Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасымен әдістемесі в Mardan Saparbaev Instityty

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты университеттің миссиясы мен академиялық саясатын және стратегиялық даму жоспарын негізге ала отырып, қазіргі қоғамның серпінді сұраныстарына сәйкес сыни тұрғыдан ойлайтын, шығармашыл және функционалды сауатты, кәсіби қызметі үшін қажетті құзыреттіліктерді игерген, өмір бойы білім алатын, еңбек нарығының жаңа талабына икемді білікті маман дайындау ұстанымында анықталған
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Гуманитарлық білім жүйесіндегі жоғары мектеп педагогикасының орнын, рөлін және маңыздылығын қарастырады. Жоғары білімнің даму тарихын, педагогикалық зерттеуді құру мен жүргізудің негізгі теориялық-әдіснамалық және этикалық принциптерін, педагогикалық процесті құрудың ерекшелігін, құрылымы мен модельдерін, педагогикалық әдістердің жіктелуін және оларды қолданудың заманауи тәсілдерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Ұжымды әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында қалай басқару керектігін түсіндіреді. Басқарушылық қызметтің психологиялық теорияларының негізгі ұғымдарын талдайды: менеджмент психологиясының теориясы мен практикасы; ұйымдағы коммуникация психологиясы; менеджер психологиясы; персоналды басқарудың психологиялық аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Іскерлік және ғылыми салалардағы ауызша және жазбаша қарым-қатынас функцияларын түсіндіреді. Анықтамалық, әдістемелік және ғылыми әдебиеттердегі қажетті ақпаратты пайдаланады. Оқытылған тілдік материалға, фондық елтанушылық және кәсіби білімге сүйене отырып, мамандық бойынша шынайы монологиялық және диалогтік сөйлеуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-дағы оқу-тәрбие процесінің технологиясы
    Несиелер: 5

    Үздіксіз білім беру тұжырымдамасын іске асыру жағдайында білім беру процесін ұйымдастыру әдістемесінің ерекшеліктерін түсіндіреді. Бейіндік мектепте оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру әдістемесінде педагогикалық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастырады. Педагогикалық қызметтің нәтижелерін талдайды және өзін-өзі дамытуға жағдай жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш білім берудің мазмұны және оқыту технологиясын жасаудың ғылыми-теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Заманауи педагогикалық технологияларды қолданудың әдіснамалық негізі туралы түсінік қалыптастырады. Білім беру бағдарламаларына, оқыту әдістеріне, бастауыш мектепте оқыту формаларын ұйымдастыруға үйретеді. Бастауыш мектептегі тәрбиені жаңғырту негіздерін талдайды, оқу - тәрбие процесіне жаңа техникалық құралдарды енгізуді талдайды. Жаңа үлгідегі оқу орындарында адамгершілік білім беру жүйесін құрудың мәнін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым тарихы мен философиясының өзекті мәселелерін, ғылымның табиғатын философиялық түсінудің қазіргі әлемдік дәстүрі ретінде қарастырады. Ғылым тарихы мен философиясының қазіргі заманғы мәселелерін, қазіргі тарих пен ғылым философиясының тұжырымдамалық және әдіснамалық аппаратын түсіндіреді. Ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ғылым тарихындағы философиялық мәселелерге салыстырмалы талдау жүргізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым мен бастауыш білімнің өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Бастауыш жалпы білім берудің, инновациялық білім беру саясатының әртүрлі бағыттарын сыни талдау және бағалау әдістерін салыстырады. Ғылым мен бастауыш білім беруді дамытудың негізгі тұжырымдамалары мен тәсілдері, бастауыш білім берудегі инновациялық білім беру саясаты туралы түсінік қалыптастырады. Білім беру жүйесінің ғылымды дамытудағы орнын сипаттап, өз бетінше оқуға бағыттауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлікті қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Педагогикалық шеберлікті қалыптастыру мен дамытудың техникасы мен ерекшеліктерін түсіндіреді. Кәсіби этиканы, кәсіби дағдыларды және стандартты емес жағдайларда шешім қабылдау қабілетін қалыптастырады. Магистранттың кәсіби өсуі мен өзін-өзі жетілдіруін, педагогикалық шеберлігіне қажетті құрамдас бөлік ретінде педагогикалық мәдениетті бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш білім беру сапасын бағалаудың халықаралық жүйесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш білім беру сапасын бағалаудың халықаралық жүйелерін түсіндіреді. Бастауыш білім беру жүйесінде білім сапасын бағалаудың халықаралық деңгейін сипаттайды. Бастауыш білім берудегі халықаралық бағалау жүйесі арқылы оқушылардың білім сапасын жетілдірудің жаңа әдістері мен тәсілдерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш білім берудің заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    Қазіргі педагогикалық ғылым мен білім берудің жалпы әлемдік және қазақстандық даму үрдістерін қарастырады. Бастауыш мектепте оқытудың қазіргі заманғы теориясы мен практикасының, ұсынылатын инновациялардың, бағдарламалардың, ғылыми, әдістемелік және оқу әдебиетінің жай-күйін талдау және сыни бағалау құзыреттілігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте педагогикалық білім беру процесін жетілдіру
    Несиелер: 4

    Білім берудегі нормативтік құжаттарды, заманауи дидактиканың өзекті мәселелерін, заманауи білім беру бағдарламасының мазмұнын түсіндіреді. Жоғары оқу орындағы заманауи білім беру технологиялары, терминдердің, түрлердің, ғылыми негіздерін сипаттайды. Заманауи білім беру парадигмасы негізінде жоғары мектеп мамандарының тұлғасын талдайды. Педагогикалық пәндерді оқытудың практикалық және теориялық әдістемесінің негіздерін жіктейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш білім беру жүйесіндегі ІТ технологиялар
    Несиелер: 5

    Ақпараттық технологиялар саласындағы қажетті теориялық ережелерді түсіндіреді. Кәсіби мәселелерді шешу үшін жалпы және арнайы қолданбалы бағдарламалық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. Өз ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыруда заманауи ақпараттық технологияларды өз бетінше таңдау және пайдалану жолдарын түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі сапа менеджменті жүйесі
    Несиелер: 5

    Менеджмент негізінде мектепті басқару принциптерін және заманауи басқару технологияларын түсіндіреді. Сапа менеджменті жүйесінің негізгі қағидаттарын және орта білім беретін мектепті практикаға енгізу әдістемесін көрсетеді. Қажетті сапаға қол жеткізу үшін одан әрі басқара отырып, өнім, жұмыс және қызмет көрсету сапасының деңгейін сандық анықтау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш мектептегі интербелсенді оқыту
    Несиелер: 5

    Интерактивті оқытудың оңтайлы әдістерін түсіндіреді. Бастауыш мектепте интерактивті оқытудың заманауи тәсілдерін талдайды. Бастауыш мектепте интерактивті оқытудың танымдық процестерін қалыптастырады. Білім беру саласындағы интерактивті оқытудың озық технологияларын пайдалану қажеттілігін дәлелдейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикадағы зерттеудің математикалық әдістері
    Несиелер: 5

    Педагогикалық зерттеулер математикалық әдістерді қолдану туралы білім жүйесін, математикалық жүйелер, құбылыстар және жағдайларды модельдеу құралдарын пайдаланудың себептерін түсіндіреді. Қазіргі жаңа педагогика мен математикалық модельдеу әдістеріндегі математикалық және ықтималдық әдістер негізінде педагогикалық зерттеулер нәтижелерін статистикалық өңдеуде қолдану тәсілдерін салыстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаңа типтегі бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби дағдыларын жетілдіру
    Несиелер: 5

    Жаңа типтегі бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби дағдыларын жетілдіру мәселелерін қарастырады. Оқушылардың жас және жеке психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуді жоспарлаудың мақсаттары мен міндеттерін түсіндіреді. Әдістемелік сипаттағы педагогикалық мәселелерді анықтайды және оларды шешудің жолдарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дербес әдістемелік пәндерді оқытудың ғылыми-теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Проблемаларды кешенді талдау және көп қырлы зерттеу және оқытушылық міндеттерді шешудің ұтымды жолдарын іздеу контекстінде сабақтарды өз бетінше өткізуге үйретеді. Өзінің кәсіби оқытушылық қызметі тәжірибесінде дидактиканың, проблемалық оқытудың заманауи технологияларын іске асыру үшін бағалайды. Оқу процесін жоспарлайды, оқу бағдарламаларын жасайды және жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаңа формациядағы педагог тұлғасын жетілдіру
    Несиелер: 5

    Жаңа тұрпаттағы педагог тұлғасын жетілдіру бойынша өзекті мәселелерді қарастырады. Психологиялық модельдеу мен болжаудың жаңа әдістерін қолдануды түсіндіреді. Оқытудың жаңа тұжырымдама-ларына негізделген оқу процесін құрастырады. Қызмет нәтижелерін болжайды және өзін-өзі жетілдіру процесін жоспарлайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық деонталогия
    Несиелер: 5

    Педагогикалық деонтологияның принциптерін, нормалары мен ережелерін түсіндіреді. Білім беру процесінде мұғалімдердің деонталогиялық дайындығын қалыптастырады. Педагогикалық процеске қатысушылардың кәсіби талаптарына сәйкес педагог тұлғасының ерекшеліктерімен кәсіби қарым-қатынастарының ерекшеліктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістері
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері туралы түсініктерді қалыптастырады. Зерттеудің әдіснамалық аппаратын анықтайды: зерттеу мақсаты мен міндеттері, мәселесі, нысаны, пәнін, зерттеу гипотезасы. Тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді, оның ішінде пәнаралық зерттеулерді жобалауға және жүзеге асыруға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми-педагогикалық жобалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Ғылыми-педагогикалық бағыттағы жобалау технологияларын мәнін айқындайды. Жобалау технологиясының жаңа әдістерін жан-жақты талдауға және меңгеруге ықпал етеді. Жобалау технологиясын қолдана отырып, оқушының білім сапасын жақсарту әдістері мен амалдарын түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі инновациялық қызмет
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың білім беруде инновациялық технологияларды енгізу саласындағы кәсіби қызметке дайындығын қалыптастырады. Білім беру мекемесінде инновациялық қызметті ұйымдастырудың ғылыми- теориялық негіздерін, инновациялық қызметтің мақсатын, міндеттерін, шарттарын, кезеңдерін, құралдарын, нысандары мен әдістерін түсіндіреді. Бастауыш сынып оқушыларына арналған әртүрлі оқыту, тәрбиелеу және дамыту теориялары, негізгі білім беру бағдарламалары туралы білімдерін салыстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқу процесінде бастауыш сынып оқушыларының тілдік сауаттылығын жетілдіру
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектепте тілдік білім берудің әртүрлі жағдайлары мен қарым-қатынас салаларында өз ойларын еркін білдіруге үйретеді. Танымдық жаттығуларға, дағдыларға, қабілеттерге, қарым-қатынас жасауға бейімдейді. Тілдерді оқыту процесінде адамзат және әлем туралы түсінік қалыптастырады. Өз көзқарасын дәлелдеп, тіл мен әдеби мұраның құндылығын түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаңа шындықта кәсіби шеберлік дағдыларын жетілдіру
    Несиелер: 5

    Жаңа шындықтағы кәсіби шеберлік дағдыларын жетілдірудің өзекті мәселелерін қарастырады. Педагогикалық қарым-қатынаста оқушылардың жеке даму ерекшеліктерін түсіндіреді. Педагогикалық мақсатты және психологиялық қауіпсіз білім беру ортасын сипаттайды. Педагогикалық бақылау формаларын жүргізуді, педагогикалық жағдайларды және қазіргі мектепте оларды шешу әдістерін жобалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON7

    Дамудың негізгі тұжырымдамалары мен тәсілдерін, ғылымның, бастауыш білім берудің инновациялық білім беру саясатын және жоғары мектептегі педагогикалық білім беру процесін талдайды. Зерттеу тақырыбы бойынша жобаларды жоспарлайды және жүргізеді.

  • Код ON10

    Бастауыш білім сапасын бағалаудың халықаралық жүйесі арқылы білім сапасын бағалайды. Нәтижелі мақсатқа жетудегі оқыту технологиясының ерекшеліктерін талдайды. Ғылымның жаңа жетістіктері мен оның даму перспективаларын зерттейді.

  • Код ON9

    Өзінің кәсіби оқытушылық қызметінде дидактиканың, проблемалық оқытудың заманауи технологияларын, математикалық модельдеу әдістерін іске асырады.

  • Код ON12

    Ғылыми - зерттеу жұмысының ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін, материалдарды өз бетінше іздеудің нәтижелерін дәлелдейді. Ізденіс жұмыстарының оң және теріс салдарын зерттейді.

  • Код ON1

    Қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдайды және бағалайды, зерттеу және практикалық міндеттерді, оның ішінде пәнаралық салаларды шешу кезінде жаңа идеяларды генерациялайды.

  • Код ON4

    Білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілер мен жаңа ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, бастауыш және жоғары білім берудің оқу-тәрбие процесін жоспарлайды.

  • Код ON3

    Басқару қызметінің үдерістерін, білім беру үрдісінің құбылыстарын талдайды, оқытушы жұмысының әдістемелік жүйесін жобалайды.

  • Код ON2

    Инновациялық коммуникациялық және тілдік технологияларды қолданады.

  • Код ON8

    Бастауыш мектепте оқытудың қазіргі теориясы мен практикасының жай-күйін сыни тұрғыдан бағалайды. Тілдік сауаттылық және ғылыми-педагогикалық жобалау технологияларын дағдыларын меңгерген. Өз көзқарасын зерттеу мәселесі бойынша дәлелдейді, тіл мен әдеби мұраның құндылығын түсінеді.

  • Код ON5

    Жаңа педагогикалық және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, білім беру сапасының менеджменті жүйесі негізінде мектепті басқару принциптерін қолданады.

  • Код ON11

    Оқу-тәрбиенің жаңа тұжырымдамаларына негізделген оқу процесін құрастырады. Әдістемелік сипаттағы педагогикалық проблемаларды анықтайды, психологиялық қауіпсіз білім беру ортасын, педагогикалық жағдайларды айқындайды және оларды шешудің жолдарын табады.

  • Код ON6

    Педагогикалық шеберлікті қалыптастыру және дамыту мәселелерін зерттейді. Білім беру саласындағы интерактивті оқытудың озық технологияларын пайдалану тиімділігін түсіндіреді.

Top