Жаңа білім беру бағдарламасы

6B07122 Басқару жүйесіндегі автоматтандыру және ақпараттандыру в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің оқытудың кредиттік технология негіздері, оқу үдерісін ұйымдастырудың кредиттік технологиясы және Қазақстанның құқықтың жүйесінің негіздері бойынша білімін қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында құқықтық және демократиялық мемлекет құндылықтары, ұлтаралық қатынастардың егеменді елдің қалыстасуындағы орны мен этномәдени сауаттылық ұғымы, сыбайлас жемқорлықтың табиғаты мен оның пайда болуы себептері қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер құқықтық қатынасқа түскен субъектілер мен объектілердің құқықтық мәртебесі, жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлық бойынша жасалған құқықбұзушылық пен аталған әрекет үшін жауапкершілікке тарту шараларын айқындай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика 1
    Несиелер: 5

    Механика. Материалдық нүктенің кинематикасы мен динамикасы. Жұмыс және энергия. Гравитациялық өріс. Қатты дене механикасы. Сұйықтықтар мен газдардың механикасы. Салыстырмалылық теориясы. Молекулалық физика және термодинамика. Идеал газдардың тәжірибелік заңдары. МКТ негізгі теңдеуі. Электр және магнетизм. Электр заряды. Электр өрісі және оның сипаттамалары. Остроградский - Гаусс теоремасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандықтың кәсіби-қолданбалы бағдарламалары
    Несиелер: 5

    Электр және радиоэлектрондық схемалар мен құрылғыларды (MultiSim, WorkBench, LabView, MathCad, MatLab) модельдеудің заманауи қолданбалы бағдарламаларымен дербес компьютерде жұмыс істеу технологиясы, осы бағдарламалардың интерфейсі, олардың функционалдық мүмкіндіктері; қарапайым электр және радиоэлектрондық схемаларды құрастыруға арналған құралдар, виртуалды электрондық аспаптар арасындағы логикалық қосылыстар, бір өлшемді және екі өлшемді массивтер, математикалық операторлар, символдық математика командалары; графиктермен, гистограммалармен, логикалық операторлармен және құрылымдармен жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика 1
    Несиелер: 5

    Матрицалар және олармен операциялар. Дегенеративті және дегенеративті емес матрицасы бар сызықтық теңдеулер жүйелері және оларды шешу әдістері. 2 өлшемді және 3 өлшемді кеңістіктегі векторлар. Векторларға сызықтық және сызықтық емес әрекеттер. 2 өлшемді және 3 өлшемді кеңістіктегі геометриялық нысандар және олардың өзара орналасуы. Бір Аргументтің функцияларының әртүрлі формалары және олардың шектерін, туындыларын табу. Айқын функцияны біріктіру әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика 2
    Несиелер: 5

    Көптеген дәлелдер функцияларының әртүрлі формалары және олардың шектерін, туындыларын, дифференциалдарын, экстремумдерін табу. 2 өлшемді және 3 өлшемді кеңістіктегі көптеген айнымалылар функциясының интеграциясы. Дифференциалдық теңдеулер теориясы. Қатарлар теориясы және оны қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика 2
    Несиелер: 5

    Тербелістер мен толқындар. Тербелмелі процестер, гармоникалық тербелістер және олардың сипаттамалары. Толқындық және кванттық оптика. Интерференция, дифракция, дисперсия, абсорбция, жарықтың поляризациясы. Табиғи полярланған жарық толқындары. Электромагниттік толқындардың дисперсиясы. Сыну көрсеткішінің толқын ұзындығына тәуелділігі. қыздырылған денелердің жылу электромагниттік сәулеленуі. Жарық толқындарының металдарға әсері. Микробөлшектер механикасының элементтері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Автоматтандыру және ақпараттандырудың негізгі концепциялары
    Несиелер: 3

    Технологиялық процестерді автоматтандыру-заманауи өндірістің негізі. Автоматтандыру мен басқарудың негізгі түсініктері мен анықтамалары. Автоматтандыру және оның техникалық объектілерді басқару мәселелерін шешудегі рөлі. Өндіріс түрлері. Технологиялық процестер және автоматтандырылған өндіріс жабдықтары. Автоматтандыру және басқару жүйелерінің негізгі элементтері. Автоматтандыру және басқару жүйелерінде бағдарламалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – компьютерлік графиканы құрудың заманауи әдістерін оқу және оларды кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастыру. Қарастырылып оқытылады: AutoCAD компьютерлік бағдарламасы ортасында конструкторлық құжаттаманың графикалық бөлігін дайындаудың негізгі әдістері; сызбаларды кеңістіктік елестетуді жетілдіру және дамыту; 2D сызу және 3D модельдеудің негізгі қағидаттарын меңгеру; машина бөлшектері мен буындарының жұмыс сызбаларын дайындау және ресімдеу дағдыларын игеру және олардың 3D модельдерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электротехниканың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Электр тізбектерінің қасиеттері, олардағы электромагниттік процестер және есептеудің инженерлік әдістері, сызықтық және сызықты емес электр тізбектері теориясының мәселелерін талдау. Бір фазалы синусоидалы емес ток тізбектері, тізбектің көп фазалы көздері, сызықтық электр тізбектерінің қасиеттері, үш фазалы электр тізбектері, электр сүзгілері және сызықты емес электр тізбектері, магниттік тізбектер, сондай-ақ олардың есептеулері, тізбектің индуктивті байланысқан элементтерін қосу әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электронды құрылғылар схемотехникасы
    Несиелер: 4

    Қарапайым логикалық элементтердің жұмыс принциптері. Комбинациялық микросхемалар. Триггерлер. Регистр. Санауыштар. Асинхронды және синхронды есептегіштер. Тұрақты жад. ТЕСҚ және ЖЕСҚ, САТ және АСТ, олардың құрылымы және негізгі функциялары, оларды қолдану саласы. Логикалық элементтермен операцияны орындау, интегралды схемаларға негізделген сандық құрылғыларды құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Метрология және өлшеулер
    Несиелер: 4

    Өлшеу құралдарының сипаттамасы. Өлшеу құралдарын жіктеу және таңбалау. Түрлері М өлшеу әдістері. Магнитоэлектрлік аспаптар. Электромагниттік аспаптар. Индукциялық, түзеткіш және термоэлектрондық құрылғылар. Салыстыру құралдары. Тұрақты ток көпірлері. Потенциометрлер. Электрондық құрылғылар. Электрлік және электрлік емес шамалардың өлшеу түрлендіргіштері. Тығыздықты өлшеу. Электрлік және электрлік емес шамалардың өлшеу түрлендіргіштері. Концентрацияны өлшеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ақпараттық теория негіздері
    Несиелер: 3

    Ақпарат теориясының негізгі түсініктері. Ақпаратты сақтау, өлшеу, өңдеу және беру принциптері. Котельников пен Найквист — Шеннонның санақ теоремасы, ақпаратты беру жүйесінің математикалық моделі, шартты энтропия түрлері. Тиімді кодтау. Кедергіден қорғайтын кодтау. Сызықтық екілік динамикалық жүйелер көмегімен кодтарды түрлендіру. Сызықты емес екілік динамикалық жүйелер (соңғы автоматтар)арқылы кодтарды түрлендіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бағдарламалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Алгоритмдеу мен программалаудың негізгі принциптері. C++ құрылымы. Бағдарламалық қабықпен жұмыс. Арифметикалық өрнектер және шартты оператор. Сызықтық және тармақталған құрылымдарды программалау. Алгоритмдерді циклдік құрылымда ұйымдастыру. Қайталанатын ілмектерді қолдана отырып бағдарламалар жасау. Си тіліндегі бағдарламалардағы функциялардың жұмысы. Бірлестікті қолдана отырып, құрылым түрін қолдана отырып бағдарламалар жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Технологиялық өлшеулер және аспаптар
    Несиелер: 4

    Өлшеу әдістері. Өлшеу құрылғылары. Сандық өлшеу құрылғыларын құрудың жалпы көріністері. Өлшеу құралдарының метрологиялық сипаттамалары. Ақпаратты беру кезіндегі негізгі хаттамалар. Температураны өлшеу. Қысымды өлшеу. Деңгейді өлшеу. Шығынды өлшеу. Жылу энергиясын есепке алу. Ауаның және газдардың ылғалдылығын өлшеу. Техникалық өлшеу құралдарын таңдау ережесі. Техникалық бақылаудың функционалдық схемалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау
    Несиелер: 5

    С тілінің негізгі анықтамалары. С тіліндегі бағдарламаның құрылымы стандартты мәліметтер типтері. Тұрақтылар. Өрнектер. Операторлар. Операциялар. Түрлерді түрлендіру. Қарапайым бағдарламаның құрылымы мен компоненттері. Бағдарламалардың сызықтық алгоритмдері. Бағдарламалардың тармақталған алгоритмдері. Шартты оператор. Бірнеше таңдау операторы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы ақпараттық теория
    Несиелер: 3

    Ақпарат түрлері. Ақпаратты сақтау, өлшеу, өңдеу және беру. Ақпарат теориясының негізгі түсініктері. Шеннон энтропиясының мәні. Адаптивті сығымдау алгоритмдері. Хаффман кодтау. Кедергіден қорғайтын кодтау. Боуз-Чоудхури-Хоквингем кодтары туралы түсінік. Циклдық қосымша кодтар. Деректерді шифрлау стандарты. Кілттерді бермей криптожүйе. Ашық кілт криптожүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Басқару жүйелердің моделдеудің бағдарламалық құралдары (Matlab)
    Несиелер: 5

    MatLab ортасы туралы жалпы ақпарат. MatLab-та элементар функцияларды қолдану. Векторлармен жұмыс, оларға қолданылатын функциялар. 2D және 3D графиктерін құру. Таңдау, шартты және циклдік операторлар. Сценарий файлдары мен функция файлдары туралы түсінік. M-файлдарының орындалуын басқару. GUI арқылы қосымшаларды құру принциптері. GUIDE ортасында оқиғаларды бағдарламалау. Simulink пакеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Деректер базасын басқару жүйесі
    Несиелер: 5

    Деректер модельдері, мәліметтер базасының архитектурасы (мәліметтер базасы). Деректер базасын басқару жүйелері және ақпараттық қоймалар. Деректер моделі, мәліметтер базасын жобалау әдістері мен құралдары бойынша жіктеу. МБ және МББЖ құрудағы заманауи бағыттар. Деректер базасының тілдері. Реляциялық модель. Ұғымдар: қатынас, домен, атрибут, кортеж. Реляциялық модель деректерінің ең кіші бірлігі. Реляциялық модельдегі деректер түрі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - Қазақстанның киелі жерлерінің мәдени-географиялық белдеуін сипаттау қабілетін қалыптастыру және қазақстандық мәдениетті насихаттау, оның рөлін анықтау. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: негізгі ұғымдар, Қазақстанның киелі жерлерінің орналасуы, Қазақстанның аномалды және жұмбақ орындары, археологиялық және сәулет ескерткіштері, діни және діни объектілер, тарихи тұлғалармен байланысты қасиетті орындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Робототехниканың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Өнеркәсіптік робототехника күйінің негізгі ережелері. Роботтардың терминологиясы, ерекшелігі мен ерекшеліктері. Роботтық жетектер. Роботтардың ақпараттық құрылғылары. Робот құрылғыларын бағдарламаланған басқару. Робот элементтерінің қызметін бағдарламалау. Роботтарды өнеркәсіпте қолдану принциптері. Робототехникада қолданылатын координаттар жүйесін кеңістікте көрсету әдістері және координаталық жүйелер арасындағы ауысулар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тізбектер теориясының негізі
    Несиелер: 4

    Төрт полюстер теориясының негіздері. Төрт полюсті анықтау және жіктеу. Төрт полюстің негізгі теңдеулері. Жүктелген төрт терминалдың кіріс және беріліс функциялары. Сүзгілерді анықтау, олардың мақсаты мен жіктелуі. Сүзгілердің мақсаты және жіктелуі. Төмен жиілікті, жоғары жиілікті, жолақты, кедергі келтіретін сүзгілер. Спектрлік талдау негіздері. Тарату параметрлері бар тізбектер. Тұрақты токтың сызықты емес электр тізбектері және оларды есептеу әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мехатрониканың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Мехатронды және робототехникалық жүйелерді құру мен қолданудың жалпы көріністері. Мехатрондық жүйелердің элементтері. Робототехникалық жүйелердің элементтері. Мехатронды қозғалыс модульдері. Интеллектуалды мехатронды қозғалыс модульдері. Робототехника. Роботтардың құрамы, параметрлері және жіктелуі. Мехатронды және робототехникалық жүйелерді басқарудың жаңа әдістері мен проблемаларының жиынтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Басқару жүйесіндегі ақпаратты қорғау әдістері мен құралдары
    Несиелер: 4

    Ақпараттық қауіпсіздік пен ақпаратты қорғаудың тұжырымдамалық негіздері. Ақпараттың таралу арналары және ақпаратты қорғау құралдарының жіктелуі. Ақпараттық технологиялардың қауіпсіздігін бағалаудың математикалық негіздері мен критерийлері. Криптография негіздері. Ақпаратты қорғау әдістері мен құралдары. Компьютерлік жүйелер мен желілердегі ақпаратты қорғаудың бағдарламалық және аппараттық құралдары. Аутентификация және қол жеткізуді басқару технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты студенттердің бойында ұлттық, патриоттық қасиеттерді қалыптастырып, дамыту мақсатында, Б. Момышұлының шығармашылық жолын оқыту. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: Б. Момышұлының шығармашылық жолы мен өмірі, күнделіктері мен естеліктері, мақал – мәтелдері мен афоризмдері, публицистика мен әңгімелері, қазақ сөз өнері тарихындағы бірегей жаңалықтары, хаттары. Ұлы Б.Момышұлының «Восхождение к отцу», «Во имя отца» шығармалары мен онда құрылған батыр бейнесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: студенттерді еліміздің дәстүрлерімен және әдет-ғұрыптарымен, негізгі мемлекеттік және халықтық мерекелерімен таныстыру. Қарастырылатын мәселелер: ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызы, ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны, ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы рөлі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері, дәстүр түрлері, ұлттық дүниетанымдағы дәстүрдің орны, ұлт, этникалық топ, адам туралы түсінік пен дәстүрлердің өзара байланысы, ұлттық әдебиеттегі салт-дәстүрлердің көрінісі, ұлттық дәстүрлердегі Түрік өркениетінің интеграциялық әлеуеті, заң шеңберіндегі ұлттық дәстүрлер және Заң Үстемдігі. Пәнді оқыту нәтижесінде студент ұлттық дәстүр ерекшеліктерін сипаттай алады, ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызын саралай алады, заманауи құндылықтарды бағалай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Қазақтың рухани әлемінің біртұтастығы жөніндегі түсініктерді көрсете отырып, ұлттық тарихтың руханилық мәніне түбегейлі жаңаша көзқарасты қалыптастыру. Пәнді оқыту юарысында жастарды өзінің ұлттық бастауларын іздеуіне, оларды халықтың генетикалық жадына, оның дамуының ұзақ тарихында қалыптасқан мәдени кодына бағыттау. Өскелең ұрпақты қазақтың рухани-философиялық тарихымен қауыштырып, «Ұлттық кодты сақтау» талабына сай білім беру. Ұлы тұлғалардың рухани мұрасымен таныстыра отырып, студенттерді өз Отанын сүюге, халқының мәдениетін қастерлеуге тәрбиелеу қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты –тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы, оның мемлекеттік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, адамгершілік сипаты туралы білімді қалыптастыру; "Тарих-и-Рашидидің" тәрбиелік рөлін түсіну. Курс ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылықтарының негізгі аспектілерін талдау қабілетін қалыптастырады; М.Х. Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-жергілікті тарихтың тарихи сипаттамасын зерттеудегі шығу тегі, қалыптасу шарттары, өзекті мәселелері мен бағыттары туралы түсінік қалыптастыру. Курс Мәдени мұра туралы ғылыми идеялардың дамуының негізгі кезеңдері, оны тарихи нақты кезеңдерде зерттеу және сақтау ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға, тарихи фактілерді түсіндірудің Тарихи көздерін кешенді талдау әдістерін түсінуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Технологиялық процестерді басқарудың интеллектуалды жүйелері
    Несиелер: 5

    Қазіргі интеллектуалды технологиялардың негізі. Тақ алгоритмдер, нейрондық желілер, нейро-анық емес алгоритмдер. Әр түрлі салалардағы технологиялық процестерді басқарудың интеллектуалды алгоритмдерінің синтезі. Технологиялық жабдықтың техникалық жағдайын диагностикалаудың интеллектуалды алгоритм әдістері. Технологиялық процесс объектісіндегі төтенше жағдайларды бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты – студенттердің бүкіл оқу курсының әртүрлі пәндерін оқуда алған білімдерін одан әрі пайдалануға мүмкіндік бере отырып, экономика теориясының негіздерін меңгеру. Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының концептуалды негіздері, экономиканың микро және макродеңгейдегі қызмет етуінің негізгі категориялары мен заңдылықтары, кәсіпкерлік құрылымдардың қызмет етуінің экономикалық механизмі, сұраныс пен ұсыныс, икемділік, бәсекелестік және нарық түрлері, мемлекеттің нарыққа араласуы, өндірістің экономикалық негіздері мен кәсіпорын ресурстары, өндіріс және шығындар, экономикалық тиімділік зерттелетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Автоматтандырудың технологиялық объектілері
    Несиелер: 5

    Технологиялық процесс. Технологиялық процестердің жіктелуі. Технологиялық процестердің ерекшеліктері. Автоматтандыру объектілерін таңдау әдістері мен критерийлері. Автоматтандыру объектілерінің ерекшеліктері. Өндірістің технологиялық процестері. Автоматтандыру жүйелерінің техникалық құрылғылары. Технологиялық жабдықты таңдаудың негізгі тәсілдері. Технологиялық жүйелерді модельдеудің негізгі принциптері. Басқармасы модульдермен, сызықтармен, учаскелермен, цехтарымен. Есептеулерді автоматтандыру үшін ақпараттық технологияны қолдану. Датчик параметрлерін үйлестіру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Автоматиканың күштік электронды құрылғылары
    Несиелер: 5

    Электрондық құрылғылардың функционалдық қасиеттерінің жалпы сипаттамасы. Электрондық құрылғылардың жіктелуі. Электрондық құрылғылардың қолданылу аясы. Жартылай өткізгіш вентильдер. Диодтар. Тиристорлар. Тұрақты токтың электронды аппараттарын құрудың жалпы принциптері. Айнымалы токтың электронды құрылғыларының негізгі нұсқалары. Жоғары кернеулі күштік электрондық аппараттар. Электрондық құрылғыларды басқару жүйелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Автоматтандырылған басқару жүйелеріндегі жасанды интеллект
    Несиелер: 5

    Нейроцибернетика. Қара жәшік кибернетикасы. Сараптамалық жүйенің құрылымы мен жіктелуі. Айқын емес шығару жүйелерінің негізгі архитектурасы Айқын емес шығарудың негізгі алгоритмдері. Мамдани алгоритмі. Цукамото алгоритмі. Алгоритм Сугено. Негізгі жасанды модель. Айқын емес және лингвистикалық айнымалылар. Нейрондық желілерді қолдану. Нейрондық желі үшін мәліметтер жинау. Жасанды нейрондық желі. Генетикалық Алгоритмдер теориясының негіздері. Нейрондық желілердің типтік архитектуралары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Автоматтандырудың жергілікті жүйелері
    Несиелер: 4

    Кіші автоматтандыру жүйелері. Таратылған басқару жүйелері туралы негізгі ұғымдар. Жергілікті есептеу желілері туралы негізгі ұғымдар. Жергілікті автоматты реттегіштер. Реттегіштерді баптау әдістері. Тренажерлардың модельдеу модельдерінің динамикалық сипаттамалары. Командалық-ақпараттық желілер. Әмбебап технологиялық контроллерлердің схемотехникасы. Орталық микроконтроллердің функционалдық схемасы. Кіші автоматтандыру жүйелерін жобалау. Кіші автоматтандыру жүйелерінің негізгі бағдарламасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-планетаның экожүйелерін сақтау және жасыл экономикаға көшу туралы білімді қалыптастыру. Оқыту процесінде мыналар қаралатын болады: қоршаған орта өзгерісінің жай-күйі мен сипаты, техногендік және антропогендік факторлардың әсері, табиғат қорғау және ресурс үнемдеуші өнеркәсіптік технологияларды құру қағидаттары, парниктік газдар және олардың климатқа, энергетикаға және жанғыш пайдалы қазбаларға әсері, жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері, орман және оның "жасыл" экономикаға әсері, шөлейттену және шөлейттену және топырақтың тозуы, климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары, электрондық қалдықтар олардың оң және теріс әсері, қалдықтарды өңдеу және кәдеге жарату, автокөлік және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кіші автоматтандыру жүйесі
    Несиелер: 4

    Микроконтроллерлер. Микроконтроллерлердің түрлері. Процессорлар архитектурасы. Микроконтроллерлердің аппараттық құралдары. Микросхемалар корпусы. Кристалл жасау технологиясы. Қоректену көзі. Жүйе тактикасы. Бағдарламалық есептегіш. Арифметикалық-логикалық құрылғы. Кіші бағдарламалар мен функциялар. Үзіліс. Таймерлер. Деректерді параллель енгізу-шығару. Логикалық деңгейлерді түрлендіру. Құрылғыларды бағдарламалау. Бағдарламалық қамтамасыз ету. Даму құралдары мен ортасы. Жоғары деңгейлі тілдер. Анық емес логика. Бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Автоматиканың элементтері мен құрылымдары
    Несиелер: 5

    Автоматтандыру жүйелерінің элементтерінің рөлі. Қозғалтқышты таңдау туралы жалпы ақпарат. Статор кернеуін өзгерту арқылы жылдамдықты реттеу. Автоматтандыру жүйелері үшін аз қуатты асинхронды қозғалтқыштар. Атқарушы екі фазалы қозғалтқыштардың теңдеуі және эквивалентті схемасы. Айналмалы трансформаторлар. Клапан қозғалтқыштары. Сельсин құрылғысы және жұмыс принципі. Электромагниттік автоматтандыру құрылғылары. Электр магниттері. Айнымалы ток релесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты - салалық нарықтардың дамуы мен қызмет етуінің проблемалары мен механизмі, экономикалық қызметтің осы саласының тиімділігін арттыруға ықпал ететін факторлар туралы іргелі білімдерді алу болып табылады. Экономикалық теорияның жалпы ережелері, өндірісті және технологиялық процестерді ұйымдастыру, өнімге (қызметтерге) баға белгілеу механизмдері, қазіргі жағдайда еңбекақы төлеу нысандары, сала мен ұйымның материалдық-техникалық, еңбек және қаржылық ресурстары, оларды тиімді пайдалану көрсеткіштері; бизнес-жоспар құру әдістері зерттелетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сызықты автоматты реттеу жүйелері
    Несиелер: 5

    Автоматты басқару жүйелерінің жіктелуі. Автоматты басқару принциптері. Тұйықталған және тұйықталмаған АБЖ. Дифференциалдық теңдеулерді сызықтандыру. Элементтердің математикалық модельдерін бейнелеу формалары. АБЖ құрылымдық схемаларын түрлендіру ережелері. Алгебралық және жиіліктік орнықтылық критерийлері. Логарифмдік жиілік сипаттамаларын жүйенің орнықтылығын талдауға қолдану. Сызықтық жүйелерді реттеу сапасын бағалау әдістері. АРЖ синтезі. Коррекциялық құрылғыларды синтездеу әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнеркәсіп мекемелерінің қоршаған ортасын қорғау
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - өнеркәсіптік кәсіпорындардың техносфералық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін адам қызметінің теріс әсерін төмендетуге бағытталған шаралар кешенін жүзеге асыруда студенттердің дағдыларын қалыптастыру; өнеркәсіп кәсіпорындарының қызметінің нәтижесінен туындайтын қоршаған ортаның ластануы, табиғи ресурстардың жұтаңдануы мен сарқылуы салдарын бақылау, талдау, бағалау және зиянды әсерлерді төмендету шараларын оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты нарықтық экономиканың қазіргі даму жағдайындағы кәсіпкерлік қызметтің құқықтық негіздерімен танысу. Негізгі теориялық ұғымдар мен санаттар, Кәсіпкерлік құқық институттары, кәсіпкерлік құқықтық қатынастар, мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің негіздері, заңды тұлға ұғымы, кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің банкроттығы, кәсіпкерлік қызметті Техникалық реттеу және лицензиялау, кәсіпкерлікті валюталық және салықтық реттеудің құқықтық негіздері, тұтынушылардың құқықтарын қорғау және кәсіпкерлердің заңдық жауапкершілігі зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бейсызықты автоматты реттеу жүйелері
    Несиелер: 5

    Бейсызықты автоматты басқару жүйелері. Бейсызықты типтік сипаттамалар. Ерекше нүктелер мен ерекше сызықтар. «Аз болғанда», «үлкен болғанда», «жалпы жағдайдағы» орнықтылық. Нүктелік түрлендіру әдісімен мерзімді режимдерді талдау. Релелік жүйелерді жабдықтау әдісімен зерттеу. Ляпунов функциялары. Бейсызықты жүйелердің абсолютті тұрақтылығы. Бейсызықты жүйелерді зерттеудің жуық әдістері. Гармоникалық сызықтандыру. Дискретті және импульстік элементтері бар АБЖ.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Автоматтандырудың техникалық құралдары
    Несиелер: 5

    Басқарылатын электрлік және электрлік емес шамалар туралы негізгі түсініктер. АТҚжБ сериясының негізгі түрлері және олардың жұмыс ерекшеліктері. Техникалық тапсырмаға сәйкес каталогтардан АТҚжБ түрлерін таңдау. Есептеулерді автоматтандыру үшін ақпараттық технологияларды қолдану. Сенсорлардың параметрлерін АТҚжБ және компьютерлермен үйлестіру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Басқару жүйесіндегі микропроцессорлы кешендер
    Несиелер: 5

    Микропроцессордың жалпы сипаттамасы. МП-ны командалардың құрылымы мен жүйесі бойынша жіктеу. Микропроцессордың ішкі құрылымы. Негізгі элементтер. Микропроцессор командалары. Микропроцессорлық техниканың арифметикалық негіздері. Микропроцессордағы жад. Енгізу-шығару жүйесі. Параллель интерфейс. Микроконтроллерлер, микропроцессорлар және сигналдық процессорлар. Atmega128 Микроконтроллері. Таймердің көздері, алдын ала бөлгіш құрылғылар. Есеп регистрі. Ендік-Импульсті модуляция. Негізгі ерекшеліктері. МК құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – студенттерде «Адам-тіршілік ортасы» жүйесіндегі қауіпті анықтау (тану немесе айқындау) дағдыларын қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: адам қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсер етуі нәтижесінде техносферада туындайтын қауіпті және зиянды факторлар; азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы, сондай-ақ тіршілік ету ортасында (техносферада) адамның қолайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында халықты әртүрлі төтенше жағдайлардан қорғаудың жүргізілетін негізгі ұйымдастырушылық қағидаттары қаралады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – қазақстандық құқық жүйесінің негізгі салаларымен, конституциялық, азаматтық, қылмыстық, отбасылық, еңбек қатынастарының ерекшеліктерімен таныстыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: Қазақстан Республикасы құқығының жеке салалары институттарының негізгі ережелері, конституциялық-құқықтық, азаматтық-құқықтық, әкімшілік-құқықтық, қылмыстық-құқықтық, сонымен қатар белгілі бір саладағы процессуалдық құқықтық қатынастарға түскен субъектілер мен объектілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Басқару объектісін моделдеу және идентификациялау
    Несиелер: 5

    Басқару объектілерін модельдеу түсінігі. Модельдеу түрлері. Математикалық модельдеудегі негізгі терминдер. Модельдердің жіктелуі. Объектілердің динамикалық сипаттамаларын анықтаудың аналитикалық әдістері. Идентификациялау мәселесіне жалпы көзқарастар. Тікелей әдістермен басқару объектісін идентификациялау. Параметрлік идентификациялау. Сызықтық динамикалық объектілерді параметрлік емес идентификациялау. Мамандандырылған бағдарламалық жасақтамада модельді әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Автоматтандыру жүйелерін жобалау
    Несиелер: 5

    Жобалауда IT-технологияларды қолдану. Монтаждау және жөндеу жұмыстарының міндеттері мен мазмұны, оларды салада ұйымдастыру. Автоматтандыру жүйелерін жобалау процесі. Құрылымдық басқару схемаларын жобалау. Метрологиялық сипаттамаларын ескере отырып, ақпаратты жинаудың, түрлендірудің, қайта өңдеудің және бейнелеудің типтік техникалық құралдарын таңдау. Функционалдық және принциптік схемаларды жобалау. Бақылау, дабыл және басқару нүктелерін таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Skills Менеджмент
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – менеджер жұмысының тиімділігін арттыруға және басқа адамдармен қарым-қатынасқа түсуге мүмкіндік беретін бірыңғай дағдылары мен жеке қасиеттері бар студенттерді қалыптастыру. Уақытты сауатты басқару негіздері; сендіру және келіссөздер жүргізу; softskills және hard skills маман дағдылары: сыни тұрғыдан ойлау, көшбасшылық және командалық жұмыс оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Басқару жүйесіндегі бағдарламалы-логикалық контроллер
    Несиелер: 4

    Автоматтандыру есептерін шешуді жоспарлау. Қолданбалы бағдарламаны құрылымдау. Ұйымдастырушылық блоктар (ҰБ) және бағдарлама құрылымы. Ұйымдастырушылық блоктар және бағдарламаны өңдеу. PLC жұмыс принципі. PLC-дегі аналогтық сигналдар. PLC жұмыс шарттары. PLC-ді кәсіпорынды басқару жүйесіне біріктіру. Деректерді жинау және жедел диспетчерлік басқару жүйелері. Бағдарламаланатын модульдер арасында мәліметтер алмасу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Автоматтандыру жүйелерін монтаждау және баптау
    Несиелер: 5

    Автоматты басқару жүйелерін монтаждау. Автоматтандыру және басқару жүйелерін монтаждау бойынша жұмыстарды ұйымдастыру. Технологиялық процестерді автоматтандыру жүйесін баптау. Жөндеу жұмыстарын орындау кезіндегі техникалық құжаттама. Автоматты басқару жүйелерін кешенді баптау. Өлшеу және автоматика құралдарын пайдалану, қызмет көрсету және жөндеу. Металл кесетін станоктарда бөлшектерді өңдеуді бағдарламалау. Автоматтандырылған бағдарламалау жүйелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – болашақ мұғалімнің ғылыми-зерттеу, коммерцияландыру және академиялық жазу негіздері туралы теориялық білімін қалыптастыру, аталған білімді кәсіби қызметінде пайдалана білу. Пәнді оқыту барысында коммерцияландырудың негізгі түсініктері, логика мен сыни тұрғыдан ойлаудың негіздері, заңдылықтары мен принциптері, жазба жұмыстарды жазу ережелері мен принциптері (аннотациялар мен эсселерден ғылыми жұмыстарға, жобаларға дейін); жаңа идеяларды өз бетінше дамыту, ғылыми ақпараттар ағынында жылдам және тиімді бағдарлау, зерттеуші (ғалым), менеджер (менеджер) және практик маманның дағдылары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тиімділеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерді оңтайландырудың соңғы әдістерімен таныстыру, оңтайландыру есептерінің шешімін табу дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу процесінде оңтайландыру есептерінің әдістері, оңтайлылықтың қажетті және жеткілікті шарттары, математикалық бағдарламалау есептері, сонымен қатар сандық және аналитикалық есептеулер қарастырылады. Курстың соңында студент математикалық модельдерді құру негіздерін, экстремалды есептерді шешу жолдарын және оларды ДК көмегімен шешеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Технологиялық кәсіпкерлік және стартаптар
    Несиелер: 4

    Пән мақсаты - өміршең стартап құру процесі мен техникалық процесс туралы түсінік қалыптастыру; технологиялық кәсіпкерден талап етілетін IT құзыреттіліктерін, командалық жұмысты және іскерлік дағдыларды дамыту; өнімдермен жұмыс жасайтын 3-5 адамнан тұратын топтар дайындау; салалық шаралар мен іс-шараларға қатысу арқылы студенттерді IT нарығымен байланыстыру. Пәнді оқыту барысында әрбір студент стартап құруға қатысады. Бизнес-инкубация кезінде студенттер топтарға жиналып, топтарда жобалармен жұмыс істейді. Курс студенттерге IT құзыреттілігін, топтық жұмыс және іскерлік дағдыларын дамытуға көмектесуге арналған. Оқыту бағдарламасы Идеяны іздеуден бастап нарыққа өнімді шығаруға дейінгі стартап құрудың бүкіл процесін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Адаптивті басқару жүйелері
    Несиелер: 4

    Оңтайлы басқару теориясының әдістері. Күшті және әлсіз экстремум, функционалдың вариациялары. Экстремумның қажетті шарттары. Вариациялық есептеудің негізгі леммасы. Эйлер теңдеулері. Экстремумның басқа шарттары. Өнімділікті басқарудың оңтайлы жүйелері. Басқару шарттары және жалпы ережелер. Адаптивті басқару әдістері. Басқарудың тұйық контурын синтездеу. Адаптивті басқару мәселесін формализациялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы басқару жүйелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – басқарудың интеграцияланған жүйелерін жобалауға қажетті теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды алу, өндірістік жүйелерді жоспарлау және басқару мәселелерін шешудің заманауи әдістерімен және құралдарымен танысу. Пәнді оқу барысында өндірісті басқарудың интеграцияланған жүйелерінің міндеттері, компьютерленген кешенді өндіріс түсінігі, өндірісті басқарудың оперативті жүйелері қарастырылады. Курсты аяқтағаннан кейін студент өндірісті басқарудың интеграцияланған жүйелерін ұйымдастыру принциптерін білуі, біріктірілген жүйелердің әртүрлі элементтеріне қойылатын талаптарды тұжырымдау және ішкі жүйелер арасында өндірісті басқарудың функционалдық міндеттерін біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Типтік технологиялық процесстер мен өндірістерді автоматтандыру
    Несиелер: 5

    Технологиялық процестерді автоматтандырудың ақпараттық сипаттамасы. Сапаны бағалау және басқару объектісінің жағдайын оңтайландыру әдістері. АБЖ жобалаудың және енгізудің негізгі кезеңдері. Технологиялық процестерді басқарудың автоматтандырылған жүйесін құрудың практикалық дағдылары. Автоматтандырудың техникалық құралдарын таңдау және енгізу. Технологиялық процестердің математикалық модельдері. Өндірістік қондырғыларды бағдарламаланған басқару жүйелері. Мехатронды және роботтандырылған өндірісті автоматтандыру құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Басқару жүйесінің сенімділігі және диагностикасы
    Несиелер: 4

    Сенімділікті есептеудің негізгі ұғымдары мен моделі. Қалпына келтірілетін жүйелердің сенімділігін талдау мен бағалаудың жалпы жолдары. Қалпына келтірілмейтін жүйелер сенімділік көрсеткіштері. Технологиялық процесті басқару кезінде қалпына келтірілмейтін автоматтандырылған жүйелер. Таратудың негізгі заңдары. Басқару жүйелерінің техникалық жағдайын диагностикалау. Диагностика әдістерінің жіктелуі. Техникалық диагностикалау жүйесінің функциялары. Бағдарламалық басқару жүйелерінің техникалық жағдайын диагностикалау. Бағдарламалық басқару жүйелерінің жағдайын диагностикалау. Эргономика. Сапаны басқару жүйесі туралы жалпы мәліметтер. АБЖ-ға эргономикалық талап.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Технологиялық жабдықты диагностикалауға арналған интеллектуалды және ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 4

    Технологиялық процестерді бақылау және диагностикалау жүйелерінің функциялары. Бақылау және диагностика жүйелерінің типтік құрылымдары. Бұзушылықтарды анықтау әдістері. Технологиялық процестердің жағдайын үздіксіз бақылауды ұйымдастыру. Технологиялық процестер барысында бұзылулардың диагностикасы. Сараптамалық, анық емес, нейрондық желілік диагностикалық модельдер. Пайдалану ерекшеліктері. Рециклдер мен басқару контурларындағы аппаратура жұмысының бұзылуын диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • SCADA жүйесін құру негіздері
    Несиелер: 5

    Қазіргі автоматтандырылған басқару жүйелері. Біріктірілген жобалау мен басқару жүйесінің рөлі (SCADA, MES, ERP, OLAP) және оның мақсаты. Автоматтандырылған басқару жүйелерінің аппараттық -бағдарламалық кешені. MES жүйесі туралы түсінік. MES жүйесінің компоненттері арқылы өндірістік бақылау кезеңдері. Кәсіпорынды басқару жүйесінің құрылымы, оның ішінде ERP және OLAP жүйелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу.

  • Код ON2

    Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.

  • Код ON6

    Типтік микропроцессорлық жүйелердің архитектурасы мен бағдарламаларын, роботтандырылған жүйелерді құру негіздерін үйрену; автоматтандырылған модельдеу және микропроцессорлық жүйелерді жобалау әдістері мен құралдарын, контроллерлер номенклатурасымен жұмыс жасауды игеру; Технологиялық басқару және басқару объектілеріне, оның ішінде микропроцессорлық басқару жүйелеріне негізделген блоктарды жобалау мүмкіндігі; мәліметтер базасын әзірлеу, пайдалану және олардың сенімділігін қамтамасыз ету.

  • Код ON7

    Технологиялық процестер мен өндірісті автоматтандыру үшін қолданылатын техникалық құралдар мен құрылғылардың конструктивті ерекшеліктерін білу, автоматты басқару жүйелеріндегі ақпаратты қорғаудың заманауи әдістері мен құралдарын меңгеру. Электр тізбегінің сызбаларын орындау, типтік электрлік және электронды құрылғылардың негізінде принципиалды электрлік сызбалар жасау, оның күйін және дұрыс қолданылуын бақылау.

  • Код ON9

    Автоматтандыру мен басқару құралдары мен жүйелерін жобалау технологиясын, өндірісі мен жұмысын, жұмыс принциптерін және жабдықтардың техникалық-экономикалық сипаттамаларын, өндірістің технологиялық желілерін автоматтандыру мен механикаландыруды, технологиялық процестерді автоматтандыру мен механикаландыруға арналған бағдарламалық жасақтаманы білу. Автоматтандыру мен байланысты техникалық құжаттармен жұмыс жасау, қондырғыларға, құрылымдар мен жабдықтарға техникалық қызмет көрсетуді басқару.

  • Код ON5

    Математиканың, физиканың негізгі бөлімдерін білу және түсіну және оларды кәсіби іс-қызметте қолдану, эксперимент нәтижелерін тұжырымдау және ұсыну. Әлемнің заманауи ғылыми көрінісі және физиканың даму болашағы туралы түсінікке ие болу. Теоремаларды тұжырымдап, дәлелдей білу, математикалық есептерді шешу үшін математикалық анализ әдістерін қолдану, механика, физика және жаратылыстану модельдерін құру және талдау.

  • Код ON3

    Өнеркәсіптік нысанның қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен тексеру жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау.

  • Код ON4

    Кәсіпкерлік іс, экономика, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ-ны коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдылар мен білігін меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.

  • Код ON8

    Автоматты басқару жүйелерінің сызықтық теориясының әдістерін, жасанды интеллект пен нейроинформатиканың теориясы мен әдістерін қолданудың негізгі принциптерін білу. Автоматтандыру құрылғыларын есептеу және жобалау үшін заманауи математикалық әдістер мен қолданбалы бағдарламаларды, технологиялық процестердегі бағдарламаланатын контроллерлердің функционалдығын қолдана білу.

  • Код ON10

    Жабдықтардың жұмыс істеу принциптерін және техникалық-экономикалық сипаттамаларын, өндірістің технологиялық желілерін автоматтандыру және механикаландыру құралдарын, диспетчерлік бақылау және мәліметтерді жинауды білу. Механикалық құрастыру өндірісінің технологиялық процестерін бақылау және диагностикалау, автоматтандыруды жобалаудың заманауи әдістерін қолдана білу

Top