастырулар, сонымен қатар каучук пен полиолефиндердің галогенизациясы. Трансплантаттық және блоктық сополимерлерді әртүрлі әдістермен алу мәселелері зерттелуде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физикалық химия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерде химиялық термодинамика, гетерогенді және химиялық тепе-теңдік, ерітінділердің қасиеттері, электрохимиялық процестер және химиялық кинетика туралы негізгі білімдерін қалыптастыру, студенттердің химиялық есептерді шығару дағдыларын меңгерту. Пән химиялық термодинамика, химиялық тепе-теңдік, фазалық тепе-теңдік және фазалық диаграммалар, тотығу-тотықсыздану процестері мен электрохимия, химиялық реакциялардың кинетикасын қарастырады. Пәнді оқу шеңберінде химиялық эксперимент жүргізіледі. Сонымен қатар, пән эксперимент нәтижелерін математикалық өңдеу, алынған ақпаратты талдау және нәтижелерді көрсету дағдыларын меңгеруге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Органикалық химия
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: органикалық қосылыстардың жіктелуі, алу әдістері, органикалық қосылыстардың химиялық және физикалық қасиеттері және оларды қолдану әдістері туралы теориялық білім алу. Пәнді оқу нәтижесінде студент химияның негізгі стехиометриялық заңдары, атомдық және молекулалық массаларды анықтау әдістері, жер қыртысы мен кеңістіктегі элементтердің таралуы, периодтық заң және периодтық жүйе, периодтық өзгерістер және атомдардың периодтық өзгермейтін қасиеттері, химиялық байланыстың күрделі қосылыстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Химиялық экология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Қоршаған ортаның күйі мен қасиеттерін анықтайтын химиялық процестер туралы білім алу Пән табиғи геохимиялық және биогеохимиялық процестерді сипаттау аясында агросфера химиясының мәселелерін қарастырады. Химиялық элементтердің пайда болуы, Жердің және оның биосферасының пайда болуы, элементтік құрамы, атмосфера, гидросфера, литосфера, сонымен қатар олардың қоршаған ортаға ену жолдары мен ондағы мінез-құлқы туралы қазіргі заманғы көзқарастар берілген. улы ластану, радиациялық ластану және атмосфераның ластануының салдары қарастырылады: қышқылдық жаңбырлар, озонның бұзылуы және парниктік эффект

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздер
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерді қазақ құқық жүйесінің негізгі салаларымен, конституциялық, азаматтық, қылмыстық, отбасылық, еңбек қатынастарының ерекшеліктерімен таныстыру. Бұл курста студенттер мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы алғашқы түсініктердің қалыптасуына ықпал ететін құқық негіздерін зерттейді. Пәннің оқу пәні құқықтың негізгі салаларының ережелерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.Пән Қазақстан Республикасының өзгермелі әлеуметтік-экономикалық жағдайында студенттердің жеке тұлғасын қалыптастыру жүзеге асырылатын интегралды педагогикалық процесс туралы теориялық білімді меңгеруге бағытталған. Курс біртұтас педагогикалық процестің негізгі принциптері, негізгі компоненттері мен заңдылықтары мәселелерін; оқу-тәрбие процесін басқарудың нысандары мен әдістері; педагогиканың басқа ғылымдармен байланысын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – қоғамға жат құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлықпен күресу үшін азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Пән студенттер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық сананы қалыптастыруға бағытталған. Онда «сыбайлас жемқорлық» ұғымының теориялық және әдістемелік негіздері, сыбайлас жемқорлық мінез-құлық сипатының психологиялық негіздері, жастардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру ерекшеліктері, іс-әрекеттер үшін моральдық-этикалық жауапкершілік мәселелері, сыбайлас жемқорлық, құқық нормалары туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелері қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Іскерлік қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің іскерлік коммуникациялар теориясы бойынша білімдерін қалыптастыру, тиімді коммуникативті дағдыларды дамыту: іскерлік әңгіме, телефонмен сөйлесу, көпшілік алдында сөйлеу, келіссөздер жүргізу, құжаттармен жұмыс жасау. Пән қарым-қатынастың мәні мен негізгі сипаттамаларын ашады. Қарым-қатынас - адамдардың бір-бірін қабылдауы және өзара әрекеттесу процесі. Мазмұны, мақсаты және коммуникация құралдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді негізгі экологиялық түсініктермен және табиғи жүйелердің қызмет ету заңдылықтарымен, экологияның ғылым ретіндегі міндеттерімен, оның негізгі бөлімдерімен таныстыру. Пәннің мазмұны негізгі экологиялық түсініктер мен табиғи жүйелердің қызмет ету заңдылықтарын, экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін қарастырады. Экологиялық қауіпсіздік саласындағы менеджмент. Табиғатты қорғаудың құқықтық аспектілері.Пәннің мақсаты студенттердің негізгі экологиялық білімдер кешенін меңгеруі, кәсіби экологиялық ойлау негіздерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Омыртқасыздар зоологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты – биосфераның бір бөлігі ретінде жануарлар дүниесінің алуан түрлілігі және оның тұрақты дамуындағы жануарлардың рөлі туралы қазіргі заманғы идеяларды, зоология саласындағы терең базалық теориялық және практикалық білімдерді қалыптастыру. жануарларды ұйымдастырудың негізгі деңгейлері туралы түсінік алу жануарлардың жеке дамуының барлық кезеңдерінің маңыздылығы, жануарлар дүниесінің әртүрлілігінің себептері мен оның қалыптасуының негізгі заңдылықтары, органикалық дүниенің даму заңдылықтары туралы қазіргі көзқарастар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биохимия
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты – тіршіліктің молекулалық негіздерін, органикалық қосылыстардың негізгі кластарының алмасу жолдарын зерттеу. және патологиялық процестердің дамуының молекулалық механизмдерін түсіну үшін оларды реттеу, сонымен қатар ауруларды диагностикалаудың биохимиялық әдістерін зерттеу. Белоктардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың, липидтердің, минералдардың, витаминдердің және гормондардың биохимиясы бойынша теориялық және эксперименттік зерттеу әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Тұтынушылар мен өндірушілердің ұтымды мінез-құлқы принциптерін, нарықтық сұраныс пен нарықтық ұсыныстың қалай қалыптасатынын, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары қандай екенін түсінетін Экономикалық теория, микроэкономика және макроэкономика негіздерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Номенклатуралық ботаника
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты – студентке биологиялық номенклатура негіздері туралы нақты білім жүйесін құру. Пән өсімдік әрекетінің құрылымын, өсімдік жасушаларының құрылысын, ұлпалардың жіктелуін және олардың сипаттамаларын, сыртқы және өсімдіктердің вегетативтік және генеративті мүшелерінің ішкі құрылысын, өсімдіктердің көбеюін және генотипін сипаттаудың негізгі құрамын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Териология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – сүтқоректілер класының шығу тарихын, биологиясы мен экологиясының ерекшеліктерін, қоршаған ортамен қарым-қатынасын ең жарқын бейімделу мысалында зерттеу. Пән қазіргі түрлердің таксономиясын қарастырады, олардың экожүйедегі биоценоздық рөлін, практикалық экономикалық мәнін анықтайды, сонымен қатар сүтқоректілердің мәселелерін, олардың таралуын, тіршілік ету ортасын және сүтқоректілердің ерекшеліктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – өсімдік организмінің тіршілік әрекетінің негізінде жатқан зат алмасу жүйелерінің қызмет етуінің жалпы заңдылықтары мен негізгі механизмдері туралы қазіргі заманғы түсінікті қалыптастыру. Пән өсімдік ағзаларының белсенділігін қарастырады, негізгі физиологиялық процестерде (фотосинтез, тыныс алу, минералды қоректену, аралық зат алмасу және т.б.) синтезделетін метаболиттердің рөлін және олардың өсімдік ағзаларының өсуі мен дамуына қатысуын, сонымен қатар олардың өсу мен даму жылдамдығын ашады. өсімдіктер физиологиясының дамуы биотехнологияда, қарқынды ауыл шаруашылығында жаңа мүмкіндіктер ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Аграрлық экология
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – жоғары сапалы биологиялық өнімдердің тұрақты өндірісін қамтамасыз ету, агроэкожүйелердің табиғи биоэнергетикалық әлеуетін барынша пайдалану, ауыл шаруашылығы секторының табиғи-ресурстық базасын сақтау және молайту, сондай-ақ агроэкожүйенің табиғи-ресурстық қорын сақтау және молайту, сондай-ақ, биологиялық өнімдердің тұрақты өндірісін қамтамасыз ету. қоршаған ортаға теріс әсер ету. Пән келесі мәселелерді қарастырады: ауыл шаруашылығын экологияландыру; мелиоративтік және агротехникалық шараларды ұтымды жүзеге асыру мүмкіндіктерін іздеу; Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің ресурс үнемдейтін технологияларының мәселелерін шешу; жоғары сапалы өсімдік шаруашылығы өнімдерін алу құралдарын құру, топырақ құнарлылығы туралы шешім қабылдау; агроэкологиялық мониторинг.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жасуша биологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – жасуша деңгейінде жүретін биологиялық процестердің химиялық негіздері саласындағы білімдерді, сонымен қатар прокариоттық және эукариоттық организмдердің жасушаларымен жұмыс істеудің негізгі дағдыларын меңгеру. Пән тірі жасушалардың молекулалық ұйымы мен реттеу механизмдерін зерттейді; жасуша эволюциясы, жасушалардың қоршаған ортамен әрекеттесуі, жасуша аралық байланысы, көбеюі және цитодифференциациясы, сонымен қатар бактериялар, өсімдіктер және жануарлар жасушаларының құрылысы мен қызметіндегі ұқсастықтары мен айырмашылықтары, жасуша биологиясының әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Органикалық синтез
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: негізгі органикалық өндірістің теориялық негіздері мен технологиясын оқу. Пән органикалық заттарды өңдеудің заманауи әдістері мен әдістері туралы білімді қалыптастыруға арналған, органикалық қосылыстардың әртүрлі функционалды топтары мен құрылымдық фрагменттерін құру үшін қолданылатын негізгі синтетикалық әдістерді, сондай-ақ әртүрлі органикалық заттарды синтездеу схемаларын құрудың теориялық негіздерін қарастырады. органикалық қосылыстардың жекелеген кластарын алу әдістері мен химиялық қасиеттері туралы білімді пайдалана отырып құрылымдар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бейорганикалық синтез
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: негізгі органикалық және мұнай-химия өндірісінің теориялық негіздері мен технологиясын оқу. Пән органикалық заттарды өңдеудің заманауи әдістері мен әдістері туралы білімді қалыптастыруға арналған, органикалық қосылыстардың әртүрлі функционалды топтары мен құрылымдық фрагменттерін құру үшін қолданылатын негізгі синтетикалық әдістерді, сондай-ақ әртүрлі органикалық заттарды синтездеу схемаларын құрудың теориялық негіздерін қарастырады. органикалық химия курсында алынған органикалық қосылыстардың жекелеген кластарын алудың химиялық қасиеттері мен әдістері туралы білімді пайдалана отырып құрылымдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Өсімдіктердің жүйеленуі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – өсімдіктер таксономиясы және «биологиялық түрлер» ұғымы туралы жалпы түсінік, студенттерді биологиялық түрлердің бинарлы номенклатурасымен таныстыру, өсімдіктердің негізгі таксономиялық топтары туралы білімдерін қалыптастыру. Пән өсімдіктердің таксономиясын қарастырады, әртүрлі жүйелі топтағы өсімдіктердің құрылысы мен көбею ерекшеліктерін зерттейді; өсімдіктер әлемі эволюциясының негіздері туралы түсініктерді зерттейді; басқа тірі организмдер мен қоршаған орта арасындағы байланыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Омыртқалылар зоологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – жануарлар дүниесінің таксономиясын зерттеу. Пән жануарлар организмдерінің құрылысы, тіршілік процестері, экологиясы, мінез-құлқы, таралуы және әртүрлілігі туралы фактілік материалдарды ашады. Курс жануарлардың құрылымдық ұйымдасу деңгейлерінің сипаттамаларына, таксономиялық топтардың систематикасы мен филогенезіне талдау жасау және жоғары дамыған омыртқалылардың өте күрделі тобының сипаттамаларына негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Цитология және гистология
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты – түлектің жануарлар жасушаларының құрылысына кәсіби дайындығы, зерттеу әдістерімен таныстыру, өз бетінше танымдық әрекетін белсендіру. Пән тірі организмдердің жасушаларының, ұлпалары мен мүшелерінің микроскопиялық және субмикроскопиялық құрылысы мен дамуын, организмдердің дамуының негізгі биологиялық заңдылықтарын ашады. Пәнді оқу нәтижелері бойынша студент химиялық және биологиялық құрал-жабдықтарды пайдалана алады, үлкейткіш құрал-жабдықтармен жұмыс істей алады, уақытша дайындықтар дайындайды және тәжірибелер жүргізеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім беруді ізгілендіру стратегиясы, психологиялық-педагогикалық негіздері, инклюзивті білім берудің үлгілері мен мазмұны жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерттеу. Бұл курс білім беру үдерісіне қатысушылармен өзара әрекеттесу дайындығын дамытуға бағытталған мұғалімнің кәсіби құзыреттілігіне бағытталған. Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен түзету-дамыту жұмыстарының заманауи формаларымен, әдістерімен және технологияларымен танысу үшін негізгі болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Микроағзалар экологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты – тірі организмдерге қоршаған орта факторларының әсер ету механизмдерін және организмдердің қоршаған ортаға әсер ету механизмдерін түсіну. Пән өсімдіктердің экологиялық топтары мен тіршілік формаларының анатомиялық-морфологиялық ерекшеліктерін, жануарлардың әртүрлі топтары мен олардың мекендейтін ортасының өзара байланысының ерекшеліктерін, экожүйелердің трофикалық құрылымын ашады; прокариот жасушасының қызмет ету ерекшеліктері және микроорганизмдердің өзекті әртүрлілігі, микробтық қауымдастықтың ерекшеліктері және зат алмасу жолдарының әртүрлілігі, сонымен қатар қоршаған орта жағдайлары мен әртүрлі экожүйелердің жағдайы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – қазіргі жетістіктер негізінде студенттердің адам анатомиясы, жалпы дене және жеке мүшелер мен жүйелер туралы білімін қалыптастыру. Пән эволюция процесінде адам дамуының негізгі кезеңдерін зерттеуді, жеке мүшелердің де, жалпы организмнің де құрылымы мен қызметінің өзара тәуелділігі мен бірлігі туралы білімдерді қалыптастыруды, ағзаның өзгерумен байланысын қамтиды. қоршаған орта жағдайлары, экологиялық, генетикалық факторлардың әсері, еңбек табиғаты да зерттеледі.Ағзаның дамуы мен құрылысына кәсіп, дене шынықтыру және әлеуметтік жағдайлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Tәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттер санасында тәрбие теориясының негізін қалыптастыру,мінез-құлқын тәрбиелеу,қоғамдағы тәрбиенің мәнін дұрыс түсінуге және тұлға бойында дұрыс қалыптастырудың жолдарын таба білуге қалыптастыру.Міндеттері: Мектептің тұтас педагогикалық үрдісіндегі тәрбие жұмысын басқаруды, тәрбиенің қазіргі жаңа технологияларын қолдануды, ұйымдастыру, жоспарлау дағдысы мен тәжірибелік біліктілікті қалыптастыру;өзіндік шығармашылық мүмкіндіктерін көтеруге ынталандыру; саналы түрде педагогикалық шеберлікке мақсаттандыру; педагогикалық білімін, біліктілігін, дағдысын тереңдету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім беру саласындағы студенттердің басқарушылық іс-әрекетінің білім, білік және дағдыларын қалыптастыру. Оқыту курсы қазіргі білім беруді басқарудың теориялық және әдістемелік негіздерімен, Қазақстан Республикасындағы және шетелдегі қазіргі кезеңдегі білім беру жүйесін дамытудың тенденциялары мен стратегияларымен, білім беру ұйымын басқарудың құқықтық негіздерімен, жалпы принциптерімен танысуды көздейді. білім беру ұйымындағы өзгерістерді басқару, маркетингтік қызметті ұйымдастыру, педагогикалық ұжымның мәселелерін басқару үшін.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Микробиология с основами вирусологии
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты – микроорганизмдердің тіршілік әрекетінің ерекшеліктеріне байланысты микробиология саласында жүйеленген білім мен дағдыны қалыптастыру. Курс микробиологияның негізгі ұғымдары мен әдістерін, бактериялық зат алмасу мәселелерін, олардың көбеюін, көбеюін, жүйелі мәселелерін, қазіргі заманғы биотехнологияларда микроорганизмдерді пайдалана отырып, азық-түлік, энергетика, денсаулық сақтау, қоршаған ортаны қорғау мәселелерін шешуді қамтиды. бактерия жасушасының құрылымы мен ерекшелігі, вирустар, олардың экстремалды жағдайларда тіршілік ету қабілеті туралы білім жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Критериалды бағалау технологиясы.
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – «бағалау», «бағалау жүйесі», «бағалау критерийі» ұғымдарымен таныстыру, сонымен қатар жаңартылған білім беру парадигмасының қалыптасуын, құзыреттілік негізінде жаңа білім беру стандарттарының пайда болуын зерттеу. - негізделген тәсіл. Пән критериалды бағалаудың ғылыми технологияларын ашады, бағалау мен өзін-өзі бағалау механизмін анықтайды және жеке тұлғаның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз етеді. Курс студентке білім беру мен оқыту әдістерін, биолог-химиктердің педагогикалық қызметінің мақсаты мен мазмұнына сәйкес келетін бағалау құралдарын меңгеруіне мүмкіндіктер ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – жалпы білім беретін мектептегі биология сабағында оқу-тәрбие процесін тиімді жүргізуге дайындығын қамтамасыз ететін әдістемелік білім мен дағды жүйесін студенттерде қалыптастыру. Ол биологиялық ұғымдардың қалыптасуы мен дамуын, оқытудың әдістемесі мен әдістемесін, биологияны оқыту әдістемесін, биологияны оқытудың формаларын, оқу процесін ұйымдастыру формаларын, мектеп бағдарламасы мен оқулықтың мазмұнын, құрылымын және оларды талдауды, негізгі мектептегі биология бөлімдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сенсорлық жүйелер физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – сенсорлық жүйелердегі сезімтал ақпаратты өткізу және өңдеу ерекшеліктері туралы білім беру. Пән сенсорлық жүйелердің ұйымдастырылуы мен қызметінің негізгі принциптерін, объективті және субъективті сенсорлық физиологиядағы зерттеу әдістерін – рецепторлардағы трансдукцияның құрылымы мен молекулалық механизмдерін, рецепторлық потенциалдардың пайда болуындағы иондық арналардың рөлін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Химиялық технология
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: Технологиялық процестердің теориясы мен әдістерін оқып-үйрену және оларды өнеркәсіптік объектілерде тәжірибеде қолдану.Пән зертханалық зерттеулерден нақты өндіріске өтудің негізгі заңдылықтары мен әдістерін ашады; химиялық реакциялардың физикалық-химиялық негіздері, оларды өнеркәсіптік жүзеге асыру шарттарын алдын ала анықтайтын: химиялық термодинамика, микро және макрокинетика, каталитикалық процестердің теориялық және практикалық аспектілері; аса маңызды бейорганикалық және органикалық өнімдер: аммиак, күкірт, азот және фосфор қышқылдары, мұнай өнімдері, полимерлер өндірісінің ұйымдастыру принциптері мен технологиялық схемалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: макромолекулалық қосылыстар химиясының негізгі принциптері туралы білім алу. Пәнді оқу шеңберінде химиялық эксперимент жүргізіледі. Пән полимерлердің физика-химиялық қасиеттерін, олардың құрылымын, синтезін және модификациясын анықтау дағдыларын меңгеруге бағытталған. Пән полимерлердің молекулалық массалық сипаттамаларын, полимерленуін, тізбекті полимерлену процестерінің классификациясын; катиондық және анионды полимерлену; поликонденсация; полимер денелері, аморфты полимерлер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Циклдік қосылыстардың органикалық химиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттердің органикалық химия заңдары туралы іргелі білімдерін қалыптастыру. Пән қосылыстарды алу әдістерін, реакциялардың негізгі түрлерінің механизмдерін, органикалық заттардың технологиясының экологиялық мәселелерін, органикалық заттардың технологиясына байланысты есептерді шешуді, сонымен қатар техникалық шешімдерді негіздеу үшін химиялық есептеулерді, бөлу әдістерін, органикалық қосылыстарды бөліп алу, тазарту, идентификациялау және синтездеу; заттармен, органикалық синтез зертханасының аспаптарымен және жабдықтарымен жұмыс істеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – ішкі ортаның тұрақтылығын және қоршаған дүниедегі оқиғаларға ағзаның адекватты реакциясын қамтамасыз ететін реттеуші жүйелер мен механизмдердің өзара әрекеттесуін зерттеу. Пән жеке жасушалардың қызметтерін, ағзалар жүйесінің ұлпалары мен мүшелерінің қызметін қалыптастыру процесінде осы жасушалардың өзара әрекеттесуін зерттейді, сонымен қатар адамның тірі әлемдегі орнын көруге, негіздерін түсінуге мүмкіндік береді. психоматикалық қарым-қатынастар мен ақпаратты, ойлау мен сананы өңдеудің физиологиялық негіздерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Коллоидтық химия
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: дисперстік жүйеде интерфейсте болатын негізгі заңдылықтарды, алу әдістерін, дисперсті жүйелердің қасиеттерін және оларды зерттеу әдістерін оқу. Пән беттік құбылыстардың термодинамикасы, адсорбциялық тепе-теңдік, кинетикалық қасиеттер мен дисперстік жүйелерді зерттеу әдістері, оптикалық қасиеттер мен дисперстік жүйелерді зерттеу әдістері, дисперстік жүйелердің агрегативті тұрақтылығы мен коагуляциясы, құрылымдық-механикалық қасиеттері және дисперстік жүйелерді зерттеудің реологиялық әдісі. Пәнді оқу шеңберінде химиялық эксперимент жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазіргі педагогикалық теория мен практиканың жетістіктерін ескере отырып, химияны оқытудың жалпы және жеке әдістерінің іргелі мәселелерімен таныстыру, студенттердің әдістемелік білімдер мен дағдылар жүйесін тиімді жүзеге асыруға дайындығын қамтамасыз етуді дамыту. Жалпы білім беретін мектептегі биология сабақтарындағы оқу-тәрбие үрдісін анықтау. Пән химиядағы оқу процесінің заңдылықтарын: оқу мақсаттарын, мазмұнын, әдістерін, формалары мен құралдарын, мұғалім мен оқушылардың іс-әрекетін, жалпы білім беретін мектеп оқушыларының негізгі фактілерді, ұғымдарды, заңдар мен теорияларды меңгеруінің оңтайлы жолдарын табуды ашады,олардың химияға тән терминологиялық көрінісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дарвинизм негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – философия мен биологиядағы эволюциялық идеялардың даму тарихына қатысты қазіргі эволюциялық ілімнің мәселелерін көрсету, эволюция факторларын көрсету, түр туралы түсініктің қалыптасуы және түрлену процесі, микро- және макроэволюция арасындағы байланыс, эволюциялық процестің бағыты. Пән барлық биологиялық пәндер бойынша алынған білімдерді қорытындылайды, әдістемелік бағыт береді, табиғат құбылыстарын дұрыс түсінуге және сонымен бірге генетиканы, цитологияны және экологияны эволюциялық тұрғыдан түсінуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Топырақ пен ландшафттағы радиоактивтік изотоптар
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты – Қазақстан Республикасының тау-кен өндіруші аймағындағы топырақтың аймақтық ерекшеліктерін экологиялық бағалау әдістерін оқып-үйрену.Пән биосфера мен топырақтың радиоактивті изотоптармен ластануын және олардың экологиялық зардаптарын, топырақтың зардаптарын қарастырады. органикалық шыққан экотоксиканттармен ластану, бейорганикалық табиғаттағы заттармен (металдар және бейметалдар), қалалар мен өнеркәсіп орталықтарының ластаушы заттарымен ластануының себептері мен салдары, қала топырағының ластану көздері, ластаушы заттардың таралу заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Геномика
    Несиелер: 7

    Курстың мақсаты студенттерді биология және медицина мәселелерін шешуде геномдық зерттеулердің негізгі жетістіктерімен таныстыру. Тірі ағзалардың геномы мен гендерін зерттеуге арналған курс. Геномика организмнің потенциалдық мүмкіндіктерін, басқа организмдерден түр айырмашылығын белгілейді, сыртқы әсерлерге реакцияны, бүкіл жасушаның толық генетикалық сипаттамасын, ондағы гендер санын және олардың ретін, әрбір гендегі нуклеотидтер санын және олардың реттілігін, организмнің зат алмасуына қатысты әрбір геннің қызметін анықтайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Молекулалық биология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: студенттер арасында организмнің жұмыс істеуінің молекулалық-генетикалық және жасушалық механизмдерінің негіздері туралы заманауи білімді дамыту.Пән прокариоттар мен эукариоттардағы гендердің құрылымы туралы қазіргі заманғы идеяларды, сонымен қатар олардың негізгі әдістерін зерттейді. оларды зерттеу; жасушада жүретін матрицалық процестердің молекулалық механизмдері және олардың реттелуі, молекулалық-генетикалық әдістер мен технологияларды қолданудың негізгі принциптері; аурулардың тұқым қуалаушылық сипатын анықтау үшін генеалогиялық әдісті қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Генетика
    Несиелер: 7

    Курстың мақсаты – генетикалық ақпараттың барлық саласын және оның салдарын қамту. Пән дамуды, даму детерминизмін өзінің генетикалық аспектілерімен зерттейді, ағзаның ұрықтанудан бастап өмірінің соңына дейін өсуі мен дамуын қарастыруға мүмкіндік береді. Курс сонымен қатар әртүрлі мутациялардың молекулалық табиғатынан тірі организмдердің эволюциясына дейінгі генетикалық ақпараттағы өзгерістерді, соның ішінде даралар мен популяциялардың геномындағы өзгерістерді зерттеуге мүмкіндік береді. Популяциялық генетиканың үлгілері және спецификациясы механизмдері берілген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Аймақтағы топырақ биологиясы
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты Қазақстан Республикасының тау-кен аймағының топырақтарының аймақтық ерекшеліктерін бағалау әдістерін зерттеу болды. Топырақ пәні, олардың генезисі, құрамы, географиялық таралуы, топырақты ұтымды пайдалану және қорғау жолдары, жердің тірі қабығы – топырақ, табиғи дене ретінде, оның қасиеттері, түзілуі, эволюциясы туралы іргелі білімді қалыптастырады. топырақ түзілу процесі, оның жер бетіндегі көріністері, топырақ түзілудің сыртқы орта факторларының әсері; адамның шаруашылық қызметі тұрғысынан топырақтың табиғаттағы рөлі, топырақ ресурстарын ұтымды пайдалану жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Биометрия және таксидермия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты материалды вариациялық-статистикалық талдау әдістеріне негізделген жануарлар дүниесіндегі процестер мен құбылыстардың заңдылықтарын зерттеу. Пән заманауи толтырғыш материалдарды ашады, пәнде «манекендер» (дененің барлық бөліктерінің пропорциялары мен бұлшықет көлемінің анатомиялық сақталуымен полиуретанды көбіктен жасалған ішкі негіз), сонымен қатар шынайы бейнелерді жасау (фарш малдар) қолданылады. жануарлардың, оның негізі жануардың терісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Эволюциялық ілім
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты эволюция теориясының негіздері бойынша білім, білік және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, жануарлар дүниесінің тарихи дамуының себептері, механизмдері мен заңдылықтары туралы ғылыми түсінік қалыптастыру. Пән тарихи дамуды зерттейді. жануарлар дүниесінің (эволюциясы), бейімделулерінің (құрылғыларының) қалыптасуы, организмдердің жеке дамуының ерекшеліктері ), эволюцияны басқаратын факторлар және организмдердің жекелеген топтарының және тұтастай алғанда органикалық дүниенің тарихи дамуының (филогенезінің) нақты жолдары, нысандары ғылыми дүниетаным.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Молекулалық генетика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – биологияның іргелі және қолданбалы бағыттарын ассимиляциялау үшін генетикалық ақпаратты сақтау және жүзеге асырудың молекулалық механизмдері туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру.Адамдағы гендердің құрылымы мен қызметін анықтауға арналған «зерттеу тәсілі» бар. ген тізбегін белгілі бір фенотиппен байланыстыру үшін генетикалық скрининг көмегімен организм геномы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Биотехнология
    Несиелер: 6

    Пәнді меңгерудің мақсаты – зат алмасуы мен биосинтетикалық мүмкіндіктері нақты заттардың алынуын қамтамасыз ететін дақылдарды, бактериялардың, ашытқылардың жасушаларын, жануарлар мен өсімдіктерді пайдалану саласындағы түсініктерді меңгеру. Пән технологиялық мәселелерді шешу үшін тірі организмдерді, олардың жүйелерін немесе олардың тіршілік әрекетінің өнімдерін пайдалану мүмкіндіктерін, сондай-ақ гендік инженерия арқылы қажетті қасиеттері бар тірі организмдерді құру және оларды жетістіктер негізінде адам тәжірибесінде пайдалану мүмкіндіктерін зерттейді. қазіргі биология ғылымының.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Ағзалар биотехнологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты биотехнологиялық процестер саласындағы ғылыми жетістіктердің деңгейі туралы түсініктерді қалыптастыру – дәстүрліден гендік инженерияға дейін.Пән систематикасын, құрылымын, физиологиясын, биохимиясын, генетика мен өзгергіштікті, табиғатта таралуы мен рөлін, биотехнологиялық процестерді зерттейді. адам өміріндегі, сонымен қатар микроорганизмдер биологиясының негізгі заңдылықтары , микробтардың табиғаттағы заттардың айналымы процестеріндегі рөлі мен маңызы; жасушалық және эмбриологиялық инженерияға көзқарастар; соматикалық және жыныс жасушаларын клондау және генетикалық трансформациялау принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Кәсіпкерлік қызметпен байланысты экономикалық білім негіздерін; ғылыми дүниетанымды қалыптастыру үшін құқықтық, философиялық және әлеуметтік-гуманитарлық білім негіздерін меңгерген

  • Код ON2

    Биологиялық және химиялық процестердің дамуының негізгі түсініктері мен заңдылықтарын меңгерген

  • Код ON3

    Генетика мен селекцияның, эволюциялық теорияның, микро және макроэволюцияның негізгі заңдылықтары мен қазіргі жетістіктері туралы базалық түсініктерді қолданады

  • Код ON4

    Педагогикалық білімді, критериалды бағалау әдістерін, инклюзивті білім беру жүйесін, педагогикалық әдеп нормалары мен ережелерін дұрыс қолдануды көрсетеді

  • Код ON5

    Химиялық зерттеу,эксперимент жасау, биология және химия саласындағы зертханалық зерттеулердің нәтижелерін талдау және бағалау әдістерін меңгерген

  • Код ON6

    Педагогикалық процесті мемлекеттік стандарт талаптарына, жаңартылған бағдарламаларға , сондай-ақ биологиялық және химиялық ғылымдардың дамуындағы өзгерістерге байланысты жаңа технологияларға сәйкес жүзеге асырады

  • Код ON7

    Биология және химия теориясы мен әдіснамасын, сондай-ақ оларды ғылыми-зерттеу жұмысында пайдалану қабілетін меңгерген

  • Код ON8

    Зертханалық зерттеулер жүргізудегі биология және химия әдіснамасының рөлі мен маңызын түсіндіреді

  • Код ON9

    Шығармашылық ойлау элементтерін, онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, қашықтықтан білім беру оқиғаларының цифрлық құралдарын пайдалана отырып, кәсіби қызметті жүзеге асырады

  • Код ON10

    Жоғары біліктілікке, бәсекеге қабілеттілікке, жеке тұлғаның тұтастығына; еңбек нарығындағы өзгерістерге икемді бейімделу қабілетіне ие

Top