Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01503 Математика в "Ақмешіт" гуманитарлық-техникалық институты

  • Элементарлық математика
    Несиелер: 5

    Пән алгебралық және трансценденттік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістерін, параметрлері бар есептерді шешу әдістерін, стереометриядағы салу есептерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән педагогикалық мамандықтың жалпы сипаттамасын, мұғалімнің кәсіби қызметін, мұғалімнің жалпы және кәсіби мәдениетін ашады: мәні, ерекшелігі, өзара байланысы; қазіргі педагогтің педагогикалық қабілеттері мен іскерліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебра
    Несиелер: 6

    Пән негізгі ұғымдарды, заңдылықтарды, алгебра теорияларын, нақты есептерді шешу әдістерін зерттейді, математикалық интуицияны, мәдениетті дамытады, ғылыми көзқарас пен логикалық ойлауды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінің модулі (Экономикалық теория негіздері, Кәсіпкерлік негіздері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
    Несиелер: 5

    Болашақ мамандарда сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың экономикалық шаралар жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сондай-ақ ол үшін экономикалық ғылымның заңдылықтары мен әдістерін пайдалана отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық үлгілерін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерінің модулі (Экология және тұрақты даму, Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және еңбекті қорғау)
    Несиелер: 5

    Экология мәселелері, экологияның жаһандық, ұлттық мәселелері баяндалады. Табиғи ресурстар, есепке алу, бағалау, ұтымды пайдалану және қорғау мәселелері, жасыл экономика мәселелері қарастырылады. Студенттерді әртүрлі сипаттағы төтенше жағдайларда халықты және аумақтарды инженерлік қорғау негіздерімен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық талдау-1
    Несиелер: 5

    Пән дифференциалдық және интегралды есептеулердің теориясы мен негіздерін құрайтын шексіз кішкентайларды қолдана отырып, айнымалыларды қарастырады, Математикалық талдаудың бірінші бейнесін, берілген функцияның туындысы бойынша интегралды табуды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың теориялық- әдіснамалық негіздерін және оның даму тарихын, әлемдік педагогикалық мұраларды анықтау мен тұтас педагогикалық үдеріс теориясы мен практикасын педагогикалық технологиялар арқылы жүзеге асыру және педагогикалық қарым-қатынасты орната алу және өзара әрекеттестікті жүзеге асыру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Пәнде адамның физикалық, интеллектуалдық, әлеуметтік, эмоционалдық, тілдік және басқа да ерекшеліктеріне қарамастан жалпы білім беретін оқу орындарында оқуға мүмкіндік беретін білім беру нысаны.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру барысында қарапайым алгебра, геометрия, функциялар теориясы бойынша білім жүйеленеді; теңдеулерді, теңсіздіктерді және олардың жүйелерін шешу әдістері және алгебралық, логикалық өрнектердің кейбір ережелері меңгеріледі, білім мектептегі математика курсының есептерін шешу үшін қажетті жаңа фактілермен толықтырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 4

    Пәнді игеру барысында білім алушы механика, молекулалық физика және термодинамика, нақты газдар, сұйықтар және қатты денелер, электрдинамика, тербелмелі қозғалыстар және толқындар, оптика, кванттық және атомдық физика негіздерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық талдау-2
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру барысында студенттер көп айнымалы функциялардың шегі және үздіксіздігі, дербес туындылары мен толық дифференциалдары, интегралдық есептеулердің негізгі формулалары және олардың қолданылуы сияқты математикалық талдаудың классикалық бөлімдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Геометрия
    Несиелер: 5

    Пән векторлардағы сызықтық операцияларды, жазықтықтағы координаталар жүйесін, сызықтардың әртүрлі теңдеулерін, сызықтардың параллелизмі мен перпендикулярлығын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дифференциалдық теңдеу
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру барысында қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдары мен анықтамаларын, бірінші және жоғары ретті теңдеулердің жекелеген түрлерін интеграциялау әдістерін, жаратылыстанудың әр түрлі облыстарында кездесетін нақты дифференциалдық теңдеулер мен жүйелерді шешудің тиімді әдістерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық сауаттылық негіздерін қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Математикалық сауаттылық – әлемдегі математиканың рөлін айқындау және түсіне білу, математикалық тұжырымдарды дәлелді негіздей білу және қызығушылығы бар, ойлы азаматқа тән қажеттіліктерді қанағаттандыру үшін математиканы қолдана білу қабілеттерін дамытады.Оқушылардың функционалдық математикалық сауаттылығын қалыптастыра отырып, PISA тапсырмаларын өз бетімен шығара алатын қабілеттерін қалыптастырды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    модельдеуді құру принциптерін мүмкіндіктер туралы түсініктерді, математикалық модельдерді жіктеуді, оларды қолдануы қалыптасады. Мақсаты: Математикалық модельдеуді құру принциптерін, негізгі математикалық әдістерді және ұғымдарын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық жабдықтау Matlab
    Несиелер: 5

    Нақты математикалық есептерді шешуде MaTLAB орталарында жұмыс істеу теориясы мен практикасын меңгереді. Мақсаты: математикалық модельдеуге арналған MaTLAB бағдарламасында жұмыс істеу теориясын зерттеу және игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық жабдықтау MathCAD
    Несиелер: 5

    Студенттердің теория мен нақты математикалық есептерді шешуде MathCAD ортасында жұмыс істеу тәжірибесін арттыру. Мақсаты: Mathcad бағдарламалық ортасында математикалық модельдеуді зерттеу, жұмыс істеу теориясын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикадан сыныптан тыс жұмыстар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы математикадан сыныптан тыс жұмыстардың типтерін және түрлерін, математикалық үйірмені өткізу, математикадан факультативтік сабақтарды ұйымдастыру, жетекшілік жасау әдістерін үйрену дағдыларын меңгереді. Пәннің мақсаты: Оқушылардың математикалық ойлау қабілетін дамытып және білім денгейін тереңдетіп, мектепте математиканы оқыту барысында оқушылардың математикаға дайындығын жан-жақты жетілдіру дайындығын қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық әдістер
    Несиелер: 5

    Пән компьютерде қолданбалы есептерді жуық шешудің сандық әдістерін, алынған нәтижелерді салыстыру арқылы мәселені шешу барысында сандық шешудің тиімді әдістерін таңдауды қарастырады. Пәннің мақсаты: математикалық модельдерге сәйкес шешілетін есептерді сандық шешудің негізгі тәсілдерін анықтау, сандық шешуде ақпараттық технологияларды қолдану, қарапайым есептерді шешудің негізгі әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру барысында студенттер бірінші және екінші дәрежелі теңдеулермен анықталған жазықтық пен кеңістік объектілерін зерттеуде координаттар мен векторлар әдістерін қолдана алады. Пәннің мақсаты: геометриялық фигураларды, жазықтық пен кеңістіктің аналитикалық геометриясының негізгі формулаларын, жазықтық пен кеңістіктің геометриялық түрлендірулерін зерттеудің координаталық әдісі негізінде қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математика тарихы және методологиясы
    Несиелер: 5

    Пән математиканың тарихи дамуын, математика әдіснамасының мәселелерін, "алгебра" және "алгоритм" сөздерінің шығу тегін, Батыс Еуропадағы математикалық білімнің күйін, ұғымдардың қалыптасуы мен даму кезеңін қарастырады: ауыспалы шама және функция. Пәннің мақсаты: математикалық мәдениетті қалыптастыру, математиканың қоғам дамуындағы рөлі, оның жетістіктерінің сұлулығы, математикалық шығармашылықтың сипатын сезіну, математиканың қазіргі жағдайын бағалау, оның даму перспективалары мен жолдарын ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы даралап оқытудың дидактикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде математикалық ұғымдарды, жалпы заңдардың мазмұнын, есептерді шығаруда тиімді жолдарды қолдану дағдыларын меңгереді. Пәннің мақсаты: Болашақ математика мұғалімдердің кәсіптік-педагогикалық дайындығын нығайтып, орта мектептегі математика пәнінен алған білімдерін қолданып және тереңдетіп, алған теориялық білімін практика аясында қолдануын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде студент мектепте математиканы оқыту міндеттерін,мектеп құжаттамасын жүргізу және мұғалімнің жұмысын жоспарлау, оқытудың инновациялық жүйелерін, математиканың заманауи сабағын, математикадан сыныптан тыс жұмыстарды жүргізу әдістемесін, математиканы оқыту әдістемесінің жеке мәселелерін, қашықтықтан білім беру технологиялары арқылы математиканы оқытуды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепте математиканы саралап оқыту
    Несиелер: 5

    Математикалық ұғымдар мен заңдарды біледі, есептер шығаруда тиімді қолданып практикада қолдану кәсіби дағдысын қалыптастыру. Мақсаты: Математикадан білімдерін тереңдетіп, болашақ маман ретінде кәсіптік-педагогикалық дайындығын нығайтып кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық физика есептері
    Несиелер: 5

    Физикалық сипаттағы есептерді талдауға және шешуге машықтанады, қазіргі физика мәселелері туралы теориялық білімдерін тереңдетеді, физикалық талдаудың математика саласында қолданылатын әдістер түрлерін игереді. Мақсаты: Студенттерде математикалық ойлау негіздерін қалыптастыру, жаратылыстанудың әртүрлі процестері мен құбылыстарының математикалық модельдерін құру әдістерімен танысу, математикалық есептерді зерттеудің негізгі әдістері мен алынған шешімдердің физикалық мағынасын түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Геометриялық экстремумдық есептерін туындыны пайдаланбай шығару
    Несиелер: 5

    Есептің геометриялық моделін кұру, яғни оны геометриялық тілге келтіру, пайда болған геометриялық есептің шешімі, нәтижесін геометриялықтан табиғиға айналдыру есептерін геометриялық тәсілмен шығару кезеңдерін меңгереді. Мақсаты: геометрия есептерін оқыту үрдісінде студенттерге терең және берік білім беру, іскерлік пен дағдыларын бекіту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп математика курсындағы дәлелдеу есептері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде дәлелдеу есептерінің шешу жолдарын, әдіс-тәсілдерін толық меңгереді. Дәлелдеу есептері логикалық ойлауды дамытады, талдауға, дәлелдеуге, негіздеуге үйретеді. Пәннің мақсаты: Орта мектеп математика курсында дәлелдеу есептерін зерттеу, дәлелдеу тәсілдерін меңгеріп, теориялық білімді практикада қолдануын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп математика курсындағы ауызша есептер
    Несиелер: 5

    Ауызша есептерді шеше отырып, білім алушылар жаңа математикалық білім алады, практикалық қызметке дайындалады. Математикалық модельдерге негізделген арифметикалық, алгебралық, геометриялық, логикалық, практикалық әдістер логикалық ойлаудың дамуына ықпал етеді. Есептерді шешу әдістерін, шешу тәсілдерін меңгереді. Мақсаты: Тиімділікті арттыру жолдарын, шарттары мен құралдарын анықтау оқушыларға мәтіндік есептерді шешуге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ықтималдық теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру барысында негізгі ұғымдарды, әдістерді, оқиғалар алгебрасы, кездейсоқ шамаларды, үлкен сандар заңдарын, ықтималдық теориясының, математикалық статистиканың болжау түрлерінің заңдылықтарын меңгереді. Пәннің мақсаты: Негізгі ықтималдық және математикалық-статистикалық тұжырымдамаларды меңгеріп, логикалық және алгоритмдік ойлауды дамытып, ықтималдық және математикалық статистикалық есептерді шешудің негізгі әдістерін практикада қолдануды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математиканың олимпиада есептерін шешу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде олимпиадалық есеп түсінігі, есептердің түрлерімен және шешу тәсілдерімен танысады. Әр түрлі олимпиадалық деңгейдегі математика есептерін шешудің негізгі әдістері мен тәсілдерін үйренеді. Пәннің мақсаты: оқушылардың іздену, зерттеу дағдыларын дамыту. ғылыми жобалардың тақырыптарын ұсыну, іздеу-зерттеу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фурье қатарлары мен интегралдары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар ортогональды жолдар,тригонометриялық Фурье қатары және қасиеттері, жинақтылықтың жеткілікті шарттары, Фурье қатарлары мен интегралдар теориясын меңгереді. Пәннің мақсаты: Фурье қатарлары мен интегралдары теориясын меңгерту, функцияларды тригонометриялық Фурье қатарына кеңейту және практикада есептерді шешу үшін қолданылатын математикалық әдістерді қолдануды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ықтималдық теориясы және кездейсоқ процестер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында негізгі ұғымдарды, заңдылық- тарды және олардың түрлі салалардақолданылуын, нақты есептерді шешу әдіс-тәсілдерін , табиғи процестердің математикалық модельдерін құруды, түзілген модельді сынақтау тәсілдерін, математикалық интуицияны дамытуды меңгереді. Пәннің мақсаты: кездейсоқ құбылыстардың заңдылықтарын зерттеу, кездейсоқ функциялардың әртүрлі кластарындағы нақты оқиғалар мен процестердің математикалық модельдерін құруға ықтималды көзқарасты, пайда болатын математикалық есептерді тұжырымдауды және шешуді қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Интегралды есептеу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде функцияларды интегралдау әдістері және интегралдаудың қолданбалы мағынасы туралы түсінікті қалыптастырады. Интегралды есептеудің математикалық әдістерін қолданатын салаларда іс-әрекеттерді орындауға дайындап, абстрактілі нысандармен логикалық ойлауды және жұмыс істеу дағдыларын дамытады. Пәннің мақсаты: Айнымалы шамаларды зерттеудің іргелі әдістерімен, теорияның негізін құрайтын шексіз талдау арқылы дифференциалдық және интегралдық есептеулермен таныстырып, студенттердің математикалық және алгоритмдік ойлауын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сандық қатарлары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы шексіз тізбегінің ұғымдар анықтамасын, берілген қатардың қосындысы анықтауды, қатарларды жуықтап есептеуді, дифференциалдық теңдеулерді шешуді, шектерді және анықталған интегралдарды есептеу тәсілдерін меңгереді. Пәннің мақсаты: математикалық және алгоритмдік ойлауды дамытады, математикалық есептерді зерттеудің негізгі әдістерін игереді, сандық зерттеудің негізгі әдістерімен танысады және бірінші және екінші типтегі дұрыс емес интегралдық қатарларды зерттеуді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп математика курсындағы педагогикалық дизайн
    Несиелер: 6

    "Мектеп математика курсындағы педагогикалық дизайн" пәні математика мамандығы бойынша студенттердің кәсіби дайындығын қалыптастырады. Басқа педагогикалық және әдістемелік пәндермен ұштастыра отырып, бұл курс қашықтықтан, электрондық білім беру, электрондық оқытудың теориясы мен ұйымдастырушылық негіздері жағдайында жобалаушы-педагог қызметінің мәні туралы білімді қалыптастырады, олардың білім берудегі маңызы мен пайдалану механизмін тереңірек түсінуге мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты: "Мектеп математика курсындағы педагогикалық дизайн" оқу пәнінің мақсаты студенттерді педагогикалық дизайн технологияларын пайдалану кезінде жоғары тиімділіктегі электрондық оқыту үшін оқу материалдарын жобалауға үйрету, оқу процесінің құрамдас бөліктерін (оқу курсы/модулі, оқу сабағы, педагогикалық жағдай, педагогикалық іс-әрекет) деңгейлік жобалау саласында педагог-зерттеушілердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мультимедиалық оқыту программалары
    Несиелер: 5

    Графика, гипермәтiн, дыбыс, анимация, бейнемәлiметтердi пайдалануға мүмiндiк туғызатын аппаратты-бағдарламалық құралымен,әр түр¬лi типтi мәлiметтердi дайындауды, өңдеуді, бiрiктiруді, ұсыну әрекеттерiн аппараттық және бағдарламалық жабдықтарды пайдалануды жүзеге асыратын технологиялардың әдiстері мен тәсiлдері танысады, практикада қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп математика курсының пәнаралық байланыстары
    Несиелер: 5

    Есептерді шешу барысында алгоритмді сипаттау және құрастыру, оларды іске асыруда математикамен байланыстырып,оқушыларды диалектика-материалисттік дүниетанымға тәрбиелеп математика сабағында физика, химия ғылымдарымен байланысты есептер шығарады.Есептерді шешу жолдарын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Алгебраның таңдаулы сұрақтары
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың жалпы математикалық білім деңгейін жетілдіреді,қазіргі алгебраның кейбір мәселелерін зерттеп,математика пәнінде қолданады. Мақсаты: Білім алушылардыдың жалпы математикалық білім деңгейін жетілдіру. Пән бойынша жүйелі білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дискретті математикa және математикалық логика
    Несиелер: 5

    Логикалық және комбинаторлық есептерді шешу әдістерін зерттейді. Мақсаты: Логика алгебрасының математикалық аппаратын, осы ғылымның іргелі теориялық ұстанымдарын, әртүрлі процестерді жобалауды модельдеуді, деректерді математикалық өңдеуді, алгоритмдерді құру және компьютерде есептеу процестерін ұйымдастыруды меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математиканы оқытудағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 6

    Инновациялық технологияларды қолдану іскерлігі, әдіс-тәсілі артады, ойлау, есте сақтау, пікір сайыстық қабілетті дамиды, математикалық іс-әрекетін сипатына сай ойлауды, қоғамдық өмір практикасына қажетті математикалық ойлауды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқытудағы инновациялық әдістер мен технологиялар
    Несиелер: 6

    Инновациялық технологияларды қолдану іскерлігі, әдіс-тәсілі артады, ойлау, есте сақтау, пікір сайыстық қабілетті дамиды, математикалық іс-әрекетін сипатына сай ойлауды, қоғамдық өмір практикасына қажетті математикалық ойлауды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математиканың пәнішілік байланыстары
    Несиелер: 5

    Есептерді шешу барысында алгоритмді сипаттау және құрастыру, оларды іске асыруда математикамен байланыстырып , оқушыларды диалектика-материалисттік дүниетанымға тәрбиелеп математика сабағында пәнішілік байланысқа есептер шығарады.Есептерді шешу жолдарын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны
    Несиелер: 6

    Педагогикалық дизайн негіздерін, принциптерін, ұйымдастырушылық сызбалары мен сценарийлерін, педагогикалық дизайнның үлгілерін бейнелеу үшін мәтіндік және көрнекі тілдерді қолдануды зерттейміз. Дизайн мен метадизайнның көптеген жағдайлары қарастырылады. МақсатыСтуденттердің педагогикалық дизайнның құралдары мен әдістері туралы түсінік және көзқарасын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы статистикалық қосымшалар мен модельдер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында кездейсоқтық маңызды рөл атқаратын құбылыстардағы заңдылықтарды анықтау үшін статистикалық деректерді жоспарлау, жүйелеу және пайдалану саласындағы іргелі математикалық дайындықты қалыптастырады. Пәннің мақсаты: Негізделген басқару шешімдерін қабылдау үшін статистикалық әдістерді, әлеуметтік-экономикалық процестерді модельдеу және болжау әдістерін қолдануды қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жаңа компьютерлік технологияларды математика пәнін оқытуда пайдалану
    Несиелер: 5

    Компьютердің мүмкіндіктерін пайдаланa отырып математика сaбaғындa көрсету, түсіндіру, жаттықтыру, түзету және бaғалауды жүзеге асырады. Жана технологиялар арқылы білім мазмұнын жаңартады. Білім алушылардың жұмысын ұйымдастыруда жаңа әдістер мен технологияларды кеңінен пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сандық әдістердің ақпараттық технологиялары
    Несиелер: 5

    Сандық шешудің әртүрлі әдістерін, нәтижелерді есептеу қателіктерін бағалауды, бағдарламалау тілінде шешім алгоритмін енгізуді, сандық эксперимент жүргізуді игереді. Мақсаты:Нақтылы есептерді шешу тәсілдері мен әдістерін меңгерту, математикалық әдістерді пайдалана отырып, кәсіби есептерін шешу қабілеттерін арттыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    Кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін табиғатты ұтымды пайдалану принциптерін пайдалану, қауіпсіз өмір сүру жағдайларын есептеу

  • Код ON3

    Қазақстан Республикасының заңнамасын, оның ішінде экономика және кәсіпкерлік саласындағы заңнаманы ескере отырып, кәсіби қызметті жүзеге асыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлық мінез-құлыққа төзімсіз қатынасты қалыптастыру

  • Код ON6

    Қазіргі заманғы мектептегі математикалық білім берудің әдістемесін, технологиялары мен әдістерін іске асыру, цифрлық технологияларды қолдана отырып, оларды оқу процесінде пайдалану процесінің нәтижелерін бағалау

  • Код ON11

    Математиканың әртүрлі бөлімдері бойынша күрделіліктің жоғары деңгейінің есептерін шешудің оңтайлы әдістерін талдау және таңдау

  • Код ON5

    Оқушылардың логикалық және сыни ойлауын дамытуға ықпал ететін мектеп математика курсының стандартты және стандартты емес есептерін шешудің әдістері мен тәсілдерін талдау және қолдану

  • Код ON14

    Математиканың ерекшеліктері мен орнын тек мектеп курсында ғана емес, сонымен қатар тұтас білім беру жүйесінде ашып, балалардың әртүрлі жас категорияларымен жұмыс жасау үшін психологиялық-педагогикалық диагностика әдістерін қолдана отырып, педагог-математиктің дағдыларын жүзеге асыру

  • Код ON10

    Қазақстан Республикасында білім беру жүйесін жаңғырту саласында білімге ие бола отырып, білім берудің алуан түрлілігінде оның жұмыс істеуінің ұйымдастырушылық-құқықтық және әлеуметтік-мәдени аспектілерін қолдану

  • Код ON12

    Математиканы оқытуда оларды қолдану процесінің нәтижелерін бағалай отырып, оқыту әдістерін, технологияларын және әдістерін әзірлеу және іске асыру

  • Код ON8

    Оқушылардың дүниетанымын дамыту және математиканы терең түсінуін дамыту үшін жаратылыстану пәндерінің пәнаралық және пәнаралық білімдерін қолдану

  • Код ON7

    Теоремаларды дәлелдеу және математикалық, қолданбалы есептерді шешу үшін Жоғары математика мен геометрияның білімі мен әдістерін пайдалану дағдыларын көрсету

  • Код ON1

    Өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсіне отырып, өз уақытын басқару, өз денсаулығын сақтау және дене дайындығының тиісті деңгейіне жету, өзін-өзі дамыту траекториясын құру және іске асыру

  • Код ON13

    Оқушылардың логикалық ойлауын қалыптастыру үшін логикалық есептерді шешу әдістемесін дамыта отырып, математиканы оқытудың заманауи әдістерін, математиканы жеке оқытудың әдістері мен тәсілдерін қолдану

  • Код ON9

    Математикалық, статистикалық, қолданбалы және кәсіби есептерді шешу үшін деректерді жинау, талдау, өңдеу және визуализациялаудың мамандандырылған қолданбалы бағдарламаларын қолдану

  • Код ON4

    Заманауи педагогикалық процесті жүзеге асыру үшін, оның ішінде жалпы және инклюзивті білім беру жағдайында, цифрлық технологиялар мен оқыту нәтижелерін критериалды бағалау технологияларын қолдана отырып, білім мен дағдыларды көрсету

6B01503 Математика-Информатика
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01503 Математика
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01503 Математика-информатика
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01503 Математика-Информатика
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01503 Математика-Физика
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01503 Математика
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top