7M01503 Информатика педагогтарын даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орта және жоғары білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін зерттеу мен іске асырудың теориялық, практикалық дағдылары бар, цифрлық технологияларды инновациялық деңгейде және еңбек нарығының сұраныстарына сәйкес пайдалануға қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
-
Бағдарламалаудың заманауи технологиялары'
Несиелер: 4Құрылымдық және модульдік бағдарламалаудың негізгі түсініктері. Иерархиялық реттеу. Тестілеу принциптері және іске асыруды тестілеу тәсілдері. Интеграцияны тестілеу. Объектіге бағытталған бағдарламалау. Қазіргі OOP бағдарламалау тілдері. Аспаптық даму ортасы. Рекурсивті Алгоритмдер. Рекурсивті қоңыраулар ағашының құрылысы. Сызықтық деректер құрылымы. Деректер құрылымдарындағы іздеу міндеттері. Ерекше жағдайларды өңдеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Несиелер: 4Пәннің мақсаты – жоғары кәсіби педагогиканың құзыреттіліктерін, жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық, әдіснамалық, практикалық негіздерін меңгерген маман даярлау. Жоғары мектеп педагогикасының негізгі және қосымша категорияларын, жоғары мектеп дидактикасы, жоғары мектептегі менеджмент, жоғары мектеп педагогикасының заманауи мәселелері, жоғары мектептегі жалпы педагогикалық жүйені меңгеріп, өздерінің кәсіби іс-әрекетінде қолдана алады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық аспекттілерін меңгереді. Кәсіби іс-әрекетке шығармашылық тұрғыдан даяр болады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 4Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық негізін қалыптастыру. Ғылыми мамандықтар бойынша білім беру және зерттеу жұмыстарын тиімді жүзеге асыруға қажетті білім, дағды және құзыреттіліктерді дамыту. Пәнді оқыту барысында мәдениет пен философияның дамуы контекстіндегі ғылымның пайда болу мен даму тарихы, ғылыми білімнің құрылымы мен зерттеу әдістері, заманауи ғылымның даму кезеңдері, өркениеттің дамуындағы ғылым мен техниканың рөлі, ғылыми ілім мен өркениеттің болашағы қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектепте IT-пәндерді оқыту әдістемесі'
Несиелер: 5Магистранттарды жоғары мектепте IT-пәндерді оқытудың нақты әдістемесінің әдіснамалық аспектілерімен және әзірлемесімен, ақпараттық коммуникациялар және технологиялар курсын оқыту әдістемесімен таныстыру. IT-пәндерді оқытудың әдістемелік жүйесін құру, жоғары мектепте IT-пәндерді оқытудың нақты әдістемесін әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 4Пәннің мақсаты – магистранттардың кәсіби саласындағы шет тілдік коммуникативті құзыреттіліктерін халықаралық шет тілінде білім беру стандарттарына сәйкес дамыту. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесідей құзыреттіліктерге ие болады: лингвистикалық білім мен біліктерін кеңейтеді, кәсіби және ғылыми қызметінде жүзере асыру мақсатында іскерлік ағылшын тілінің негізгі лексикасы мен академиялық хатты меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Пәннің мақсаты – білім беру саласындағы іс-әрекетті, тұлғалардың қарым-қатынасын басқарудың жалпы психологиялық аспектілерін қалыптастыру. Басқару психологиясының тарихы, басшы қызметінің психологиялық механизмдері, кәсіби білім берудің психологиялық мазмұны, басқару субъектілері мен объектілері меңгеріледі. Пәнді меңгерудің нәтижесінде магистранттар жоғары мектептегі басқарушылық іс-әрекеттің психологиялық қырын және кәсіби іс-әрекетте тұлғалық психологиялық қарым-қатынасты басқарудың негізін меңгереді. Білім алушылар түрлі ресурстарды басқарудың психологиялық аспектілерін түсіндіруге; басқару әдістерін қолдануға; проблемалық жағдайларды талдауға қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Java технологиялары
Несиелер: 4Бағдарламалық жүйелерді әзірлеудің объектіге бағытталған әдіснамасына кіріспе. Құралдар, OOP технологиясын қолдау. Объектіге бағытталған талдау мен жобалаудың негізгі түсініктері. Сыныптар мен объектілердің құрылымы. Инкапсуляция, мұрагерлік-объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі тұжырымдамасы. Полиморфизмнің негізгі принциптері, ережелері және түрлері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогикалық зерттеулерді өңдеудің математикалық әдістері'
Несиелер: 5Пән психологиялық-педагогикалық параметрлер арасындағы статистикалық байланыстарды анықтау үшін коэффициенттер мен критерийлерді, статистиканың әдістері мен әдіснамалық негізін, экономикалық-статистикалық, педагогикалық зерттеу кезеңдерін зерттейді. Корреляция, регрессия, дисперсия, факторлық салмақ коэффициентін есептеу; статистикалық есептеулердің компьютерлік технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Электрондық білім беру интернет-ресурстарын әзірлеу'
Несиелер: 5Ақпараттық модельдеу технологиялары. Білім беру, дамыту және тәрбиелеудегі ақпараттық және коммуникациялық технологиялар. Ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың негізгі принциптері. Интернет желісінің ақпараттық ресурстары, білім берудегі электронды басылымдар мен ресурстарды пайдалану ерекшеліктері, білім беру ресурстарын дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Білім алушылардың білімін бақылау мен бағалаудың заманауи әдістері'
Несиелер: 6Сапалы нәтижелерге қол жеткізуге ықпал ететін білім алушылардың оқу іс-әрекетінің нәтижелерін бағалау критерийлері. Қалыптастырушы және жиынтық бағалаудың әртүрлі тәсілдері мен құралдары. Білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жағдайы. Нормативтік құжаттар мен бақылау объектілерінің талаптарын ескере отырып, жоспарланған нәтижелерді бағалаудың оңтайлы технологиясын таңдау. Әрі қарай оқыту туралы шешім қабылдау үшін критериалды бағалау. Оқыту нәтижелерін бағалауды ұйымдастыруға арналған заманауи АКТ құралдары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Стратегиялық менеджмент
Несиелер: 3Стратегиялық менеджменттің мәнін және кәсіпорындағы стратегиялық менеджменттің маңыздылығын түсіну. Кәсіпорынды басқару, кәсіпорын стратегиясын дамытудағы басқару қажеттілігін анықтайтын негізгі факторлар. Стратегиялық менеджменттің негізгі функциялары мен міндеттері. Кәсіпорынның мақсаты мен миссиясы. Кәсіпорынның қаржылық мақсаттары. Бизнес-бірліктердің тұтынушыларға көрінетін және көрінбейтін артықшылықтары. Құндылықтар тізбегі ұғымы. Кәсіпорынның даму стратегиясы және іске асыру жолдары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Математикалық модельдеудегі есептеулердің компьютерлік технологиялары'
Несиелер: 4Есептеу әдістерінің теориялық негіздері, Математикалық модельдеу мүмкіндіктері. Мәліметтерді өңдеу әдістері: алгебралық және дифференциалдық теңдеулерді, сондай-ақ олардың жүйелерін шешу, интерполяция, жуықтау, интегралдарды есептеу, оңтайландыру әдістері. Есептеу жұмыстарын жүргізуге арналған кең таралған бағдарламалық құралдар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Білім беру сапасының мониторингі'
Несиелер: 5Пән магистранттардың білім беру қызметтерінің сапасы туралы ақпаратты жинау, өңдеу, сақтау және талдаудың ғылыми негізделген жүйесін игеруіне бағытталған. Білім беру жүйесі мониторингінің мақсаттары, негізгі бағыттары мен түрлері. Білім беру мониторингін жүзеге асыру қағидалары. Білім беру мониторингін жүзеге асыру тәртібі. Білім беру сапасын мониторингтеу әдістемесі мен технологиялары және оларды білім беру қызметін жүзеге асыратын ұйымдарда пайдалану. Білім беру сапасын бақылау жүйесі.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мультимедиялық жүйелерді жобалау және құрастыру'
Несиелер: 5Оқыту жүйелерін жобалаудың негізгі принциптері. Компьютерлік оқыту. Компьютерлік оқыту жүйесі. Жаңа электрондық оқыту жүйелері. Студенттің компьютермен диалогын ұйымдастыруға қойылатын негізгі талаптар. Мультимедиялық жүйелерді жобалау кезінде кіріктірілген ТІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ. Мультимедиялық қосымшаларды құру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Сандық ресурстар және қызмет көрсету'
Несиелер: 6Цифрлық білім беру ресурстарын құрудың аспаптық құралдары, цифрлық оқу материалдарын әзірлеу әдістемесі, оқу материалын ұсыну қағидаттары қарастырылады. Пән білім беруде цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу, тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Киберпедагогика негіздері (педагогикалық білім беру бағдарламаларына)
Несиелер: 3Пәннің мақсаты – оқытуда АКТ-ны қолдану нәтижесінде пайда болған педагогика, психология әдістемелері мен теорияларындағы өзгерістерді анықтау және киберпедагогиканы педагогика ғылымының жаңа саласы ретінде оның тұжырымдамасының сипаттамасын қарастыру. Педагогикалық технология негізінде киберпедагогика курсының оқыту формаларын, оқу материалдарын және оқу қызметінің түрлерін, оның ішінде АКТ, қашықтықтан оқыту, компьютерлік мәліметтерді өңдеу әдістері, интербелсенді әдістері, киберкеңістіктегі оқу, тәрбие және даму процестері оқытылады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Математикалық физиканың сандық әдістері'
Несиелер: 4Айырмашылық схемалары, айырмашылық теңдеулері туралы түсінік. Олардың шешімдерінің тұрақтылық теориялары. Коши мәселесін айырмашылық әдістерін қолдана отырып шешу. Дифференциалдық әдістерді қолдана отырып, қарапайым дифференциалдық теңдеулер мен жартылай туынды теңдеулер үшін шекаралық есепті шешу. Ақпараттық технологиялар мен автоматтандырылған жүйелер саласында шешімнің әртүрлі әдістерін қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Несиелер: 4Пәннің мақсаты ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мәселелерін реттеу, ғылыми зерттеулер және қолданбалы аналитика, зерттеу жұмыстарының дизайны және конфигурациясы, зерттеу және зерттеу өнімінің параметрлері; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитика әдістерін меңгерту. Ғылыми зерттеулердің категориялық аппараты, ғылыми-әдістемелік зерттеудің ұғымдық аппараты, оның мазмұны мен құрылымы, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен әдіснамалары, ғылыми танымның парадигмалары мен тұжырымдамалары, педагогикалық зерттеулердің теориялық және практикалық маңызы оқытылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Білім берудегі SMART-технологиялар
Несиелер: 6Магистранттарды білім беру үдерісінде SMART-технологияларды, кәсіби қызметте модельдеуде ақпараттық жүйелерді тәжірибе жүзінде пайдалануға дайындау. SMART-технологияларды дамыту мен пайдалануды нормативтік-құқықтық реттеу, жаһандық ақпараттық ресурстармен байланысты SMART-технологиялар жүйесін енгізу кезеңдері мен ерекшеліктері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
JavaScript - де программалау
Несиелер: 6Тілдің синтаксисі. Деректер типтері: Number, String, Boolean, null және undefined. Динамикалық типтендіру және типтерді келтіру. Математикалық, логикалық операторлар. Типтерді келтіру. Айнымалылар, айнымалылардың аттары. Меншіктеу операторы. Шарттар. Тернарлық оператор. Циклдер. Функциялар. Массивтер мен объектілер.Тұйықталу, объектілер мен құрылымдар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Наноинженерлік зерттеулер негіздері
Несиелер: 4Пәннің мақсаты - наноқұрылымдарды құрудың теориялық негіздері, табиғи және жасанды нанобөлшектердің, нанобөлшектердің қасиеттері, құрылымы, наноматериалдардың қасиеттері мен құрылымы. Оны өндіру үшін жабдықты таңдау, наноматериалдарды алу әдістері мен тәсілдерін бағалау, материалдар құрамын іріктеу, наноматериалдарды сынау және сапасын бағалау әдістерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Оқушылардың зерттеу және жобалық қызметін ұйымдастыру'
Несиелер: 5Білім алушылардың зерттеу және жобалық қызметін ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдері, білім беру процесінің құрылымындағы зерттеу мәдениетіне, зерттеулерге және әзірлемелерге қойылатын талаптар. Оқу орнының ерекшелігіне сәйкес ғылыми-зерттеу жұмысының жүйесін әзірлеу, ғылыми-зерттеу және жобалық қызметті ұйымдастыру жүйесін бағалау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қашықтықтан оқытудың заманауи жүйелері'
Несиелер: 6Қазіргі қоғамдағы қашықтықтан оқыту. Қашықтықтан білім берудің өзіне тән ерекшеліктері: оқытушының жаңа рөлі, икемділігі, модульділігі, экономикалық тиімділігі, білім беру сапасын мамандандырылған бақылау, интернет технологиялары мен оқыту құралдарын қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Білім беруді ақпараттандыру және оқыту мәселелері'
Несиелер: 5Магистранттарды білім беруді ақпараттандырудың заманауи мәселелерімен таныстыру, білім беруді ақпараттандырудың мемлекеттік бағдарламасы туралы түсініктерді қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Электрондық оқытудың инновациялық әдістері мен технологиялары'
Несиелер: 6Инновациялық білім беру әдістері мен технологиялары: түсінігі, жіктелуі. Электрондық білім берудің түсінігі және теориялық негіздері. Дәстүрлі және электронды білім беруді салыстыру, оның қашықтықтан білім беруден және білім берудің басқа түрлерінен айырмашылығы. Электрондық білім берудің теориялық негіздері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Білім берудегі бұлтты технологиялар
Несиелер: 5Пән "бұлтты" технологиялардың архитектурасын, білім беру жүйесіне арналған "бұлтты" сервистерді жобалау тәсілдерін, деректерді сақтау процесін (реляциялық және реляциялық емес деректер қоймалары), желілік өзара іс-қимылды, бұлтты сервистерді стандарттау мен сертификаттауды, электрондық оқытудағы "бұлтты" платформаларға арналған қосымшаларды әзірлеу процесін зерделеуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Бағдарламалау практикумы
Несиелер: 5Сандық және мәтіндік деректерді өңдеу. Жолдарды өңдеу. Массивтерде сұрыптау және іздеу. Рекурсивті Алгоритмдер. Графикалық құрылыстың алгоритмдері мен әдістері. 2 айнымалы функцияның беттік графигін құру. Динамикалық деректер құрылымын жобалау. Динамикалық жад. Көрсеткіштер және оларды пайдалану. Стектер мен кезектер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON4
Объектіге бағытталған бағдарламалау принциптерін қолдану қабілетін көрсету. Қазіргі заманғы аппараттық және бағдарламалық құралдармен жұмыс істеу, басқару жүйелерін жобалау және әзірлеу, есептеу жұмыстарын жүргізу. Математикалық физика есептерінің айырмашылық сызбаларын бағдарламалау дағдыларын меңгеру.
-
Код ON3
Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.
-
Код ON7
Қашықтықтан оқыту жүйесінде мультимедиялық жобаларды құру және бақылау, ақпараттық көздермен ғылыми ізденіс және практикалық жұмыс, бұлтты технологияларды пайдалана отырып, білім беру процесін кешенді іске асыру тәжірибесін ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.
-
Код ON9
Зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми-техникалық ақпаратты іздеу, өңдеу, талдау және жүйелеу, мәселені шешудің әдістері мен құралдарын таңдау, заманауи жабдықты кәсіби пайдалану, эксперименттер мен сынақтарды ұйымдастыру, олардың нәтижелерін талдау қабілетін дамыту.
-
Код ON8
Зерттелетін дереккөздердің мазмұнына логикалық-дидактикалық талдау жүргізу, библиографиялық материалды құрастыру және рәсімдеу, ғылыми дереккөздер бойынша рефераттар жасау, ғылыми эксперименттер жүргізу, зерттеу барысында алынған материалдардың аннотациясы мен түйіндемесін жасау.
-
Код ON6
Жоғары білім беруді жаңғыртудың ақпараттық кеңістігінде бағдарлану; қолданбалы бағдарламалық өнімдерді әзірлеу және жасау үшін ақпараттық-дидактикалық материалдар мен алгоритмдерді әзірлеу; SMART-технологияны пайдалану кезінде оқу сабақтарының тиімділігін талдау және анықтау.
-
Код ON5
Зерттеулер кезінде статистикалық критерийлерді таңдау және қолдану; білім алушылардың оқу-жобалау қызметінің сапасын қамтамасыз ету үшін қазіргі заманғы әдістемелер мен технологияларды, білім алушылардың оқу-жобалау қызметін ұйымдастыру жөніндегі әдіснамалар мен әдістемелік ұсынымдарды қолдану.
-
Код ON2
Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.
-
Код ON1
Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.
7M01503 Информатика педагогтарын даярлау
МагистратураТараз мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01503 Информатика педагогтарын даярлау
МагистратураМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша