Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (н/п) в Mardan Saparbaev Instityty

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты университеттің миссиясы мен академиялық саясатын және стратегиялық даму жоспарын негізге ала отырып, қазіргі қоғамның серпінді сұраныстарына сәйкес, рухани құндылықтары және адамгершілік қасиеттері жоғары болатын, еліміздің бәсекеге қабілетті, білікті, қоғамның инновациялық, ғылыми, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын қамтамасыз ететін, қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың философиялық, педагогикалық, әдіснамалық негіздерін, білім берудегі жаңа үрдістерді терең меңгерген жоғары білікті кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік және серіктестік келісім-шарт жүргізеді. Ұжымдық жұмыста шеберлікті және коммуникацияны дамытуды ұштастырады. Іскерлік этика, жобаларды басқару, стратегия мәселелерінде ғылыми мақалаларды орындауда көрнекі құралдарға негізделген академиялық мәтіндерді пайдаланады. IT –технология және коммуникация: сайтты ақпаратпен қамтамасыз етеді. Әлеуметтік мәселелер: ақпарат жинайды және ақпарат дайындайды. Ғылыми жұмысына презентация жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Отандық және шетелдік ғылыми методологияның педагогикалық негізгі мәселелерін сипаттайды. Педагогикалық үдерісте педагогтың кәсіби қызметін қарастырады. Оқу-тәрбие үдерісінде тұлға дамуының қарама-қайшылықтарын талдайды, іс-әрекетін диагностикалайды, зерттеу әдістерін жүргізуді үйретеді. Әдістемелік талаптарды, оқу-тәрбие жұмысының жоспарларын әзірлеу технологияларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Заманауи психологияның ғылыми-теориялық салаларын меңгертеді. Ұлтаралық қарым-қатынастағы әлеуметтік-психологиялық құбылысты анықтайды. Еңбек ұжымындағы конфликтіні реттеудің механизмдерін, тәсілдерін сипаттайды. Коммуникативтік технологияларды пайдаланады, диагностикалық коррекция жасайды. Тұлғааралық қарым-қатынасты, сапалы нәтижеге қол жеткізу ұмтылысын, білімін жетілдіру жұмыстарын ұйымдастырады. Көшбасшылық, жетекшілік қабілеттерге ие болуға дағдыландырады. Жаңа идеялар мен үдерістерді жасауға, ғылыми, кәсіби толықтығын, инновациялығын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым тарихы мен философиясының негізгі мәселелерін анықтайды. Ғылым және өркениеттің даму типтерін талқылайды. Орта ғасыр мен Қайта өрлеу кезеңіндегі ғылымның дамуын түсіндіреді. Өркениет пен мәдениет аясындағы ғылымды талдайды. Жаратылыстану және гуманитарлық ғылымдарының философиялық мәселелерін бағалайды. Қазіргі кезеңдегі ғылымдағы жаңа бағыттарды тұжырымдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тілді жоғары мектепте оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән қазақ тілі әдіснамасы туралы ғылымның әдістемелік-теориялық негіздерін, зерттеу пәні мен объектісін сипаттайды. Жоғары мектепте қазақ тілін оқыту формаларын түсіндіреді. Тарихи қалыптасу, қазақ тілін оқыту әдістемесін дамыту жолдары, әдістемелік мұра және оны талдау әдістері туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сөздің морфологиялық құрылымы
    Несиелер: 5

    Морфология сөзді, сөздің тиісті бөлшектерің, олардың мағыналары мен қызметтерін талдайды. Түркі тектес тілдердің морфологиялық құрылымы агглютинативті (жалғамалы) тілдері туралы мағлұмат береді. Сөздің құрамы мен құрылымы, морфемалық құрамының бөліктері (түбір морфема мен қосымша морфема) туралы түсінік береді. Түбір морфеманы қолдану әдістері, грамматикалық мағынасын меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тілдің тарихын дәуірлеудің теориялық негіздері
    Несиелер: 3

    Тіл мен әдебиеттің әлеуметтік мәнін, қызметін, жүйесі мен құрылымын анықтайды. Хронологиялық кестеге негізделген іргелі зерттеулердің теориялық және әдіснамалық ерекшеліктерін, әдістері мен әдістерін талдайды. Филология теориясы мен тарихының жекелеген салаларындағы тұжырымдарды, әдебиеттану, тіл білімі негіздерін салыстырады. Тіл мен әдебиеттің әлеуметтік маңыздылығын, қызметін, жүйесі мен құрылымын түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Когнитивті лингвистика
    Несиелер: 5

    Қоршаған әлемді, адами қасиеттерді, әлеуметтік құбылыстар мен табиғатты тіл арқылы танудың ғылыми-теориялық негіздерін талқылайды. Тілдік білімдегі таным теориясының ғылыми негіздерін сипаттау, талдау және салыстыру арқылы анықтайды. Тіл білімі мен когнитивтік лингвистиканы ғылыми тұрғыдан ашады және салыстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық шешендік
    Несиелер: 5

    Сөздің мазмұнын, дәлдігін, тілдің тазалығы мен мәнерлілігін түсіндіреді. Шешендік өнерде сөздердің, фразеологиялық бірліктердің, мақал-мәтелдердің, сөзбе-сөз, ауыспалы мағынасы бар сөздердің мағынасын қарастырады. Қазіргі заманауи шешендердің сөйлеу өнерін үйретеді, тілдің тазалығын сақтауды, бос сөйлеуден аулақ болуды, дұрыс тауып, сөйлей білуді насихаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ тілінен жаңартылған білім мазмұнын меңгерту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тіл мен әдебиеттің қоғамдық мәні, қызметі, жүйесі мен құрылымын баяндайды. Қазақ тілінен жаңартылған білім мазмұнын меңгерту әдістемесінің ерекшеліктерін айқындайды. Хронологиялық ұстанымды сақтай отырып, әдебиеттану мен тіл ғылымының қол жеткізген табыстарын саралайды. Қазақ тілі салаларының методологиялық ерекшеліктерін, әдіс-тәсілдерін игертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдебиет тарихын дәуірлеудің теориялық негіздері
    Несиелер: 4

    Әдебиет тарихын дәуірлеу төңірегіндегі дискуссия, қазақ әдебиеті тарихының кезеңдерін, ежелгі дәуір әдебиеті мен қазақ хандығы дәуіріндегі әдебиеттің ерекшеліктері мен кезеңдерін анықтап, сипаттайды. Қазақ әдебиетінің бастауы – жыраулар поэзиясын, оның әлеуметтік сипатын, басты тақырыптары мен идеясын, мазмұнын әңгімелеу, түсіндіру арқылы салыстыра отырып, талдайды. Қазақ әдебиеті тарихының көркемдік сипатын, ерекшеліктерінің кезеңінің бағыттарын меңгертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Социолингвистика
    Несиелер: 5

    Тіл мен мәдениеттің, тарихтың, саясаттың, этностың, діннің және білімнің коммуникативтік жүйесін баяндайды. Тіл мен қоғамның қарым-қатынасы мен байланысының табиғатын, қоғамдық қатынастар жүйесінің құбылыстарын түсіндіреді. Қоршаған әлеммен байланысты қамтамасыз ете отырып, белгілі бір тілдік тұлғалардың сөйлеу ерекшеліктерін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психолингвистика
    Несиелер: 5

    Психология мен лингвистика аралығындағы ғылымның саласын, адамның сөйлеу қабілетінің қалыптасуын, сөйлеу процесін, мазмұнын, коммуникативті рөлін, сөздің ойға қатысын зерттеп, жан-жақты талдайды. Психологияның танымдық бағытын, субъектілердің қабылдау, ойлау, тану, пайымдау, түсіну әрекеттерін қарастырып, талқылайды. Тұлғаның iшкі, көзге көрінбейтін сана, жады қызметтерінің көмегімен бақыланатын мәселелерін ажыратып, саралау арқылы тұжырымдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түркі тілдерінің жіктелісі
    Несиелер: 5

    Шығыстану ғылымының бір саласы ретінде, қазіргі және көне түркі халықтарының тілін, рухани және материалдық мәдениетін қарастырып, талқылайды. Түркі тілдес халықтардың тарихын, әдебиетін тексеруші дербес ғылымның саласы ретінде салыстыра оқытады. Түркі тілдерін, түркі жазба ескерткіштерін зерттеудегі түркологияның мақсаты мен бағытын бағалап, тұжырымдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте қазақ тілін дамыта оқытудың технологиялық болмысы
    Несиелер: 5

    Жоғары мектепте қазақ тілін оқытудың парадигмаларын, қағидаларын, педагогикалық, психологиялық, философиялық негіздерін зерттейді. Пәннің әдістемелік жүйесін, оқытудың формаларын, нәтижелерін, осы заманғы жаңа технологиясын салыстырып, тәжірибен өткізе отырып, дамытады. Озық әдістемелік тәсілдерді пайдалану жолдарын, алдыңғы қатарлы әдістемелік үлгілерді тиімді пайдаланудың тәжірибесін меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ тілі синтаксисінің коммуникативтік аспектісі
    Несиелер: 5

    Қазақ тіл білімінде сөйлемнің функционалды мүмкіндігін коммуникативтік тұрғыдан анықтап, функциональды синтаксисті контекст аясынан баяндайды. Сөйлемнің коммуникативтік сипатын, оны актуальды (коммуникативтік) мүшелеудің, коммуникативтік бөліктерді ерекшелеп жіктеп, саралайды. Тілдік тұлғалардың қолданылуына қарай туындайтын мағыналық реңктерін, стильдік қырларын айқындап, зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ прозасы
    Несиелер: 5

    Қазақстандағы тарихи-әдеби процестің ерекшеліктерін қарастырады. Қазақ жазушыларының шығармашылық мұрасының өзіндік ерекшелігі мен маңыздылығын зерттейді. Қазақстанның жекелеген көрнекті жазушыларының шығармашылығын талдайды. Оқушыларды көркем әдебиет және сыни әдебиет мәтіндерімен жұмыс істеуге және қазақ әдеби мұрасының алуан түрлілігіне бағдарлауға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бейнелеуіш етістектер
    Несиелер: 5

    Бейнелеуіш етістіктер туралы жалпы тіл теориясын, оның қалыптасу тарихын, тілдік кезеңдерін, бағыттарын зерттейді. Табиғатта пайда болатын әртүрлі құбылыстар мен заттарды бір-бірімен түсіндіру нәтижесінде, сондай-ақ әртүрлі тіршілік иелерінің дыбыстық мүшелерінен шығатын әртүрлі дыбыстарға еліктеу нәтижесінде пайда болатын ұғымдарды сипаттайды. Бейнелеуіш етістікті ғылыми дүниетанымда қалыптастырудың тиімділігін меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лингвистикалық ілімдер теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің алға қойған мақсатын, тілдік субъектінің дүниетанымы мен оның ерекшеліктерін зерттейді. Лингвистиканың тарихын, шетел және кеңес лингвистикасының дәстүрлі және қазіргі мәселелерін, ҚР тұжырымдамасының тілдік жағдайы мен тілдік саясатын қарастырады. Тілдік құбылыстардың анализіне тілдік үрдіске, әр түрлі негізде құрылған тілдік жіктемеге, лингвистикалық анализдің әдістерін бағалап, тұжырымдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдеби сын және баспасөз
    Несиелер: 5

    Әдеби сынның қоғамдық ой-пікірдегі алатын орнын, қазақ әдебиетіндегі сыншылдық ойлардың негіздерін зерттейді. Ізденушінің талғамын қалыптастырып, көркем шығарманы жете түсінуге жетелейді. Әдеби даму жолдарының қыр-сырын аңғару, түсіну, талдау процесімен тікелей байланысты болғандықтан сынның туу және қалыптасу кезеңдерін түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіл білімінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Тіл мен сөйлеудің, ойлаудың, ақиқат-шындықтың, мағына мәселелерінің арақатынасын анықтайды. Тілдің жүйесі мен құрылымы түсінігін, заманауи лингвистикалық ғылым парадигмасындағы қазақ тіл білімінің салаларын саралап, ара-жігін ашып, талқылап, қарастырады. Қазақ тіл біліміндегі лингвистикалық бағыттарын, қазіргі қазақ тіліндегі белсенді үрдістерін, тілдегі норма және тіл бірліктерінің вариациясын, қазақ тілінде сөйлеу кезіндегі өзгерістерді саралап, тұжырымдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркем мәтін және көркем әлем
    Несиелер: 5

    Ұлт мәдениетінің көркем әдеби тілін танытады, ондағы шығарма тілі мен автордың айтпақ идеясын, жазушының өрнегін, қолтаңбасын зерттейді. Жазушының сөз өрнегін, қаламгердің даралық стилін, тіл өзгешелігін, шеберлігін суреттеп, салыстырады. Семантикалық категориялардың мағыналық реңктерін орнымен жұмсауды, фразеологизмдерді тақырыптық мағыналық жағынан сұрыптап, суреттеудің тәсілдерін игертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ әдебиетінен жаңартылған білім мазмұнын меңгерту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларды жаңартылған оқыту мазмұны әдістемесінің негізгі аспектілерімен, оның мақсаттарымен, құрылымымен, оны білім беру процесіне енгізу және пайдалану ерекшеліктерімен таныстыруды көздейді. Жаңартылған білім беру мазмұнын жаңғыртудың ғылыми-әдістемелік негіздерін, әдебиетті оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістемелерінің негізгі ұғымдары мен терминдерін түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әуезов және әлем әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылығын зерттеуге, оның шығармашылығымен жан-жақты танысуға, басқа халықтардың әдебиетіне деген көзқарасына, шетелдік жазушылармен рухани байланысына бағытталған. Жазушының шығармашылығының негізгі кезеңдерін қарастырады. М. О. Әуезов шығармаларының негізгі мәселелерін түсіндіреді. М. Әуезовтің көркем шығармаларын зерделеу мен талдаудың ең тиімді әдістерін меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Жалпы ғылыми ұғымдарды және философияның негізгі категорияларын талдайды. Теориялық білімді жинақтап, ғылыми идеяларды сыни тұрғыдан бағалайды. Ғылыми зерттеулер жасауға және жоғары оқу орнында арнайы пәндер бойынша сабақ жүргізуді жүзеге асыруға мүмкіндік беретіндей кәсіптік деңгейде шет тілін еркін меңгереді.

  • Код ON6

    Әлеуметтік лингвистиканың өзге тіл туралы ғылымдармен байланысын, айырмашылағын таба біледі. Тілдің қоғамдық табиғаты, әлеуметтік мәні, тілдің әлеуметтік қызметі, тілдік болмыстың формалары, тіл саясаты, диглоссия, мультилингвизм, билингвизм, пиджинизация және креолизация процестерін саралап, қолдана біледі. Когнитивті лингвистика, психолингвистикалық білімнің негізгі мәні, білім мен мән-мағынаның арақатынасы, тілдесімдік қызметпен байланысты мәселелерді тұжырымдайды.

  • Код ON10

    Ғылыми зерттеулер контекстiнде идеяларды қолдану немесе өзіндік дамыту үшiн білімін қолдана біледі. Ғылыми-зерттеушілік және талдау жұмыстарын ғылыми мақала, зерттеу жұмыстарында жариялай алады. Диссертация, ғылыми мақала, есеп, талдамалық жазбалар және т.б. түрінде ғылыми-зерттеу және талдамалық жұмыс нәтижелерін жалпылайды және ғылыми-зерттеу әрекеттерін іске асыра алады, қалыпты ғылыми мәселелерді шеше біледі және рәсімдей алады.

  • Код ON8

    Іздеу-зерттеу, ғылыми ойлау және инновациялық - педагогикалық қызметтің бірлігінде қазақ тілі мен әдебиетін дамыта оқыту әдістерін зерттейді. Қазіргі лингвистикалық ғылым парадигмасындағы, еуропалық, американдық, орыс және қазақ тілдеріндегі лингвистикалық бағыттарды сыни тұрғыдан талдайды. Қазіргі қазақ тіліндегі процестерді, нормалар мен тілдік бірліктердің өзгеруін, қазақ тіліндегі сөйлеудегі өзгерістерді саралайды. Лексика, фразеология, сөзжасам жүйесі, морфология және синтаксистің дамуындағы негізгі тенденцияларды тұжырымдайды.

  • Код ON2

    Оқытуды ұйымдастырудың мәселелері, принциптері,құрылымы мен қызметі, дамуының басты бағыттарын сипаттайды. Өзіндік көзқарасы жағынан білім берудің практикалық және теориялық жағынан шығармашылық шыңдалудың аспектілерін меңгеріп, теориялық білімін бағалап, кәсібінде дәлелдей біледі.

  • Код ON7

    Тіл мен әдебиеттің тарихын дәуірлеудің негізгі аспетілерін саралап, қолданады. Ғылымда бар концепция, теория мен бағыттарға сыни тұрғыдан қарап, құбылыстар мен үдерістерге талдау жасай алады, әр түрлі ғылым шеңберінде алған білімдерін кіріктіріп, зерттеушілік ұстанымдарын жүзеге асыруда пайдалана біледі.

  • Код ON5

    Әрбір тарихи кезеңдерде жалпы түркі тілдерінде болған фонетикалық және грамматикалық өзгерістердің түрлері, тілдік жаңалықтардың қалыптасу кезеңі және олардың тіл құрылымын қамту дәрежесі, тілдік өзгерістердің этно-географиялық таралу шегі туралы өз көзқарасын көрсете алады. Сөздер морфологиялық құрылымы, морфемалық құрамы жағынан талдау жасап, ғылыми түрде негіздей алады.

  • Код ON3

    Жоғары мектеп педагогикасын, психологиялық құбылыстарды анықтап, оларды жүйеге келтіреді, заңдылықтарын ашып, олардың арасындағы байланыс себептерін тәжірибелік қорытындылар мен ұсыныстарды жасауды анықтап, басқарушылық іс-әрекеттің ерекшеліктері мен психологиялық шарттарын талдап, жоспарлайды.

  • Код ON9

    Ғылыми танымның дамуындағы қазiргi үрдістер туралы мәліметтермен қаруланып, әдебиеттанудың өзекті мәселелерін қарастырған ғылыми еңбектерге талдау жасай алады, әдебиеттің әр түрлі жанрларын: проза, әдеби сын, шешендік мәселелерін зерттеудің теориялық және қолданбалық деңгейлерінде сандық және сапалық талдау жасай отырып, ғылыми зерттеушілік және шығармашылық әрекеті қалыптасады.

  • Код ON4

    Жоғары мектеп оқытушысының кәсiби құзыреттілігін, филологиялық мамандықтың әлеуметтік мәнін түсінеді, педагогтың кәсіби тұлғалық қасиетін жетілдіре біледі. Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, жоғары оқу орындарындағы ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында, қазiргi бiлiм беру технологияларына қатысты мәселелерде ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындауда бiлiмдi үнемі жаңартып, кәсiптік дағдылар мен білікті кеңейтуді қамтамасыз ете алады.

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (Бейінді)
Магистратура

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701701 7M01701701-Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (н/п)
Магистратура

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Қайнар академиясы

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (1 жыл)
Магистратура

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Шымкент университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті педагогтерін даярлау
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті бейіндік
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Магистратура

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Магистратура

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (Ғылыми-педагогикалық бағыт)
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top