Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (Ғылыми-педагогикалық бағыт) в Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    "Басқару психологиясы" пәні іскерлік қатынастар мен адамдарды басқаруға байланысты психологиялық аспектілерді терең зерттеуге бағытталған. Тұлғаның басқару субъектісі және объектісі ретіндегі проблемалары, басшылықтың функциялары, стильдері мен әдістері, іскерлік қарым-қатынас, келіссөздер мен қақтығыстар психологиясы, имидж және бедел егжей-тегжейлі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ тілінің академиялық грамматикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пән магистранттарға алған дағдыларын тәжірибеде еркін пайдалануға мүмкіндік беретін қазақ тілінің академиялық грамматикасын зерттеуге бағытталған. Магистранттар академиялық грамматика туралы ғылыми пайымдаулар негізінде жаңа ғылыми ойлар, қорытындылар алады, бұл кәсіби құзыреттілікке әсер етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пән жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық және теориялық-тұжырымдамалық негіздерін зерделеуге, жоғары мектепте білім беру процесінің дидактикалық негіздерін қалыптастыруға, жобалау технологияларын, оқу процесін ұйымдастырудың әдістері мен формаларын, жоғары мектепте инновациялық және АКТ-ны жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Бұл пәнді оқу кезінде шет тілін қолдану дағдыларын дамытуға және кәсіби қызмет саласында арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсінуге көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық грамматика теориясы
    Несиелер: 5

    "Академиялық грамматика теориясы" пәнінің мақсаты академиялық грамматика теориясының ғылыми танымының құрылымын, формасы мен әдісін зерттеуге бағытталған. Осы пәнді оқу барысында қазіргі филологияның принциптері мен негізгі бағыттары және қазіргі ғылымда қолданылатын зерттеу әдістері қарастырылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тілдің тарихын дәуірлеудің теориялық негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-шумер және ежелгі түркі тілдерінің өзара әрекеттесуіне байланысты әртүрлі болжамдар мен теориялық көзқарастарды талдауды зерттеуге бағытталған. Пән шумер жазуы мен мәдениетінің түркологиядағы орны туралы әлемдік ғылыми түсініктерге, шумер және қазіргі қазақ тілдерінің жалпы типологиялық белгілеріне, көне түркі атауларына негізделген магистранттардың зерттеу қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған .

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, мамандық және әлеуметтік институт ретінде ғылым феноменінің мәселелерін қарастырады. Ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы комплаенс қызметтердің қолдануы
    Несиелер: 5

    Осы пән шеңберінде оқытылады: ҚР және шет елдердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаты саласындағы отандық және шетелдік заңнаманың дамуының негізгі теориялары мен үрдістері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл ұғымы мен қағидаттарын айқындау мәселелері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы менеджментті дамытудың теориялық және әдіснамалық негіздері. ҚР - дағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс қызметі. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттарды енгізу мәселелері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың алдын алу шарасы ретінде қолданыстағы заңнама қызметінің комплаенс мониторингі. Құқықтық актілер мен олардың жобаларын сыбайлас жемқорлыққа қарсы сараптау мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ терминологиясы және уәждеме негіздері
    Несиелер: 5

    «Қазақ терминологиясы және уәждеме негіздері» пәнін оқытуда білім алушылар терминологиялық аталымдар, қазақ тіл білімі аталым теориясы мен оның зерттеу нысанын және ғылыми ұстанымдарын меңгерген. Қазақ терминтану ғылымының негіздерімен, бастау қайнарымен, негізгі ғылыми еңбектері және ғылыми әдіс-тәсілдерімен анализ жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл білімін оқытудың әдістемелік жүйесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты – жоғары мектепте тілді оқытудың ғылымилығын, қағидалары мен талаптарын, әдіснамасын таныту. Тілді оқытудың ғылыми-теориялық негіздері мен заңдылықтарын игертіп, тәжірибелік сабақ жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Тілді жоғары мектепте оқытудың әдістері, педагогикалық технология негіздерін үйрету. Тілді оқытудағы әдіс талғамдығы мен нәтижелілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдеби даму заңдылықтары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-әдебиеттанудағы ғылыми бағалау жүйесін саралау және әдебиеттануды дамытудағы ауқымды зерттеулерді игеру. Бұл пән әдебиеттанудағы іргелі зерттеулер арқылы қазақ және әлем халықтарының әдебиет тарихының проблемаларын айқындау бағдарларын түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте жаңа білім беру бағдарламасы бойынша қазақ тілін оқыту
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің зерттеу нысаны білім берудегі жаңа тенденцияларды негізге алып, қазақ тілін жоғары оқу орындарында оқытудың философиялық, педагогикалық, методологиялық негіздерімен таныстыру. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің дамуын әлеуметтік-қоғамдық талаптармен ұштастыра қарау. Осыған сай қазақ тілін меңгертудің жаңа жүйесін зерттей отырып, білім алушылардың маман ретінде кәсіби тұрғыдан дамуына жағдай тудыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдебиет тарихын дәуірлеудің теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-әдебиеттанудағы ғылыми бағалау жүйесін әдебиет тарихы дәуіріне қарай саралауға бағытталған. Зерттеу әдебиеттің даму кезеңдері, әдеби бағыттар-әдеби процестегі ағымдар мен мектептер, дәстүрлер мен инновациялар бойынша қарастырылады. Данна күрделі пәндерді зерттейді ғылыми мәселелер, мысалы, әдеби мұраны игеру, зерттеу, дәстүрлер мен сабақтастық, тарихи сабақтастық, әлемдік ғылыми зерттеулермен қатар. Сондай-ақ, отандық әдебиеттану осы мәселе бойынша ғылыми-зерттеу ізденістерінде тәжірибе жинақтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ терминологиясының өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    "Қазіргі қазақ терминологиясының өзекті мәселелері" пәнінің мақсаты жалпы терминология мәселелерін, оның ішінде "ғылым тілі", "ғылыми тіл", "ғылыми стиль" ұғымдарын, сондай-ақ әдеби тіл мен ғылым тілінің, қазақ терминологиясының арақатынасы, қазіргі терминологияға жаңа көзқарас мәселелерін талқылауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдебиеттанудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 4

    Мақсаты –әдебиеттанудың бүгінгі келелі, өзекті мәселелерін жан-жақты талдау, зерттеудің жаңа әдістемелері мен әдіс-тәсілдерінен мағлұмат беру. Мазмұнында филологияның тарихы мен теориясының жекелеген салаларына тереңдеп, әдебиеттанудың кейбір мәселелеріне бүгінгі ғылыми көзқарастар, пайымдаулар тұрғысынан нақтылай баға беріп, талдап, зерделеуге бағытталады. Әлем әдебиеттануындағы теориялық ұстанымдарды ұлттық әдебиетпен салыстыра отырып, қазақ әдебиеттануының деңгейін көтеруді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Драматургия поэтикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - драмалық шығармалардың жанрлық ерекшеліктеріне тән заңдылықтармен таныстыру. Драмалық шығармаларға тікелей қатысты акт, көрініс, шегініс, монолог, диалог, ремарка, т.б. әдеби-теориялық ұғымдар қызметін меңгеру. Мектеп жағдайында драмалық шығармаларды оқытудағы әдістемелік тәжірибелерді меңгеру құзыреттілігіне ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркем әдебиеттегі ұлттық ментальдылық
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқығанда көркем әдебиетті зерттеудің ғылыми-теориялық принциптерін меңгереді. Магистранттар қазақ, орыс, әлем әдебиеттанушыларының классикалық еңбектерінің құрылымы мен мазмұнын біледі. Ғылыми зерттеу ісін жоспарлау мен ұйымдастыру дағдысы қалыптасады. Ғылыми-зерттеу жұмысының ұйымдастырылуындағы негізгі принциптерді, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлаудың кешенді бөлшектерін біртұтас дүние ретінде қарастыру құзыреті қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық әдеби дәстүр және жаңашылдық
    Несиелер: 5

    Мақсаты – әдеби бағыттардың пайда болуының негіздемесін көрсетіп, көркем шығарма мен әдеби құбылысты жаңаша зерттеудің ғылыми әдістерімен таныстыру. Пән бойынша жазушылардың шығармаларын талдаудың ғылыми-теориялық, әдіснамалық негіздерін білгізу. Классикалық әдеби дәстүр мен жаңашылдық әдебиеттанудағы ең өзекті мәселелердің қатарында екендігін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдебиетті жаңартылған білім беру мазмұнында оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-қазіргі білім беру жүйесінде магистранттардың еңбек нарығына белсенді түрде бейімделуі мен жоғары сұранысқа ие болуына қажетті негізгі құзыреттіліктерді қалыптастырады. Жаңартылған білім беру мазмұны шеңберінде қазақ әдебиетін оқытуға тиімді заманауи педагогикалық технологияларды меңгереді. Білім алушылардың шығармашылық, интеллектуалды, креативті, сыни, қисынды ойлау қабілеттерін жетілдірді. Ғылыми ойлау мен дүниетаным мән мәтінінде жалпы адамзаттық және әлеуметтік – жеке тұлғалық құндылықтарды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркем әдебиеттегі мифопоэтика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қазіргі қазақ прозасындағы мифопотикалық ізденістер жан-жақты саралануы, миф пен жазба əдебиетінің арақатынасы, қазіргі қазақ қаламгерлерінің дүниетанымдық негіздері мен көркем ойлау жүйесіндегі мифтік сарынның, ежелгі мифтердің қазіргі поэтикалық жүйедегі қолданыстарының əдіс-тəсілдері нақтыланды. Мифологизмнің реализммен, романтизммен байланыстары ғылыми тұрғыдан талданды. Əлемдік əдебиетте бой көрсетіп, қазір іргелі ағымға айналған неомифологизмнің идеялық- эстетикалық сипаттары көрсетіліп, типологиялық қырлары ашылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі қоғамдағы әдеби сын және баспасөз
    Несиелер: 4

    Әдеби сынның қоғамдық ой-пікірдегі алатын орнын, қазақ әдебиетіндегі сыншылдық ойлардың негіздерін зерттейді. Ізденушінің талғамын қалыптастырып, көркем шығарманы жете түсінуге жетелейді. Әдеби даму жолдарының қыр-сырын аңғару, түсіну, талдау процесімен тікелей байланысты болғандықтан сынның туу және қалыптасу кезеңдерін түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдебиеттану ғылымын оқытудың әдістемелік жүйесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қазақ әдебиетін оқытудың әдіснамалық негіздерін, оқытудың тиімді жолдарын меңгеріп, әдіскер-ғалымдардың еңбектері мен негізгі тұжырымдарын өз тәжірибелерінде қолданады, жаңашыл оқытушылардың оқыту әдістерін зерттейді, салыстырады, қорытады. Ұйымдастырудың дидактикалық, әдістемелік талаптары бойынша алған білімдерін қолдана алады. Заманауи білім берудегі инновациялық үрдістер туралы, жаңа сандық және интернет-технологиялардың пайда болуы туралы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің функционалды-коммуникативтік синтаксисі және әлеуметтік лингвистика
    Несиелер: 5

    Пән арқылы тіл мəдениетін қалыптастыру, сөйлеу сауаттылығын қалыптастыру жəне дамыту арқылы қазақша тілдік тұлға қалыптастыру қазақ тілін оқыту арқылы функционалдық сауаттылығын дамытудың басты мақсаты болып танылады. Тіл жүйесіндегі тіл бірліктерінің қызметі — өзінен жоғары тұрған тіл бірлігін құруға, тіл бірліктерінің қызметіндегі тілдің функционалдық ерекшелігін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Функционал ды лингвистиканың теориялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-тіл білімінде қалыптасқан жаңа бағыттар туралы жан-жақты зерттеулерді игеру, қазіргі кезде қалыптасып жатқан жаңа бағыттарға байланысты әдебиеттің ғылыми көздерін өз бетінше іздеу. Пән қазақ лингвистикасында қалыптасатын жаңа бағыттар туралы, атап айтқанда психолингвистика, когнитивтік лингвистика, паралингвистика, этнолингвистика, прагмалингвистика туралы пайымдау қабілетін алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Заманауи ғылыми жетістіктері мен философияның даму тенденцияларын талдау және бағалау әдістерде құзыретті. Академиялық және кәсіби өзара іс-қимылды қамтамасыз ету үшін коммуникативтік технологияларды, оның ішінде шет тілінде меңгерген, ғылыми және ресми-іскерлік сөйлеу мәнерлерінің жазбаша мәтіндерін жасай алады.

  • Код ON2

    Педагогика ғылымының мәселелерін, Педагогикалық қызметтің мәнін, оқу-тәрбие процесін құруды талдай алады. Өз қызметінің басымдықтарын анықтау мен іске асыруда және өзін-өзі бағалау негізінде оны жетілдіру тәсілдерінде Құзыретті, педагогикалық қызмет пен басқарудың психологиялық негіздері мен заңдылықтарын меңгере алады.

  • Код ON3

    Тілдің жекелеген салаларының әрқайсысы жайлы академиялық деңгейде білім алып, зерттеу әдістері мен дағдыларының ерекшеліктерін жүйелі түрде түсініп, ғылыми-зерттеу жұмыстарын талдауда құзыретті.

  • Код ON4

    Тіл тарихын дәуірге бөліп қарастырудағы алғашқы ізденістер мен ғылыми концепциялар арасындағы қайшылықтарға анализ жасап, өзіндік ерекшеліктерінің анықтауға дағдыланып, шетелдік және отандық ғалымдардың критерийлерін, келтіріліп жүрген ғылыми-зерттеу ізденістерін тілші маман ретінде саралап, талдай білуге құзыретті.

  • Код ON5

    Қазақ әдебиетінің теориялық және монографиялық еңбектердегі зерттелу мәселелерін жүйелі түрде меңгеріп, әдебиеттану ғылымының қалыптасу кезеңінен бастап, күні бүгінге дейінгі аралықтағы өзекті мәселелерін талдауға қабілетті.

  • Код ON6

    Алған білімін практикамен ұштастыра отырып, ғылыми-зерттеу жұмысын меңгереді, ғылыми әдебиеттер және өз мамандығының ғылыми зерттеулері бойынша қорытынды жасауды меғгереді.

  • Код ON7

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелерінде құзыретті, мүдделер қақтығысын болдырмауға және шешуге, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес заң сараптамасын жүргізу кезінде сыбайлас жемқорлық нормаларын анықтауға қабілетті. Алған білімдерін кәсіби салада сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттарды сақтай қолдана алады.

Top