Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10109 Медициналық-профилактикалық іс в Семей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Медициналық-профилактикалық іс» магистрлік бағдарламаның мақсаты - денсаулық сақтау және халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету саласында кәсіби, ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыруға дайын білікті құзыретті мамандарды даярлау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M145 Медициналық-профилактикалық іс
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    "Ағылшын тілі" пәнінің-кәсіби білім беру саласында ағылшын тілін үйренуге тағайындалған орта жалпы білім беретін білім беру бағдарламасын іске асыратын негізгі Кәсіптік білім беру бағдарламасын игеру шегінде (ОПОП) негізгі жалпы білім беру базасында БББ даярлау кезінде біліктілігі орта буын жұмысшылары, қызметшілері мен мамандары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми жұмыстарды жазу және басылымға шығару
    Несиелер: 4

    Диссертациялық жұмысты көпшілік алдында қорғауды жүзеге асыруға және ғылыми зерттеу нәтижелерін рецензияланатын республикалық және шетелдік басылымдарда жариялауға мүмкіндік беретін дағдыларды қалыптастыру Диссертациялық жұмысты рәсімдеу, оның құрылымын анықтау. Мәтінде кестелік, мәтіндік және иллюстрациялық материалдарды жасау, сілтемелерді ұсыну. Қосымшалар мен ескертулерді ресімдеу. Мақала жазудағы жоспарлау, дайындау және бірізділік, жарияланымды жазудағы жүйелі тәсілді әзірлеу. Жариялау құрылымы. Жарияланымдардың қателері. Импакт-фактор. Жылдық индекс. Журналдардың дәйексөзділігі. Әдеби көздерді іздеу және пайдалану. Тиісті журналдарды іздеу. Жарияланымдарды басылымға беру. Жарияланымдардың ішкі және сыртқы рецензиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтауды ақпараттандыру
    Несиелер: 5

    Денсаулық сақтауды цифрландыру-аурулардың алдын алу, диагностикалау, емдеу және денсаулық сақтау жүйесін ұйымдастыру бойынша ғылыми дәлелді шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін медициналық ақпаратты жинау, талдау, қорыту және түсіндіру технологиясы. Қазіргі заманғы медицина мен фармакологияны дәл және сенімді талдау әдістерін қолданбай елестету мүмкін емес. Қазіргі уақытта денсаулық сақтау ұйымы медициналық ақпараттың үлкен көлеміне ие, оның көлемі үнемі өсіп келеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    " Осы "жоғары мектеп педагогикасы" оқу пәнін зерделеу МЖМБС жалпы мәдени, жалпы кәсіптік және кәсіптік құзыреттіліктерін қалыптастыруға, білім алушыларда педагогика ғылымы мен жоғары білім беруді дамытудың қазіргі заманғы мәселелері бойынша саналы кәсіптік ұстанымды қалыптастыруға, жоғары білім берудің өзекті педагогикалық мәселелері мен міндеттерін шешуге қабілеттілікке ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медициналық ЖОО оқыту мен бағалаудың әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу уақытпен қатар жүруге ықпал етеді, мұғалім оқу процесіне психологиялық қолайлы ортаны, Шығармашылық үшін еркіндікті қамтамасыз ететін оқытудың белсенді әдістерін енгізуі керек, ал студент білім беру технологияларын таңдауға мүмкіндік береді. Медициналық жоғары оқу орындарының оқу процесіне оқытудың дәстүрлі емес түрлерін енгізу тек мұғалім мен оқушының қалауына ғана емес, сонымен қатар кәсіби шеберлікке, шығармашылық әлеуетке, мұғалімнің өзінің мақсаттылығына, оның мотивациялық дайындығына және оқытудың белсенді әдістемелерін меңгеруіне байланысты. Оқытудың белсенді формаларын қолдану оқушының бойында маңызды құзыреттіліктерді – білім, Дағдылар, дағдылар, өзін-өзі дамытуға деген ұмтылысты қалыптастырады, ал мұғалім студенттермен бір уақытта кәсіби салада дамып, жетілдіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары білім саласындағы басқару
    Несиелер: 5

    /"Жоғары білім саласындағы басқару "таңдау пәніне жатады және"психологиялық-педагогикалық білім беру" бағыты бойынша МЖМБС құзыреттілігі мен базалық бөлігіне сүйенеді. Пәнді оқу үшін қажетті бастапқы талаптарға алдыңғы оқу сатысындағы пәндерді оқу процесінде қалыптасқан білім, білік және қызмет түрлері жатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептегі оқытушылық қызметтің негіздері
    Несиелер: 5

    "Жоғары мектептегі оқытушылық қызмет негіздері" пәні жоғары білім берудің негізгі білім беру бағдарламасы - магистратурада ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау бағдарламалары шеңберінде іске асырылады. Пән жоғары мектептегі педагогикалық қызметтің мазмұны мен мәні туралы түсініктерді қалыптастырады, жоғары мектепте оқытудың технологиялары мен әдістерін зерттеуге және оларды таңдау мен білім беру процесінде қолдану дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұрғындардың денсаулығына қоршаған ортаның әсер ету факторларының гигиеналық бағалауы
    Несиелер: 5

    Пән қоршаған ортаның қолайсыз факторларының халықтың денсаулығының әртүрлі көрсеткіштеріне әсерін зерттейді, қоршаған ортаның қолайсыз факторлары мен халықтың денсаулық жағдайының көрсеткіштері арасындағы себеп-салдарлық байланыстар туралы түсінік береді. Қоршаған ортаның сапасын және оның ластануының халықтың денсаулығына қауіптілігін бағалау негіздерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі қоғамның барлық маңызды құбылыстарына, оның ішінде оны түсінудің негізгі тарихи нұсқаларына ғылыми негізделген көзқарас қалыптастыруға баса назар аудара отырып, кең дүниетанымдық көкжиектің қалыптасуын зерттеуге бағытталған. Курс "Ренессанс философиясы", "XVII ғасыр философиясы" және "ағарту кезеңінің философиясы"үш негізгі бөлімнен тұрады. Курсты зерттеу алдында "Онтология және таным теориясы" және "Логика" сияқты пәндердің курстарын игеру, әлеуметтік философия курсын оқумен сәйкес келеді және шығыс философиясының әртүрлі нұсқаларын, сондай-ақ "мәдениетаралық өзара іс-қимыл"пәндерін зерттеуді бастайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экологиялық эпидемиология
    Несиелер: 4

    Пән экологиялық эпидемиологияның негіздерін қазіргі эпидемиология мен экологияның жаңа бағыты ретінде зерттейді, Медициналық және экологиялық қауіпсіздіктің өзекті мәселелерімен таныстырады. Экологиялық-эпидемиологиялық зерттеулер жүргізудің негізгі ұғымдарын, қағидаттары мен әдістерін зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоршаған орта факторларын гигиеналық реттеу
    Несиелер: 3

    Қоршаған орта факторларының гигиеналық сипаттамасы. Гигиеналық реттеудің негізгі принциптері. Қоршаған ортаның әртүрлі факторларының реттелу ерекшеліктері. Радиациялық қауіпсіздік саласындағы нормалау. Адам ағзасына аралас, кешенді және аралас әсерлердегі зиянды факторларды қалыпқа келтіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Төтенше жағдайлардың гигиенасы және эпидемиологиясы
    Несиелер: 3

    ТЖ кезінде эпидемияға қарсы қамтамасыз етудің негізгі принциптері мен міндеттері. Табиғи апаттар мен басқа да төтенше жағдайлар кезінде санитарлық эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастыру. ТЖ аймағында дезинфекция, дезинсекция және дератизацияны ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулықты нығайту және аурулардың алдын алу
    Несиелер: 4

    Денсаулықты нығайту және аурулардың алдын алу" пәні адам капиталына инвестицияларды барынша көбейту, сондай-ақ ұлт денсаулығының жоғары деңгейіне қол жеткізу мақсатында қолда бар ресурстарды тиімді пайдалану тұрғысынан қазақстандық қоғамның тұрақты дамуы контексінде Денсаулық сақтау жүйесін дамыту стратегиясы мен тактикасын тұтас және жүйелі түрде түсінуді береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биостатистика және эпидемиология
    Несиелер: 5

    "Биостатистика және эпидемиология" пәнін оқу кезінде магистранттардың алған білімі клиника мен денсаулық сақтаудағы әртүрлі жағдайлар мен тенденцияларды бағалауға,сондай-ақ медицина саласындағы ғылыми зерттеулерді орындауға арналған зерттеулерді жоспарлау,жүргізу және талдау үшін өте қажет Статистика принциптерімен танысуға мүмкіндік береді. Теориялық зерттеулерде де, дәрігердің практикалық қызметінде де медициналық деректерді статистикалық талдау мәдениетін арттыру қажеттілігі, ең алдымен, деректерді ұсыну және жүйелеу мәселелеріндегі заманауи жетістіктермен байланыстыі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау
    Несиелер: 5

    Мемлекеттік санитарлық қадағалаудың функциялары. Профилактикалық, Ағымдағы санитарлық қадағалау.Қадағалау әдістер Халықтың санитарлық-эпидемиологиялық саламаттылығын қамтамасыз ету саласындағы ҚР заңнамасын бұзушылықтар анықталған кездегі әкімшілік ықпал ету шаралары і. Балалар мен жасөспірімдерге арналған мекемелерде білім беру процесін ұйымдастыруды мемлекеттік санитариялық қадағалау. Балалар мен жасөспірімдер арасында сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыруды мемлекеттік санитарлық қадағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • SPSSтың деректерін өндеудегі заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Магистратура шеңберінде ғылыми зерттеулерді орындау келесі кезеңдерді қамтиды: жоспарлау, өткізу (деректерді жинау), алынған деректерді талдау және зерттеу нәтижелерін ресімдеу. Деректерді сапалы және барабар статистикалық талдаудың болмауы кез-келген зерттеуге күмән тудырады. Сондықтан статта жұмыс істеу дағдыларының болуы. (мысалы, SPSS бағдарламалары) кез келген деңгейдегі зерттеуші үшін, оның ішінде магистрант үшін де маңызды болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдеби шолуды әзірлеу
    Несиелер: 3

    Бұл пән магистранттарда хронологиялық тәсілді қалыптастырады, материалдар тарихи даму тұрғысынан баяндалады: бетбұрыс нүктелері олар болған ретпен сипатталады, ең маңызды гипотезалар мен олардың авторлары көрсетіледі, қарама-қайшы ағымдар сипатталады және автордың үлкен суретке қосқан үлесі міндетті түрде ашылады. Магистранттардың логикалық принципі зерттеу объектісін сипаттауға, оның ғылым мен практиканың іргелес салаларымен байланысын сипаттауға, халық шаруашылығы немесе қоғам үшін маңыздылығына арналған кіші бөлімдердің жазылуын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қауіпті жұқпалы аурулардың эпидемиологиясы
    Несиелер: 4

    Ұлттық және халықаралық деңгейде (АИТВ, геморрагиялық қызба, оба, туляремия, жіті вирустық гепатит және т. б.) қауіпті жұқпалы ауруларды бағалау үшін эпидемиологиялық зерттеулердің принциптері мен әдістері. Алдын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жобалық менеджмент
    Несиелер: 4

    Берілген пәнді оқытудың мақсаты-қажетті нәтижеге жету мақсатында ресурстарды тиімді бөлу және адамдарға әсер ету үшін қазіргі заманғы білімді, әдістерді, құралдарды, технологияларды қолдануға бағытталған кәсіби қызмет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Емдеу-алдын алу мекемесіндегі инфекциялық бақылау
    Несиелер: 3

    Этиология. Классификация. Аурухана инфекцияларының құрылымындағы іріңді-септикалық инфекциялардың (ПСИ) орны. Аурухана штамдары және олардың сипаттамасы. Тәуекел тобының сезімтал контингентінің ерекшелігі. Ауруханаішілік инфекциялардың пайда болу көздері, олардың дәстүрлі жұқпалы аурулар және GSI, экзогендік және эндогендік инфекция. Ауруханаішілік инфекциялардың берілу ерекшеліктері. Медицина қызметкерлерінің әлеуетті рөлі ауруханалық инфекциялардың таралуында. Эпидемияның көріністері процесс. Дәстүрлі жұқпалы аурулар мен ГСИ кезіндегі эпидемиялық процестің көріністерінің ерекшеліктері. Жарқыл түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми хат
    Несиелер: 4

    "Ғылыми жазу" пәні-Талдамалық мәтіндік қызметпен байланысты кәсіби құзыреттілікті және коммуникативтік құзыреттілікті кеңейтуді қалыптастырады. Бұл пәнді оқу магистранттарға ғылыми мәліметтер базасынан ақпарат іздеуге, мәтіндерді талдауға және рефераттауға, академиялық жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Курсты оқу студенттерге ғылыми мәліметтер базасынан ақпарат іздеуге, мәтіндерді талдауға және рефераттауға, академиялық жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON6

    Кәсіби тәжірибеге қажетті заманауи коммуникативтік және этикалық қағидаларды, оқытудың тиімді әдістерін қолданады.

  • Код ON4

    Ғылыми зерттеулер жүргізу, гигиена және эпидемиология саласында орындалған жұмыстардың нәтижелерін талдау, жалпылау және ұсыну дағдыларын қолданады.

  • Код ON5

    Денсаулық сақтаудың бәсекеге қабілетті медициналық ұйымдарын дамыту және тиімді ынтымақтастық үшін қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар мен креативті шешімдер ақпараттарын іздеу білімін пайдаланады

  • Код ON2

    Ғылыми-зерттеу саласындағы, кәсіптік-педагогикалық қызметте қолданбалы сипаттағы жаңа білім мен дағдыларды игере алады денсаулық сақтау.

  • Код ON3

    Өз шеңберінде денсаулық мәселелерін шешуге қабілетті ғылыми негізделген біліктілік.

  • Код ON1

    Ғылыми зерттеулерде басқарушылық шешімдерді қабылдауда ведомствоаралық пен сектораралық қағидаларды пайдаланады және дәлелді медицина тәсілдерін пайдаланады

Top