Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01521 Математика-Физика в Halyqtar dostyǵy

  • Математикалық талдау I
    Несиелер: 5

    Нақты сандар және жиындар теориясы. Тізбектер теориясы. Функцияның шегі. Функцияның үздіксіздігі. Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептеуі: дифференциалдық есептеудің негізгі теоремалары және оларды қолдану; айқын функцияның туындысы, кері функцияның туындысы; параметрлік түрде берілген функцияның туындысы; айқын емес түрде берілген функцияның туындысы. Лопиталь ережесі. Тейлор формуласы. Туынды көмегімен функцияны зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бір айнымалы функцияны таңдау
    Несиелер: 5

    Заттық сандар және жиындар теориясы. Тізбектер теориясы. Шектердің шегі, қасиеттері. Белгісіздікті ашу. Үздіксіз және үзілу функциялары. Дифференциалдық есептеу. Дифференциалдық есептеудің негізгі теоремалары және оларды қолдану. Функцияны туынды көмегімен зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау II
    Несиелер: 3

    Анықталмаған интеграл, интегралдаудың негізгі қасиеттері мен әдістері, бөлшек-рационалдық, иррационалдық, тригонометриялық және трансценденттік функцияларды интегралдау. Анықталған интеграл, анықталған интегралдың негізгі қасиеттері, Ньютон-Лейбниц формуласы. Анықталған интегралдың геометриялық және физикалық қолданылулары. Көп айнымалы функциялардың дифференциалдық есептеулері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогикалық зерттеулердің сипаттамаларын, логикасын білу; қазіргі заманғы білімнің негізгі аспектілері; тұтастық педагогикалық үрдістің құрылымдары мен қозғаушы күштері; жалпы білім беру үрдісінің мақсаттары, міндеттері, функциялары, мазмұны, әдістері, нысандары, оқыту құралдары мен білім беру құралдары; Педагогикалық мәселелерді шешуге қажетті ақпаратты табу, талдау және түсіндіру қабілеті; педагогиканың басқа ғылымдармен және практикамен байланысын ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көп айнымалы функцияны таңдау
    Несиелер: 3

    Көп айнымалы функциялар теориясы, интегралдар және интегралдау әдістері, жуықтау теориясы және қатарлар бөлімдерінде қамтылған негізгі ұғымдар, теоремалар мен тұжырымдар, дәлелдеулер мен есеп шығарудың әдіс -тәсілдері және практикалық қолданулары қарастырылады. Пәннің дифференциалдық теңдеулер мен матфизиканың классикалық және классикалық емес есептерін шешудегі рөлін дәйектеу, мәселелерді шешу жолдарын талдау, пәндік білімді интеграциялау жолдары сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Элементарлы математика
    Несиелер: 3

    Білім алушы орта мектепте және басқа да арнаулы орта оқу орындарында кәсіби қызметке дайындауға арналған, толық көлемде мектеп математикасының курсына кіретін бағдарламалық материалды қамтиды. Кәсіби тұрғыда есептердің түрлерін және белгілі алгоритмдер құру дағдысы қалыптасады; есеп шығару барысында ойды жүйелеп, оның жүйелілігін арттыруға қажетті әдістерді қолданады; ойлау әрекетіне қажетті теориялық және практикалық мәселерді ажыратады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физиканың компьютерлік әдістері
    Несиелер: 3

    Пәнде MATLAB бағдарламалау ортасы туралы жалпы түсінік қарастырылады; екі және үш өлшемді графиктерді форматтау; MathCAD және MATLAB жүйесінің графиктерімен жұмыс істеу және арнайы графиктерін құру; MATLAB жүйесіндегі физикалық құбылыстарды анимациялау және талдау; MathCAD және MATLAB бағдарламалау ортасында Паскаль тілінде физика есептерін шешу қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: кәсіпкерлік қызметті жүргізу үшін қажетті нормативтік құжаттарды, заңдар мен заңға тәуелді актілерді зерттеу, бизнесті ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру, іскерлік қарым-қатынасты, кәсіпкерлік этиканы қалыптастыру, персоналмен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, бәсекелестік орта жағдайында өндірістік - шаруашылық және қаржылық - талдамалық қызметті ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті қабілеттерді меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орта мектептегі физикадан демонстрациялық эксперименттер
    Несиелер: 5

    Пәнде демонстрациялық эксперименттің дидактикалық функциялары, физиканы оқыту әдісі ретінде демонстрациялық эксперименттің әдістемесінің негіздері, физиканың мектептегі курсына үйрету демонстрациялық эксперименттің жүйесі, демонстрациялық тәжірибелерді қою техникасы мен технологиясы талданады, физика кабинеті жабдықтарының элементтері және жеке демонстрацияларды қою технологиясы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепте қашықтықтан оқытуды өткізу әдістері
    Несиелер: 5

    Қашықтықтан оқу барысында мектепте оқушыларының пәнге деген қызығушылығы артады. Қашықтықтан білім беру барысында үй жұмысын орындауда оқулықтың тапсырмасы мен мәтіні бір-бірін толықтырады. Білім беру платформалары арқылы оқушылардың назарын жаңа тақырыпқа аудара отырып, мұғалім әрбір оқушының қызығушылығын, олардың мазмұнын толық түсінуге және пәнді оқып үйренуді оқулықтың тиісті бөлімін меңгерумен байланыстыра отырып, оны есте сақтауға деген ынтасын оятады. Әр түрлі деңгейдегі қызықты видеоматериалдарды көру арқылы балалардың бойынша жаңа сабақ тез жатталып қалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Комплексті талдау
    Несиелер: 5

    Комплекс айнымалы функцияларды интегралдау, аналитикалық функциялар. Комплекс айнымалы функцияларды интегралдауға тиісті есептерді шешу. Нүктелердің геометриялық орындары әдісі. Ұқсас түрлендіру әдісі. Симметрия әдісі. Параллель көшіру әдісі. Инверсия әдісі. Геометриялық салу есептерін шығарудың алгебралық әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пән сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторларын зерттейді. Студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын, әлеуметтік және азаматтық мәдениетін қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа деген саналы азаматтық ұстанымын айқындайды, осы құбылысқа қарсы тұрудың адамгершілік санасының құндылықтарын жүзеге асырады, өмірдегі сыбайлас жемқорлық құбылыстарына сыни талдау жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп экспериментінің техникасы
    Несиелер: 5

    Пәнде физиканы оқытудың эксперименталды әдісі; ғылыми және оқу физикалық экспериментінің құрылымы мен міндеттері; дидактикалық функциялар және оқу физикалық экспериментке қойылатын талаптар және оның ерекшеліктері, техника мен оны өткізу технологиясына қойылатын талаптар; зертханалық сабақтардың тақырыптары; физика кабинеттерін оқу жабдықтарымен жабдықтау принциптері; эксперимент қою үшін қажетті аспаптардың әрекет ету принципі сипатталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – құқық және құқықтық қатынастардың негізгі түсініктерін, еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықтағы өкілдіктер мен құзыреттерді, сонымен қатар экономика саласындағы теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру. Студенттерде экономикалық заңдылықтар, нарықтық экономиканың дамуындағы әртүрлі тенденцияларды тудыратын себептер, сонымен қатар оны реттеудің маңызды механизмдері туралы түсінік болуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық талдау III
    Несиелер: 5

    Оқыту объектілері қосылғыштары сандар немесе функциялар болатын ақырсыз қосылғыштардың қосындысы болып табылады. Зерттеудің негізгі мәселесі- ақырлы қосындының жинақтылығы және бар болуы болып табылады. Дәрежелік қатарлар, меншіксіз интегралдар, параметрден тәуелді интегралдар мен Фурье қатары теориясымен байланысты есептерді шешуге айтарлықтай көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: қазіргі заманғы ғылыми әдістер мен теориялық тұжырымдамалар туралы теориялық білімді қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің әдіснамасын меңгерген жан-жақты білімді зерттеушіні қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, зерттелетін тақырыптардың өзектілігі мен жаңашылдығын анықтау, дағдыларын қалыптастыру, ғылыми таным мен зерттеу әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері саласындағы білімді қалыптастырады, экологиялық және қауіпсіздік мәселелері басымдық ретінде қарастырылатын күнделікті және кәсіби қызмет, құндылық бағдарлар саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін оларды пайдалануға баса назар аударады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу-кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамыту. Қарым-қатынас мақсаты мен жағдайларына қарай кәсіби деңгейде байланыс орнату, коммуникацияны сауатты құру қабілетін дамыту. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде тілдік мінез-құлық бағдарламасын құру барысында шығармашылыққа, инновацияларға, алқалылыққа қабілеттілікті дарыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Термодинамика және кинетика
    Несиелер: 5

    Пәнде макроскопиялық жүйелердің тепе-тең қасиеттері, термодинамиканың басталуы және олардың салдары және практикада қолданылуы, тепе-теңдік теорияның нақты есептерінде термодинамикалық потенциалдарды қолдану қарастырылады; газ қоспасындағы және ерітінділердегі реакциялардың химиялық тепе-теңдігімен байланысты есептер шешіледі, қарапайым химиялық реакциялардың жылдамдығы анықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    "Инклюзивті оқыту" курсы қазіргі заманғы отандық және шетелдік педагогикаға қол жеткізуге негізделген таңдау пәні ретінде өзіндік оқу пәніне бөлінген. Пәнді оқу барысында дамуында ауытқулары бар балалардың білім беру перспективасының қазіргі жағдайын сипаттайтын инклюзия, интеграция, психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу, инклюзивтік білім беру, тьюторлық және т.б. ұғымдардың мазмұны ашылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 5

    Пәнде электромагнетизмнің негізгі ұғымдары қарастырылады: заряд, электр және магнит өрісі, олардың кернеулігі мен потенциалы, ток, электромагнитті тербелістер мен толқындар; электромагнетизмнің негізгі заңдары мен теоремалары, магниттік қабылдағыштығы бойынша заттардың жіктелуі баяндалады; заттардың электромагнитті өрістермен өзара әрекеттесуі кезіндегі негізгі параметрлері сипатталады және практикалық есептерді шешу үшін электромагнетизм заңдарын қолданылуы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Алгебра және сандар теориясы
    Несиелер: 5

    Білім алушы алгебраның негізгі түсініктері мен әдістерін сипаттайды; математикалық білім жүйесіндегі қазіргі заманғы алгебраның рөлін анықтайды; математикалық мәдениеттің алгебралық құрамын ашады; математикалық модельдеудің қазіргі заманғы тұжырымдамаларының базасы ретінде алгебраның теориялық негіздерін меңгереді; студентердің абстрактілі ойлау қабілеті және абстрактілі ұғымдармен жұмыс істеу дағдысы қалыптасады; есептер шығару барысында ойды жүйелеп, оның жүйелілігін арттыруға қажетті әдістерді қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Механика негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнде кеңістікте денелердің орын ауыстыруымен байланысты физикалық құбылыстар қарастырылады; механикалық жүйелерді сипаттаудың кинематикалық және динамикалық әдістері, материалдық нүктелер мен қатты денелер жүйесінің динамика заңдары, механикалық шамаларды сақтау заңдары құрастырылады, модельдік түсініктер негізінде механикалық жүйелердің физикалық қасиеттері зерттеледі, тұтас орта механикасының негізгі ұғымдары енгізіледі, физиканың практикалық есептерінің есептері келтіріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математика тарихы
    Несиелер: 5

    Алғашқы математикалық түсініктер мен ұғымдардың, алғашқы математикалық теориялар мен әдістердің пайда болуын білу және түсіну. Орта Азия, Таяу және Орта Шығыс, орта ғасырлық Еуропа математикасын зерттеу. Аналитикалық геометрияның пайда болу ерекшеліктерін білу және түсіну, дифференциалдық және интегралдық есептеулерді құру. Қатарлар теориясыны, дифференциалдық теңдеулерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім беру теориясы мен әдістемесінің жалпы мәселелерін білу және түсіну; білім беру мен тұлғаны дамытудың негізгі теориясы; заңдар мен принциптер, білім беру нысандары мен әдістері қазіргі заманғы теория мен практиканың практикалық мәселелерін анықтау қабілеті; білім мен өзін-өзі тәрбиелеу қабілеті; білім беру қызметін жүзеге асыруға мотивациялық және әдістемелік дайындығын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Кəсіби қызметінде болашақ маман. Халықаралық байланыстар және олардың заманауы мамандардың өміріндегі ролі. Кездесулер,келісім-шарттар,телефондық сөйлесулер. Келіссөздер,кәсіби дебаттар,презентациялар, конференциялар. Іскери келіссөздер (түйіндемелер; ілеспе хаттар; ұсыныс хаттар; рекламация, өтініш, ақпаратты сұрау, запрос информации, растау-хаттары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мектепте математиканы оқытудың мақсаттары мен міндеттері. Математикалық білімнің мазмұны. Математикалық тұжырымдамаларды қалыптастыру әдістері. Дәлелдемелерді оқыту әдістері. Математикалық есептерді шешу әдістемесі. Математикалық дағдыларды қалыптастыру әдістері. Математиканы оқыту әдістемесі. Математика сабағы, оның ерекшеліктері. Математика сабағының әртүрлі түрлері. Математикалық білімнің дифференциациясы. Деңгейлік және профильдік дифференциация.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер
    Несиелер: 5

    Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер пәнінің негізгі мақсаты студенттерді элементар математика курсындағы тригонометриялық теңдеулермен теңсіздіктерді шешудің теориясымен және оларды шешудің әдіс-тәсілдерімен қаруландыру болып табылады. Бұрыш және бұрыш ұғымын жалпылау. Санды аргументтің тригонометриялық функциялары. Негізгі барлық тригонометриялық формулалар. Тригонометриялық функциялардың анықтамалары,қасиеттері және графиктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Білім алушы кездейсоқ және ақпараттық процестердегі заңдылықтардың анықтайды; адам өміріндегі барлық саласындағы кездейсоқ процестердің математикалық және компьютерлік моделін құрады; ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика әдістерін әр түрлі қолданбалы есептерді шешуде кеңінен қолданады; табиғаттағы кез-кезген кездейсоқ процестерді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Бұл курста қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдары мен анықтамаларын, бірінші және жоғары ретті теңдеулердің жекелеген түрлерін интеграциялау әдістерін қарастырады; қарапайым дифференциалдық теңдеулерді және қарапайым теңдеулерді жеке туындылармен сапалы интегралдау әдістерімен жұмыс істеу дағдылары қалыптасады; жаратылыстанудың әр түрлі облыстарында кездесетін нақты дифференциалдық теңдеулер мен жүйелерді шешудің тиімді әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 6

    Векторлар, оларға амалдар қолдану, скалярлық, векторлық, аралас көбейтінділер. Жазықтықтағы аналитикалық геометрия: түзу теңдеулері, түзулердің өзара орналасуы, түзулер арасындағы бұрыш. Кеңістіктегі аналитикалық геометрия: кеңістіктегі түзу және жазықтықтың теңдеулері, олардың өзара орналасуы және олардың арасындағы бұрыш. Екінші ретті қисықтар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандар теориясы
    Несиелер: 5

    Жай сандар және олардың қасиеттері. Арифметиканың негізгі теоремасы. Канондық жіктеу. Модульмен салыстыру қатынасы және оның қасиеттері. Шегерімдер кластары. Эйлер және Ферма теоремалары. Арифметикалық прогрессиядағы жай сандар жиындардың шексіздігі туралы Дирихле теоремасы. Сандық салыстыру. Бірінші және екінші дәрежелерді салыстыру. Қарапайым модуль бойынша n-ші дәрежені салыстыру. Алғашқы түбірлер модуль бойынша р және 2р. Алгебралық және трансценденттік сандар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ықтималдар теориясының есептерін шешудің арнайы әдістемесі
    Несиелер: 5

    Студенттердің ой-өрісін дамыту мәселесі ықтималдық есептерді шешу барысында ақыл - ойдың орындалуымен, қабылдауымен және есте сақтауымен қалыптасады. Математикалық есептерді шешу кезінде орындалатын дағдылар: берілген есепті талдау, ізделінген және ұсынылған, бұрын шығарған есептермен салыстыру, қасиеттерді анықтау, қарапайым модельдер құру, ойлау экспериментін жүзеге асыру, біріктіру, есепті шешуге қажетті ақпаратты таңдау, оны жүйелеу, символизм,график түрінде тұжырымдап,есепті шешу барысында қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәнде мектептегі физиканы оқытудың міндеттері мен қазіргі концепциясы; физика бойынша оқу сабақтарын ұйымдастыру формалары; физиканы оқытудың әдістері мен тәсілдері; демонстрациялық эксперимент, физика бойынша зертханалық сабақтар; физика есептерін шешу әдістемесі; оқушылардың білімі мен іскерлігін бақылау түрлері; оқытудың жаңа технологиялары, мектептегі физика бөлімдерін оқыту әдістемесі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физика тарихы
    Несиелер: 6

    Пәнде физика ғылымының дамуының негізгі кезеңдері баяндалады; ғылымның дамуындағы қандай да бір бағыттардың дамуын ынталандыратын әр кезеңдерде физиканың дамуын анықтайтын негізгі факторлар қарастырылады; физика мен техника және басқа да ғылымдардың дамуының өзара байланысы, олардың өзара байланысы көрсетіледі; физика мен техниканың дамуындағы нақты ашылулар мен зерттеулердің рөлін бағалау жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 15

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) (минор) – білім алушыларға қосымша құзыреттіліктерді қалыптастыру мақсатында анықталған пәндер және (немесе) модульдер және оқу жұмысының басқа да түрлерінің жиынтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математикалық логика және дискретті математика
    Несиелер: 5

    Логикалық функциялар, алгоритмдер, графтар, кодтау теориясының негізгі ұғымдарын меңгеру, жиындар және оларға қолданылатын амалдар туралы, комбинаторика элементтері туралы; жиындар теориясының негізін білу; жалпы алгебраның элементтерін білу; - предикаттар және оларға қолданылатын амалдарды білу, кодтау теориясының элементтерін білу; -логикалық формуламен берілген бульдік функциялар үшін ақиқат кестесін құра білу; -предикаттық формулалардың ақиқаттығын анықтай білу; -жиындарға арифметикалық амалдарды қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Практикадағы электромагнетизм
    Несиелер: 4

    Пәнде электрмагниттік өрістер, электрмагниттік сәулелену, басқарылатын толқындар, резонанс, акустикалық аналогтар, электрмагниттік күштер мен энергия қарастырылады; есептерді шешу, эксперименттерді жүргізу әдістері талданады; электрмагниттік құбылыстардың практикалық қолданылуы: сымды, сымсыз, оптикалық байланыс, электрмагниттік құрылғылардың сұлбалары, микротолқынды байланыс, радар, антенналар, генераторлар, Қозғалтқыштар мен датчиктер, оптикалық және акустикалық аспаптар, электр энергиясын өндіру және қолдану қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Баламалы энергия көздері
    Несиелер: 3

    Пәнде негізгі анықтамалар мен тұжырымдар; жаңартылатын және жаңғыртылмайтын энергияның баламалы көздерімен байланысты теориялық аспектілер; энергияны түрлендіретін құрылғылардың негізінде жатқан әсерлер мен құбылыстардың физикалық принциптері; энергияның қандай да бір көзінің тиімділігін есептеудің негізгі әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стереометриялық есептерді шығару практикумы
    Несиелер: 3

    Стереометриялық есептерді шешудің әдістері мен тәсілдерін білу және түсіну. Стереометрия есептерін координаттық және векторлық әдістермен шеше білу. Көп қырлы модельдерді құру кезінде графикалық мәдениетті қалыптастыру. Кеңістіктік көрініс пен қиялды дамыту. Күрделілігі жоғары деңгейдегі міндеттерді шеше білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қолданбалы оптика
    Несиелер: 5

    Пәнде заманауи оптика негіздері, жарықтың таралу заңы және бейнелердің қалыптасуы, оптикалық сәулелену қасиеттері, оның заттармен өзара әрекеттесуі; оптикалық жүйелердің сипаттамалары, олардың элементтік базасы қарастырылады; қарапайым оптикалық жүйелердің құрылысы мен әрекетінің негізгі принциптері көрсетіледі; оптикалық жүйенің сипаттамаларын анықтау мысалдары және оптикалық жүйе элементінің бейненің қалыптасуына әсерін сипаттау келтіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Атом және атом ядросның физикасы
    Несиелер: 5

    Пәнде атомдық, ядролық физика және элементар бөлшектер физикасының негізгі ұғымдары; қолданылатын физикалық шамалардың тәртіптері; негізгі эксперименттер және негізгі эксперименталды нәтижелер қарастырылады. Атомдық және ядролық физиканың эксперименталды әдістері талданады; тәжірибелік есептерді шешу және зертханалық жұмыстарды жүргізу кезінде Атомдық және ядролық физика заңдарын қолдану түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Молекулярлық физика
    Несиелер: 4

    Пәнде газдардың молекулалық-кинетикалық теориясының негіздері, молекулалық физиканың негізгі модельдері және олардың заңдылықтары, макрожүйелердің статистикалық заңдылықтары, жылу сыйымдылық теориясының негіздері,тасымалдау құбылыстары, термодинамиканың бастамалары, сұйықтардың қасиеттері, қатты денелер және фазалық ауысулар; термодинамикалық жүйелердің негізгі параметрлерін бағалау жүргізіледі, есептерді шешімін талдау, зертханалық жұмыстарды жүргізу және термодинамика заңдарын практика жүзінде қолдану қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қолданбалы ядролық физикаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәнде ядролық физика және элементар бөлшектер физикасы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар, микрофизикадағы негізгі құбылыстар мен процестер, олардың ғаламның эволюциясындағы рөлі; осы құбылыстар мен процестерді қолданбалы пайдалану мүмкіндіктері; ядроның құрылымына, радиоактивті ыдырау заңдары мен ядролық реакцияларға, элементар бөлшектердің негізгі қасиеттеріне және бөлшектердің өзара әсерлеуін қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орта мектепте физика есептерін шығару әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәнде физикалық есептердің түрлері мен құрылымы, оларды оқу процесінде қолдану әдістемесі қарастырылады; әртүрлі типтегі есептерді шешу әдістемесі, стандартты есептерді шешудің жалпы және жеке алгоритмдері талданады; әртүрлі бөлімдердің есептерін шешу әдістері және мектеп физикасының әртүрлі бөлімдері бойынша есептерді шешудің жеке алгоритмдері; стандартты есептерді шығармашылық есептерді түрлендіру мысалдары келтірілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қиындығы жоғары есептерді шығару
    Несиелер: 5

    Қиындығы жоғары есептерді шығару пәнінің басты мақсаты студенттерді стандарт емес есептерді шешудің әр түрлі әдіс-тәсілдеріне баулу болып табылады. Математикалық есептерді шешудің келесі әдістері қарастырылады: 1)векторлық әдіс. 2)дифференциалдық есептемені қолдану әдісі. 3)классикалық теңсіздіктерді қолдану әдісі. Қиындығы жоғары мәтіндік есептерді шешу жолдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физикадағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 3

    Пәнде сабақ өткізу кезінде физикалық құбылыстарды компьютерлік моделдеуді қолдану қарастырылады; сабақты ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу және ғылыми эксперимент (мультимедиалық технология) процесінде аудио - теле, визуалды және виртуалды коммуникациялардың қазіргі заманғы құралдарын пайдалану талданады; оқытушылар арасындағы қарым-қатынас үшін желілік технологияларды пайдалану және оқушылардың ақпаратқа қашықтан қол жеткізуін қамтамасыз етуі (онлайн-технология) қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оптика
    Несиелер: 5

    Пәнде жарықтың затпен өзара әрекеттесуімен байланысты құбылыстардың физикалық негіздері; оптикалық құбылыстар саласындағы негізгі эксперименталды нәтижелері; геометриялық және толқындық оптиканың негізгі заңдары, оптика есептерін шешу әдістері, оптикалық құбылыстар мен заттарды зерттеу үшін қазіргі заманғы эксперименталды құрылғылардың жұмыс істеу принциптері және құрылысы, оптикалық әдістер арқылы талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Астрономия
    Несиелер: 5

    Пәнде Ғаламның құрылысы мен дамуы туралы түсініктердің эволюциясы сипатталады; негізгі эксперименталды фактілер, астрономия ұғымдары мен заңдары; астрономиялық зерттеу әдістері және олардың ғаламдағы эволюциялық процестердің құрылысы мен динамикасын танудағы рөлі; орта жалпы білім беру мекемелерінде пәнді оқыту әдістемесі баяндалады; астрономиялық құралдардың құрылысы және практикалық астрономия есептерін шешу түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Астрофизика
    Несиелер: 5

    Пәнде галактикалық және сыртқы галактикалық астрономия сипатталады; галактиканың пайда болуы мен эволюциясы; космология мен космогонияның негізгі ұғымдары мен принциптері; жұлдыздардың тууы, өмірі мен өлімі; Күн жүйесінің пайда болуы мен ерте эволюциясы туралы қазіргі заманғы түсініктер баяндалады; ғаламшардың шығу тегі мен әлемнің өмірі түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON9

    Оқытудың инновациялық технологияларын пайдалана отырып, физика және математика бойынша сабақтарды жобалау, жоспарлау және өткізу.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметте жаратылыстану, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық және инженерлік білімдерін көрсету. Сонымен қатар математикалық, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін қолдану.

  • Код ON8

    Пәнаралық байланыстарды, физика мен математиканың ғылыми-техникалық прогреспен өзара байланысын пайдалана отырып, физика мен математикадан оқу сабақтарын өткізу.

  • Код ON3

    Ақпараттық және есептеу сауаттылығы, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау қабілеті, мақсатты қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау қабілеті болуы.

  • Код ON12

    Жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, өз әрекеттерін түзету және әр түрлі әдістерді қолдану.

  • Код ON5

    Физика және математиканы оқыту әдістемесі бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүзеге асыру.

  • Код ON10

    Жалпы орта білім беру бағдарламасының жаңартылған мазмұнына сәйкес оқыту нәтижелері мониторингінің жаңа нысандарын, критериалды бағалау жүйесін пайдалану.

  • Код ON11

    Белгісіздік жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік дағдылар мен жұмыс дағдыларын пайдалану.

  • Код ON6

    Білім беру мекемелеріндегі физика және математика мұғалімінің қызметі туралы, инклюзивті білім беру ерекшеліктері және оқушылардың физиологиялық ерекшеліктері туралы жүйелі түсінікке ие болу.

  • Код ON1

    Кәсіби орта мен социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін коммуникация жасау.

  • Код ON4

    Физикалық процестер мен құбылыстардың жүруінің негізгі заңдылықтарын түсіндіру және кәсіби қызметте және күнделікті өмірде есептерді шешу үшін физика заңдары мен теорияларын білу.

  • Код ON7

    Физика және математика дамуының тарихы мен қазіргі тенденцияларын, физика және математиканы оқыту әдістемесін білуін көрсету, оны білім беру қызметінде қолдану.

Top